Sampo Pankin asiakas - aiotko vaihtaa pankkia?

  • 1 665
  • 4

Vaihtuuko pankki?

  • Kyllä, Osuuspankkiin

    Ääniä: 23 38,3%
  • Kyllä, Nordeaan

    Ääniä: 7 11,7%
  • Kyllä, Tapiolaan

    Ääniä: 3 5,0%
  • Kyllä, S-Pankkiin

    Ääniä: 0 0,0%
  • Kyllä, johonkin muuhun - mihin?

    Ääniä: 6 10,0%
  • Ei

    Ääniä: 21 35,0%

  • Äänestäjiä
    60

Igor33

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sampo Pankki on rypenyt päivätolkulla todella pahoissa tietojärjestelmäongelmissa. Asiakkaiden pinnaa koeteltiin tänään jälleen pahemman kerran, kun varmistusta vaativat ostot - etunenässä Visa Electron ostot - eivät onnistuneet.

Kuinka moni Sampo Pankin asiakas aikoo nyt vaihtaa pankkia?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Olen jo vaihtanut. Tai no, itseasiassa oli Nordea entuudestaan, eli olen pelkästään niiden asiakas nyt. Saa nähdä avaanko jonnekin toisen tilin. Olkoot nyt toistaiseksi näin.
 

ipaz

Jäsen
Viime kesänä siirsin kaikki pankkiasiani Nordeasta paskojen lainanantokriteerien ja muutenkin tylyn palvelun jälkeen Sampoon, josta sain käsittämättömän ystävällistä palvelua ja asuntolainan hyvillä ehdoilla. En ole vaihtamassa pankkia vaikka ongelmia on ollutkin. Itseäni nuo ongelmat eivät ole suuremmin koskeneet.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Viime kesänä siirsin kaikki pankkiasiani Nordeasta paskojen lainanantokriteerien ja muutenkin tylyn palvelun jälkeen Sampoon, josta sain käsittämättömän ystävällistä palvelua ja asuntolainan hyvillä ehdoilla.

Meidän perheessä kävi toisin päin. Tosin ei sitten lopulta valittu Nordeaakaan, mutta paikallisessa Sammossa palvelu oli kuitenkin sitä tasoa, että aina Postipankin ajoilta oleva asiakassuhde katkesi saman tien.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
En ole vaihtanut pankkia, enkä vieläkään aio. On kyllä luottamus mennyt osittain Sampopankin toimintaan, mutta vielä aion antaa pankille mahdollisuuden. Tällä viikolla tuli anteeksipyyntökirje Sampopankilta. Katsotaan, jos Sampopankki saisi hommat toimimaan. Tarpeen vaatiessa olen kyllä valmis vaihtamaan pankkia ja eiköhän Osuuspankki ole silloin kyseessä, kun kuitenkin on suomalainen pankki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös