Rauman halli on lämmin ja upea. Satakunnan Madison Square Garden. Kateeksi käy.Porin navetta on niin helvetin kylmä ja kolkko. Niinku paskanen peltihalli.
Rauman halli on lämmin ja upea. Satakunnan Madison Square Garden. Kateeksi käy.Porin navetta on niin helvetin kylmä ja kolkko. Niinku paskanen peltihalli.
Allekirjoituskamaa!Rauman halli on lämmin ja upea. Satakunnan Madison Square Garden. Kateeksi käy.
Rauman halli on lämmin ja upea. Satakunnan Madison Square Garden. Kateeksi käy.
Pakko se oli ottaa, kun oli niin hienosti sanottu.Allekirjoituskamaa!
Ja tuorein viirikään ei Satakunnan MSG:llä ole pölyn peitossa, toisin kuin navetassa.
Allekirjoituskamaa!
Ja tuorein viirikään ei Satakunnan MSG:llä ole pölyn peitossa, toisin kuin navetassa.
Jep eikä tippaakaan sarkastinen.Allekirjoituskamaa!
Mun mielestä saisivat pistää matalaksi ja rakentaa jo pikkuhiljaa uutta tilalle. Tai ihan sama minne rakentavat, kunhan rakentavat.
No shit?Jep eikä tippaakaan sarkastinen.
Kyllä se pitäisi uusia mutta jos ei ole varaa edes vittuilla niin minkäs teet. Pitäisi saada urheilupuoli ensin kuntoon että voisi hallia uudistaa. Sama homma kun raumalla että uusi halli olisi paras ratkaisu mutta väärä ratkaisu tehtiin siinäkin että remontoitiin vanha paska.Ainoa miinus ihan säälittävän pieni jumbotroni mistä ei rehellisesti nähnyt mitään, sekä B5 katsomo, jossa pelin sijaan joutui katsomaan putkia katosta.
No itse en ymmärrä sitäkään, että sille vittuilulle on oikein oma ketjunsa.Sanokaa tosikoksi, mutta mun mielestä Ässille tai Ässien kannattajille ilkkuminen ei nykytilanteessa ole kovin tyylikästä.
Tänään minusta alkoi tuntumaan oikeasti pahalta ässien puolesta, eikä pelkästään kaikki edes säälistä. Tietysti olisi kiva nähdä hieman valoa tunnelin päässä. Mahtaako ässät kulkea tällä hetkellä ihan omia teitään? Jotenkin vain tuntuu, että olisi joskus parempi antaa se viimeinen nukuttava piikki, ettei ressukan tarvitsisi kärsiä.
En ota kantaa onko tyylikästä vai ei mutta liian helppoa se on tällä hetkellä, mikä on kyllä syönyt omaa intoa tähän ketjuun kirjoitteluun. Selinin aikana oli sentään se "sit ku Selin lähtee" valo tunnelin päässä.Sanokaa tosikoksi, mutta mun mielestä Ässille tai Ässien kannattajille ilkkuminen ei nykytilanteessa ole kovin tyylikästä.
Rakennetaan Luvialle yhteinen halli. Lukko maksaa puolet ja Porin kaupunki toisen puolen.Mun mielestä saisivat pistää matalaksi ja rakentaa jo pikkuhiljaa uutta tilalle. Tai ihan sama minne rakentavat, kunhan rakentavat.
No ensi lauantaina voitte katkaista Ässien 10 pelin tappioputken, vaikka säälistä jos se auttaisi asiaa?
Kuis paljo Raumalta on tulossa viikonloppuna porukkaa? Porulaisilla ei latoa täytetä enää tällä kaudella.Isomäki täynnä ja Lukko vastassa.
Katotaan lauantainaKsiinä kävi kuten ounastelin. Ei osaa Lukko pelata yleisön edessä. Tyhjille katsomoille vaan loppukausi Raumalla niin teillä on mahkut?
Yleisö kun halliin tuli, Lukon voittoputki suli.