Sammakko-ketju

  • 1 596
  • 8

Kaivanto

Jäsen
Täällä raportoimme, kun jossakin on kieli laukannut ajatuksen edellä.

Peruspalveluministeri Liisa Hyssälä totesi äsken eduskunnan kyselytunnilla, että hallitus suunnittelee alkoholimainontaa rajoitettavan kieltämällä alkoholijuomien mainonta televisiossa ennen iltayhdeksää ja elokuvissa lapsilta kiellettyjen elokuvien yhteydessä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Sammakko

Niin, itse luulin, että tässä ketjussa puhutaan Kustannusosakeyhtiö Sammakosta. Olin näemmä ihan väärässä. Kerrankin.

Itse ketjun aiheeseen palaan, jos selviän tästä ällistyksen tilasta.

Täältä tähän
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse luulin, että täällä keskusteltaisiin siitä vekkulista loikkivasta elukasta, joita aina silloin tällöin bongaan esimerkiksi kesämökkimme saunaosaston pihalta.

On se mukava, kun yksi sana voi tarkoittaa niin montaa eri asiaa.
 

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Sammakolla on iso pää ja sitä minä keittelen. Sammakolla on iso pää ja sitä minä heittelen. Hieno eläin, varsinkin kypsänä.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaivanto kirjoitti:
Täällä raportoimme, kun jossakin on kieli laukannut ajatuksen edellä.

Äsken jouduin laukkaamaan kieli vyön alla, eikä siinä ehtinyt ajattelemaan yhtään mitään. Kelpaako tämä raportointi tähän ketjuun?
 

Kaivanto

Jäsen
teemu73 kirjoitti:
Äsken jouduin laukkaamaan kieli vyön alla, eikä siinä ehtinyt ajattelemaan yhtään mitään. Kelpaako tämä raportointi tähän ketjuun?

Vain jos aivoistasi laskettu luotilanka oli kulkusuuntaasi nähden vyönsolkesi takapuolella!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös