Viestin lähetti Vänrikki Naapero
Eikö näitä uusia otsikoita voisi HIEMAN vähentää?
Toisekseen, en kyllä ymmärtänyt pointtiasi Hjalliksen "kiltteydestä" kun Santeri Heiskanen teki sopparin AIK:n kanssa... Onko Hjallis joku pakkomielle sinulle kun tuntuu että jokaisessa kirjoituksessasi on Hjalliksen nimi? Kova on vaikutus Hjalliksella sinunkin elämääsi...
:confused:
Anteeksi vain, mutta mitä vikaa tässä otsikossa nyt sitten oli?
Löysin tällaisen uutisen, ja ajattelin että koska sitä ei oltu vielä uutisoitu täällä, niin ajattelin ihan informaatiomielellä sen tänne laittaa. Mielummin minä luen informatiivisia viestejä, kun näitä äänestyksiä tyyliin, kuka on sinun mielestäsi paras siinä ja siinä.
Jos täällä ei kerran saa uutisia välittää, niin moderaattorit voisivat tämän viestin poistaa, ja jatkossa kaikki uutiset voidaan kieltää.
Pidetään tämä palsta sitten linjalla, - mun isi on sun isiä parempi.
Hjalliksen kiltteys:
Mielestäni ehkä AIK olisi voinut käyttää ulkomaalaispaikkaa johonkin hieman laadukkaampaan pelaajaan kuin Santtu. Santtu on ihan rivimies, eikä mikään todellinen vahvistus, minun mielestäni.
Hjallis ei ole minulle mikään pakkomielle. Hjallis on tehnyt hienoja asioita suomalaisen urheilun puolesta, mutta sitteen tällaiset Tikkaset kattoon -jutut muistuttavat minua taas siitä että Hjallis on kyllä aika pöljä äijä.
Pahoittelen vielä sitä että kerroin Santerin sopimuksesta AIK:hon.
Toivonkin ettei tähän viestiin enää vastata, jotta tämä viesti häviää bittihel*ettiin mahdollisimman nopeasti.