Kai tässä pitäisi jo paniikkinappula etsiä. Hävetköön saatanan lammaslauma.
Olin jouluntienoot kotipaikalla ja näin RoKi ja Jokipojatpelin ja etenkin RoKi pelissä ja sen alussa (tai oikeastaan koko pelin, mutta silloin riitti voittoon) oli sama munattomuus havaittavissa, mitä tässä tämä alkuvuosi on vietetty. Välipäivien Jokipopeli taas oli sen luokan ylikävely, että en muista oonko toista nähnyt vaikka LeKi on voitettu n 10-1 aikojen saatossa. Viime perjantain RoKi - SaPKo pelistä kertokoot oleellisimman, että RoKilasien läpi katsonut selostaja alkoi ihmettelemään, miten sarjakärki voi näin löysästi pelata.
Toki runkosarja on välietappi, missä kerätään tarpeeksi pisteitä, että voidaan taistella kannusta (ja tekisi mieli sanoa, että liigakarsinta paikasta, mutta se ei ole mahdollista). Aikataulussa SaPKo on edelleen, mutta SaPKo elää kotiedulla.
@Näkökulma on tuonut hyvin kattavasti esim tilastot tämän puolesta esille.
SaPKolle tiedoksi, että olen tulossa 3.2 Savonlinnaan, kun tuli työkuvioita sen verran järkättyä, mutta saatte alkaa edes pelaamaan, että kassa Pässipubissa karttuu minun osalta.
Olen myös playoffien osalta hieman ottanu pekkasia, ylityövapaita ja näiden päälle on kesäloma anomus menossa (kesäloma MM-kisojen takia), että saa niitä katsella muualtakin kuin Fanseatilta. Toki tämä vaatii, että SaPKon pelaajia kiinosta tehdä töitä eikä vain tulla työmaalle.
@Murkula edelliseen liittyen, kun olen 15.3 tulossa Savonlinnaan ekaan play off peliin niin oletko järkkäämässä 17.3 vieraspelimatkaa (olettaen, että kotietu edes tällä lammaslaumalla saadaan) tai kykenetkö SaPKon toimistoa asian tiimoilta ahdistelemaan, kun muistelen sinun joskus niitä järkänneen ja silloin Joensuussakin playoffeissa käytiin. Kun en itse täältä Tampereelta viitsisi alkaa hommia hoitamaan.
Voin yrittää ottaa Talvisalo Gardenin haltuun kahdessa playoff kotipelissä ja vierasmatkalla. Hyvää harjoitusta tulee olemaan 3.2 peli, että kokeilen löytyykö Savonlinnasta kannustusta.