Kyllä niitä maalikoosteita pistelevät muutkin suomisarjalaiset eetteriin, eli kannattanee hieman useammin vakoilla myös toistenkin seurojen, kuin vain Pyryn, somekanavia sekä juutuubia.Täällä joskus kyseltiin maalikoosteiden perään, niin Pyryhän niitä tekee (ilmeisesti ainoana koko sarjassa?).
Henkilökohtaisen syyn vuoksi oli kuluneen viikonlopun peleistä sivussa. Palannee takaisin maalitolppien väliin, kunhan puolivälieräsarja keskiviikkona pyörähtävää Lapualla käyntiin.Missään ei ole mielestäni mainittu mikä Ahopellolla on, kun ei nyt ole pariin peliin ollut edes luukulla..
Hei siellä ois pleijarit menossa! Täällä eiboo mittää keskustelua. Peliittojen palstalla paljon aktiivisempaa, vaikka mestisaikoina tais ola toisteppöi. Lisäks peliitat vetää katsojiakin enemmä ku SaPKo. Missäköhän mättää?
Itse olen toki huono kommentoimaan, koska olen nähnyt tällä kaudella kokonaista yhden pelin livenä ja en yhtää Leijona TV:stä.. ei vaan huvita kattoo peliä ilman selostusta.
Perjantaina minulla on onneksi seuraa, pyöreät 650 itseäni nuorempaa henkilöä. Mutta liput pitää ostaa, mars mars. Siellä on vielä vapaina hyviä istumapaikkojakin, jopa A-katsomon ylimmällä rivillä muutama.
Itseäni lainaten kausi meni hieman paremmin kuin uskalsi toivoa. Katsojakeskiarvo jää hieman alle toiveeni, mutta menestys sarjassa toisaalta parempi kuin uskoin. Tästä on hyvä jatkaa. U20 joukkue on hyvä lisä, kun ensi kautta aletaan rakentamaan.Pässi puskee taas, toivottavasti sarvet kasvaa ja vahvistuu. Suomi-sarja on sopivan haasteellinen sarja uudelle alulle. Ensimmäiseltä kaudelta en odota kuin kohtuullista menestystä ja yleisöä hallille keskiarvona 500/peli.
Sama vika. Yhden matsi pääsin Savonlinnassa kattoo kokonaan ja kaksi katoin kolmannesta erästä lähtien. Hyvän sijoitus lähtökohdat huomioiden. Nyt vaa lisää kokemusta jengiin ja tosta saa todella hyvän rungon kasaan.Tänä kautena SaPKon pelien seuraaminen jäi yhteen otteluun Järvenpäässä ja lähinnä Jatkoajan lukemiseen.
Sijoitus ihan ok, kiitokset SaPKolle kaudesta ja tsemppiä seuraavaan kauteen! Tästä on hyvä jatkaa.