SaPKo 2017–2018

  • 96 775
  • 222

minarc

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, Boston Bruins
Halosen pelit Hifkin A-junnuissa loppuivat, voisi tulla SaPKoon loppukaudeksi. Onko voittava maalivahti, kun hävisi kolme peliä putkeen Kärppiä vastaan?
Lauantaina pronssipeli, toki voi pelata täällä myös siinä välillä. Joukkue matkaa kohta Oulusta Helsinkiin joten siinähän pomppaa pois kesken matkan tarvittaessa. Onneksi ei itse tarvitse valita kuka kolmesta olisi paras vaihtoehto.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Lauantaina pronssipeli, toki voi pelata täällä myös siinä välillä. Joukkue matkaa kohta Oulusta Helsinkiin joten siinähän pomppaa pois kesken matkan tarvittaessa. Onneksi ei itse tarvitse valita kuka kolmesta olisi paras vaihtoehto.

Itse en jaksa millään uskoa, että Halosta ruvetaan kesken playoffien joukkueeseen ottamaan.
 

Makopide

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo FOREVER, Liverpool
Halosen pelit Hifkin A-junnuissa loppuivat, voisi tulla SaPKoon loppukaudeksi. Onko voittava maalivahti, kun hävisi kolme peliä putkeen Kärppiä vastaan?
Kannattaa käyttää ja pelata tuokin kortti. Halonen oli henkilökohtaisesti ollut pääosissa kun HIFK A pudotti ylivoimaisen runkosarjavoittajan HPK:n. Nopeasti ajateltuna ei se ainakaan huonompi voi olla kun nämä SaPKon kaksi nykyistä.
 

minarc

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, Boston Bruins
Itse en jaksa millään uskoa, että Halosta ruvetaan kesken playoffien joukkueeseen ottamaan.
Vaikea sanoa onko tilanne muuttunut kun pääsivät välieriin, mutta tuo ilmoitettiin IPK-sarjan jälkeen.
"Takataskussa on kuitenkin HIFK-vahti Niilo Halonen. Punapaitojen A-nuoret pelaavat tänä iltana ratkaisevan pudotuspelikamppailun HPK:ta vastaan. Jos helsinkiläiset ottelun häviävät, on Halonen SaPKon käytössä loppukauden ajan."
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Vaikea sanoa onko tilanne muuttunut kun pääsivät välieriin, mutta tuo ilmoitettiin IPK-sarjan jälkeen.
"Takataskussa on kuitenkin HIFK-vahti Niilo Halonen. Punapaitojen A-nuoret pelaavat tänä iltana ratkaisevan pudotuspelikamppailun HPK:ta vastaan. Jos helsinkiläiset ottelun häviävät, on Halonen SaPKon käytössä loppukauden ajan."
¨
Joo lähinnä mietin sitä, että minkä signaalin maalivahdin hankkiminen ulkoa antaa joukkueelle.. Eri asia, jos se olisi hankittu ennen poffeja. En siis osaa siihen sanoa mitään, mutta edelleenkin eilen Urpolahti pelasi hyvän matsin. Pelasti pari varmaa maalia ja vastapainoksi sitten meni 1 helppo omiin. Pitää viel tsekkaa uusintana se voittomaali. Toisinsanottuna Upi antoi eilen kuitenkin mahdollisuuden voittoon. Kolmaserä oli aika pitkälti SaPKon ja jatkoeräkin pääasiassa. Jatkoerässä huomasi, että molemmat joukkueet rupes hieman väsähtämään, mutta mielestäni TuTo jopa pahemmin ja siinä olisi ollut SaPKon mahdolisuus ratkaista. Ei tällä kertaa. Tiistaina uusi peli..
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
@VapaahetoisGM ja @Murkula
Valitettavasti jatkoajan ongelmien takia vastaus jää myöhäiseksi

Parempi maalivahti olisi ottanut jokaisen neljästä hyvänä päivänä kiinni. En tosin kantaani minkään suhteen muuta. Kolmea (tai kahta*) maalia edelsi SaPKon pelaajalta tai pelaajilta suoritus minkä oikein pelaamalla ei edes koko maalintekotilannetta olisi muodostunut. Vaikka ja maali meneekin läpi ja maalivahti ei saisi olettaa mitään, niin ei herran jumala voi päästä kolmen pelaajan välistä enää uudestaan kiekkoon, kun se on jo saatu irti lavasta.

*= Voi myös olla puolustuksen ja maalivahdin kanssa sovittu, että siinä maalinkierrossa annetaan tulla maalille ja se pelaaja kiekolla on maalivahdin, jolloin tietenkin se on Urpolahden virhe, jos maalin menee. Tuli vain mieleen, kun Lahtelan tasoiselle sentterille on kahdesti täysin sama tilanne sattunut playoffeissa.

En minä Urpolahtea nosta sarjan parhaiden maalivahtien joukkoon, mutta edelleen Turussa Urpolahti antoi oikeilla hetkillä SaPKolla mahdollisuuden voittaa. Ja mitä sitä varomaan sillä varmasti kaikki on videot selailtu ja ne heikkoudet katsottu, kun tänäänkin Juuselan AV-maalissa (vaikka Montolla ja Lainiolla pakkiparina hieman paketti sekosi), Urpolahtea on koko kauden vaivannut etutolpan ylipelaaminen ja takakulman järkyttävä tila.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
SaPKon hyvä kausi lässähtää maalivahtipeliin, tämä on ollut nähtävissä koko kauden. Ei auta jos pelaa yhden tai kaksi peliä välillä, eikä auta että ottaa pelin sisällä jonkun huipputorjunnan jos muuten päästää ihan F-junioritason maaleja.

Syntymäpäivänäni pari viikkoa sitten kirjoittamassani, lainatussa, viestissä on pohjimmiltaan täysi osuma. SaPKon kausi ei täysin lässähtänyt sillä toinen vuosi peräkkäin neljän joukkoon ja mahdollisuus toiseen perättäiseen mitaliin ei ole lässähdys. Mutta, tuo joukkue olisi ansainnut pelata finaaleissa ja pelaisikin mikäli maalivahtipeli olisi ollut lähelläkään viisikon tasoa.
Voi aina viisastella tehtyjen maalien määrässä mutta totuus on, että SaPKo hävisi maalivahtipeliin välieräsarjan kolme peliä neljästä. Sitä asiaa voi käännellä ja väännellä mutta se ei muuksi muutu.
Esimerkiksi G7 maaleista yksikään ei olisi mennyt vastapuolen veskarille ja kaksi kolmesta oli täysiä lahjoituksia, yksi vaan huonolle veskarille pussiin mennyt kiekko.
Ei ole järkeä enempää lyödä lyötyä sillä sen verran olen itsekin urheillut, että pystyn sanomaan. Virheen tekijää se vituttaa aina enemmän kuin ketään muuta. Kukaan ei ole tahallaan huono, ja kaikki yrittävät aina parhaansa. Ei ole siltikään syytä kaunistella kun mitään kaunisteltavaa ei ole.

Minun Mestiskausi oli tässä, katson Fanseatilta pronssipelin ja finaaleita, mikäli ne eivät ole Tapparan matsien kanssa päällekäin. Halliin ei kiinnosta enää mennä.
Onneksi on tälläinen monen joukkueen symppaaja ja Tapparan sekä Maajoukkueen kausi on vielä kesken.

Ei myöskään haitannut yhtään että Juve - Real vie tässä loputkin ajatukset illan matsista.

Tsemiä joukkueelle pronssipeliin. Voittaminen on aina parempaa kuin häviäminen.
 

sorza

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo,Jokerit,Tamminen,Harri Aholan lounaskaverit
@Murkula
Ihan oikein kirjoitit. Minä varmaan olin ainoa, kuka edes missään vaiheessa uskoin, että mv peli voitaisiin voittaa tässä sarjassa. Yksittäiset tilanteet pitää aina katsoa yksittäisinä, mutta isossa kuvassa, jos maalivahdit olisivat olleet toisin päin niin edes seiska peliä ei olisi nähty. Itsellä olisi enää maajoukkue pelit edessä, mutta Marjamäki ei paljoa uskoa luo ja sitä pitäisi ainakin kaksi seuraavaa vuotta kestää toisessa seura joukkueessa.

Perjantain pronssipelin varmaan katselen kaljan kera fanseatilta, jos muistan. Onhan SaPKolle pronssipelikin loistava saavutus, kun Mestishistorian aikana kahdesti on päästy puolivälieristä jatkoon ja molemmilla kausilla on mitali haarukassa, mutta katsellaan löytyykö se lataus sieltä perjantaiksi.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Joo kyllähän siinä niin kävi että eilen meni kaksi helppoa Upille. Käytännössä jälleen kerran muuten hyvä peli Upilta mutta kaksi helppoa ei vaan voi mennä.. llen kanssa samaa mieltä että maalivahtipelihän tämän ratkaisi. Jos TuTolla olisi ollut edes hieman huonompi veskari nii SaPKo olisi mennyt jatkoon jo ennen game7.

Kait se pronssipeli pittää perjantaina kyttäillä. Toivon vaan että yleisö ei täysin hylkäisi joukkuetta tämän takia ja että perjantainakin hallilla olisi muitakin kuin järkkärit...
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Aika nopeasti mieli muuttuu ja varmaanpa kuitenkin menen pronssipelin katsomaan. Tosin oma mieli ei muuttunut mutta pieni poika meinasi herkistyä itkuun kun sanoin että me ei enää tänä talvena mennä jäkistä katsomaan. Olen katsonut hallissa 38 SaPKon matsia tällä kaudella ja kaikenkaikkiaan vain la 28.10. Ketterää vastaan pelattua peliä en katsonut mistään. Kaikki muut paitsi harjoituskauden vieraspelit ja tuon yhden runkosarjamatsin katsoin.
Edelleenkään oma mieli ei muuttunut, mutta kun lapsi haluaa niin minun mieli siinä ei paina. Lapsilleen ei voi olla takautuvasti hyvä isä, vaan sitä on oltava aina. Kun minulla ei ole oman jääräpäisyyden lisäksi mitään estettä mennä halliin niin menenhän minä.

Pientä lohtua toki, että se vastaantuleva joukkue on Jokipojat ja onhan siinä vähän maajoukkuehenkeä ilmassa. Se vaan että jos vielä yksikin peli hävitään maalivahtiin niin itku pääsee.
No en usko, veikkaan että SaPKo kuitenkin ottaa pronssit pelituntumansa edulla.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Aika nopeasti mieli muuttuu ja varmaanpa kuitenkin menen pronssipelin katsomaan. Tosin oma mieli ei muuttunut mutta pieni poika meinasi herkistyä itkuun kun sanoin että me ei enää tänä talvena mennä jäkistä katsomaan. Olen katsonut hallissa 38 SaPKon matsia tällä kaudella ja kaikenkaikkiaan vain la 28.10. Ketterää vastaan pelattua peliä en katsonut mistään. Kaikki muut paitsi harjoituskauden vieraspelit ja tuon yhden runkosarjamatsin katsoin.
Edelleenkään oma mieli ei muuttunut, mutta kun lapsi haluaa niin minun mieli siinä ei paina. Lapsilleen ei voi olla takautuvasti hyvä isä, vaan sitä on oltava aina. Kun minulla ei ole oman jääräpäisyyden lisäksi mitään estettä mennä halliin niin menenhän minä.

Pientä lohtua toki, että se vastaantuleva joukkue on Jokipojat ja onhan siinä vähän maajoukkuehenkeä ilmassa. Se vaan että jos vielä yksikin peli hävitään maalivahtiin niin itku pääsee.
No en usko, veikkaan että SaPKo kuitenkin ottaa pronssit pelituntumansa edulla.

Joo itse tosiaan joudun taas Fanseattiin tukeutumaan viimeisen kerran tällä kaudella. Itse tosiaan olen katsonut tällä kaudella lähes kaikki matsit Fanseatilta plus 2 peliä Vantaalla ja yhden Espoossa. Savonlinnassa pelejä taisi meikäläiselle kertyä 4 tai 5 ja sitten yksi välierä Turussa. Ei siinä nyt vaan kyttäilemään tulevia sopimuksia. SaPKolla kova sentterikalusto ensvuonna. Viitannee siihen että Monto lähtee menemään. Eikä siis yllätä, sillä on huikee pelaaja, toivottavasti sais liigassa mahdollisuuden.
 

Nick Brophy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Yhden ottelun kokemuksella suosittelen lämpimästi pronssiotteluun menemistä ja mukavaa kuulla, että yleisöä on menossa. Kaudesta selviää vain yksi joukkue ilman suurta pettymystä, mutta kaksi joukkuetta päättää kautensa juhlien ja jos ne vähäisemmätkin juhlat sattuvat oman joukkueen kohdalle, edellisen ottelun pettymyksestä pyyhkiytyy iso osa pois. Omalla organisaatiolla menee nyttemmin niin kuin menee, mutta vieläkin vetää tippaa linssiin kun muistelee viime kevättä, kun pojan kanssa tallusteltiin keväisellä Kupittaalla autolle ja pojalla oli vielä Uomalan maila kotiintuomisina. Eli sinne vaan, poikien, tyttärien, puolisoiden ja kavereiden kanssa.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Näyttäisi siltä, ettei yleisö hylkää, vaan päinvastoin. Istumapaikkoja on myyty suht hyvin ja uskon ainakin sen tuhat nyt menevän kirkkaasti rikki. Jopa lähempänä 1500, kuin 1000...Onko se sitten tarpeeksi, niin mielestäni on, jos ja kun se tuhat menee rikki. SaPKo vielä nosti lipun hintoja ainakin istumapaikkojen osalta. TUTO-peleihin pääsi työtön 9 eurolla, kun nyt sama lippu on 11 euroa. En tiedä, tai ole katsonut, onko nostettu normaalihintaisia lippuja. Silti, nyt jo myyty mielestäni ihan kivasti, mutta on siellä tietysti vielä tilaakin.

Ei täällä ole kuitenkaan niin paljon voitettu ja olisihan se hyvä päätös kaudelle, kun SaPKo ne pronssimitalit nappaisi. Ja nappaakin!.

Ainakin SaPKon kotisivuilla mainittiin, että lippujen hinnat pitäisi ollla Pronssiottelussa samat kuin välierissä.

Hyvä homma, että lippuja mennyt. Tiesin tosin myös sen, että se perus 600 vakiokatsojaa on vuorenvarmasti pelissä, mutta jos yli 1000 pääsee niin on se jo hyvä saavutus. Ja kyllähän yleisö voisi kannustaa mitalit joukkueelle, kun ei niitä mitaleja kuitenkaan ole kuin se yksi kappale! Itse elän mukana fanseatin kautta.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Pronssipeliä kuvaili hyvin aikanaan pelaajien mielipiteenä Keinänen tai Virkki. Sama pätee katsojaan. Alkuun ei oikein syty hommaan pelata peliä, mutta sitten kun summeri soi ja peli on hävitty, niin on ketutus melkoinen. Ainakin itselleni tämä piti täysin paikkansa katsottua joskus jotain Tuton pronssipeliä. Sen sijaan MM-kisojen pronssipelit ei kyllä napostele pätkääkään. Se mitä olen pronssipelejä nähnyt Tutolta useita vuosien varrella, niin kaava on melko sama aina. Intensiteetti nousee huomattavasti loppua kohti.
 

-Jonne-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JoKP
Kyllä tulee olemaan hyvä yleisömäärä tähänkin prossipeliin. Jopa Joensuussa on näköjään fanit mentaliteetilla "vielä kerran pojat", kun bussiin on löytynyt täytettä ja "yksinäiset sudet" lähtee liikkeelle ympäriinsä.

Rumpujen pärinää ja vittuuntuneita savolaisia tiedossa.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Jes, tänään on sauma ottaa seurahistorian toinen Mestis-mitali. Luulisi kuitenkin että kausi on mukavampi lopettaa pronssiin kuin neljänteen sijaan ja olisi turhan raaka kohtalo joukkueelle sekä kannattajille hävitä G7 ja mitalipeli putkeen.
Ei ihan parhaat lähtökohdat kun kokoonpanosta on pudonnut vielä Lämsä ja Laamanen. Kaikkiaan kohtuullisen kova viisikko puuttuu kun voisi olla

Piitulainen - Lämsä - Saramäki
Pulli - Laamanen

Olisi kaikkiin Mestisjengeihin kelpo kakkosketju jos vanhan hierarkian mukaan miettii.

Eipä mennä valmiiksi poissaolojen taakse vaan tapelkoot miehet sen mitalin itselleen.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Niin vaan kausi päättyi voittoon ja mitaliin. Kyllä se pronssinkin voittaminen katsomosta tuntui hyvältä, mutta on se riemu tavallaan teennäistä. Sen uskon että nyt on poikien mukavampi tempaista päät täyteen.
Nyt vielä viimeisen kerran takerrun tuon maalivahtiasiaan. Tänäänkään viimeistely ei ollut tehokasta, mutta kun omassa päässä maalivahtipeli toimi niin kaksi maalia riitti siihen että voitto otettiin. Ensimmäistä laukausta lukuunottamatta Toivonen ei päästänyt yhtään kiekkoa torjunnasta holtittomasti irti. Kiekot jäi kiinni tai ne torjuttiin kulmiin.Viisikkoon ei tullut kaaosta ja koko peli pysyi paketissa. Ei vastustajakaan ollut yhtä kova, mutta hyviä maalipaikkoja saivat. Ne vaan eivät näytä niin hurjilta kun veskari nollaa rauhallisesti.

Mutta toinen kausi peräkkäin mitaleilla ja se on SaPKolta koko seurana hieno suoritus. Kaikkiaan minulle Mestiksessä on kyse viihteestä ja siinä suurinta osaa näyttelee koko runkosarja. Kausi on nyt tältä osin loppu ja Tapparan kanssa jatkuu.

Muki XO Frapin ja kausi pakettiin. Jatketaan ensi kauden ketjussa.
 
Viimeksi muokattu:

Numero 1080p

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO H
Onnea vaan SapKolle pronssista. Toveri Murkulalle sanoisin, että ei se pronssin juhliminen oikeastaan teennäistä ole. Kyllä se ilo ihan aitoa on, mutta samalla vaan mielessä on tietynlainen haikeus. Ajatus kuitenkin rullaa ”jos” -rataa ja kausikin siinä samalla päättyy.

Kyllä mä vaan sitä mieltä olen, että ei noita pronssipelejä turhaan pelata. Jos nyt tuota Jatkoajan kuvakollaasiakin katsoo, niin kyllä nuo pelaajat vaan ihan iloisia on. Aidosti.

Jaa ja Murkulakin on konjakkimiehiä. Itsellä on jemmassa yksi korkkaamaton Hennessy XO, joka jäi avaamatta kun TUTO finaalipaikan otti. Ehkä hyvä niin, sillä nyt se saa odottaa mestaruutta.
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Jaa ja Murkulakin on konjakkimiehiä. Itsellä on jemmassa yksi korkkaamaton Hennessy XO, joka jäi avaamatta kun TUTO finaalipaikan otti. Ehkä hyvä niin, sillä nyt se saa odottaa mestaruutta.

Murkula veti jossain vaiheessa kolme vuotta juomatta tippaakaan muuta viinaa kuin konjakkia. Kyllä tuossa kaapissa näyttäisi olevan täälläkin hetkellä 7 eri sorttimenttia.
Lopetin muun viinan juomisen kun hövelinä jätkänä tarjosin sitten tutuille ja tuntemattomille iltoja. Loppujen lopuksi älysin että on halvempi tarjota kossuvissyä kun Camusta.
Toivottavasti saat tuon Hennesyn mestaruudelle avata. Mutta avaa se kuitenkin hyvä mies. Viina tykkää siitä että se juodaan.

Jos ei se riemu pronssista ole teennäistä niin olisiko se sitten vähän väkinäistä. Itselle ehkä suurin ilo tuli siitä että ei ole tappio mikä vituttaisi.
Minua vaan syö ihan rotanlailla tuo maalivahtisekoilu ja varmaan mietin sitä vielä kesäiltoina kuhaa vedellessä. Onneksi olen kuullut, että ensi talven juhlavuotena SaPKolla tulee olemaan kova jengi kasassa. Johan tuo runko nyt on kova, mutta mielenkiinnolla odottelen ketä jatkossa julkaistaan. Siihen palataan siis toisessa ketjussa.
 

laituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Reipas, Charlestown Chiefs
Onnittelut Sapkolle! Hienoa duunia rajallisilla resursseilla. Kaksi mitalia kolmeen vuoteen, on hieno saavutus.
 
Suosikkijoukkue
SaPKo
Hyvä lopetus kaudelle, ei voi muuta sanoa.
Pudotuspeleihin lähdettäessä ajattelin että olisi se toinen finaalipaikka peräkkäin jo "liikaa" joten kyllä tuo pronssikin maistuu. Aika paljon on tapahtunut kymmenessä vuodessa.
Nyt vaan ensi kaudeksi maalivahtipeli parempaan kuosiin. Tänä kautena oltiin liikaa yhden maalivahdin varassa (varsinkin pudotuspeleissä) ja kun ihan huippupelejä ei sattunut niin näkyi tuloksessa. Myös ylivoima takkusi. Oliko kuitenkin ajoittain pientä mestaruuskrapulaa?
Mutta ei moitita enempää, hieno kausi tämäkin. Kiitokset koko joukkueelle!
 

Murkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maajoukkueet,Tappara,NY Rangers,Juniori- SaPKo
Yes, minäkin nautin siitä että täällä kirjoittavilla sapkolaisilla on aika isosti ymmärtämystä pelistä ja vaikka ajoittain näkemykset vähän poikkeavat niin ei vittuilla vaan ollaan rehellisesti omien näkemysten takana.
@Näkökulma on laadukas kirjoittaja ja näin kuvakollaasista että poikasi oli käynyt kopissa. Minä itse olen tavallaan niin kunnianhimoinen mies että tavoittelen itsekin vain voittoa. Kaiken muun aika kultaa. Pronssi on hieno saavutus mutta silti b-finaalin voitto.
Realiteetit huomioiden erittäin kova suoritus mutta joukkue olisi ollut mestaruustasoa ja se jäi kaivamaan mieltä.
 

LL90

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaPKo, KalPa
Olen erittäin ylpeä joukkueen suorituksesta, vaikka mahdollisuudet toki olisi ollut vaikka piätyyn asti! Jokatapauksessa eilinen peli osoitti että ei ollut jokipojilla mitään sanottavaa pelissä. Aina voi jossitella näissä maalivahtiasioissa ja itsekin sorrun välillä siihen. Jokatapauksesssa haikea mieli jää ja innolla odotan taas ensi kautta. SaPKolla on tällä hetkellä jo hemmetin kova runko kasassa ja uskon että ensikaudella taistellaa taas kärkisijoista. Innolla odotsn myös juhlakauden tapahtumia mitä seurajohto keksii. Jos jotain voi toivoa olisi se että saataisiin SaPKo fanien osalta kasaan kunnon kannustusporukka. Itse olen etäfani mutta olisi todella hienoo kun aina harvoin kun savonlinnaan peliä katsomaan pääsen olisi kasassa porukka jolla voidaan yhdessä kannustaa organisoidusti ja yhdessä omaa joukkuetta!

Iso kiitos kaikille mukana olleille ja varsinkin TuTo fanit ansaitsee erityismaininnan välierien aikaisesta asiallisesta ja analyyttisestä keskustelusta! Toivon sydämestäni että TuTo korjaa potin tällä kaudella !!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös