Sykkö se oikea JYPin #11Tomi Sykkö ykköskentässä nevaförget.
Sykkö se oikea JYPin #11Tomi Sykkö ykköskentässä nevaförget.
Sykkii!Sykkö se oikea JYPin #11
Kyllä, hattua päästä. Lisäksi tuosta jää sellainen tunne, että paluu JYPin paitaan lienee oikeasti vielä edessä. On tosin sopimus 2024 kevääseen saakka Sveitsiin, eli paluu ei liene suunnitelmissa vielä ensi kaudeksi.On hattu nostettava:
Lapsen syntymä tuli NHL-pelaajalle kalliiksi – KSML: Sami Vatanen maksoi ”isyyslomastaan” veroja 169 000 euroa
Sami Vatanen oli rajoitetusti verovelvollinen Suomeen viime vuonna.www.is.fi
Nyt on, jumalauta, ihanaa.Sami palaa kotiin!
With arms wide open. Tervetuloa.
"Keskisuomalaisen varmojen lähteiden mukaan solminut kaksivuotisen pelaajasopimuksen huippupuolustaja Sami Vatasen, 33, kanssa. Vatasen sopimus kattaa kaudet 2025–26 ja 2026–27."
Ihan samaa tässä mietin. Ota sinä kotipaita niin minä varaan vieraspaidanJokohan sitä voi asettua Samin GW:n ostojonoon?
Jokohan sitä voi asettua Samin GW:n ostojonoon?
Toimistolle vaan yhteyttä, niin aloittavat miettimään josko se olisi erä per GW paita, kun kiinnostusta löytyy ja seuralle massit talteen.Ihan samaa tässä mietin. Ota sinä kotipaita niin minä varaan vieraspaidan
Pitää Jyväskylää silti kotinaan ja joka kesä vähintään Jyväskylässä. Silti en usko, että pelaa JYPissä ollenkaan, ehkä osallistuisi tulevaisuudessa muuten.Erittäin kova juttu. Olli Määtän naaraaminen tänne (sitten joskus) taitaa olla mahdoton temppu? Hänhän kuitenkin lähti rapakon taakse jo 16 vuotiaana. Lopettaa uransa todennäköisemmin änärissä.
Nämä on hyviä koko Liigan mielenkiintoa lisäämään.Huhuh tälläset siirrot kyllä sytyttää, onnittelut Jypille ja Jyppiläisille! Loistava kiinnitys.
Voin ottaa Halloween-paidan niin jää lauantain kolmospaita vielä jollekulle muulle. :DIhan samaa tässä mietin. Ota sinä kotipaita niin minä varaan vieraspaidan