Mainos

Salamat - FPS to 23.2.2006

• 1 869
  • 6

Salama44

Jäsen
manager78 kirjoitti:
Kyseessä oli todellinen SALAMA-maali!!!
Näin on, 0.14 pelattu ja tilanne 0-1. On tosi surkeaa ylivoimapeliä Salamoilta kun ensimmäisessä erässä ei Kurikalle ole tullut kuin 4 torjuntaa vaikka oli yli 5 minuuttia ylivoimaa.

manager78

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS, Suomen maajoukkueet
No niin voittohan sieltä Kirkkonummelta sitten tuli. Itse en etukäteen peliltä paljoa odottanut. Onkohan peli saatu nyt jälleen kuosiinsa. Jos näin on niin harmi että se on tapahtunut liian myöhään. Pudotuspelipaikka menettiin kahteen edelliseen tappioon. Kai joukkue sitten nuo karsinnat haluaa välttää hinnalla millä hyvänsä. Paikallaolijat kertonevat minkälaista peli oli.

Tästä jatketaan lauantaina Vantaalla, jonne lähtee myös 30 hengen kannustusryhmä Forssasta. Itse tietysti olen mukana.

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Haluttomin ja hampaattomin Salama-ryhmä mitä ikinä olen nähnyt!! Muutama kaveri kun sitten yrittää yksin tsempata muiden puolesta niin menee yliyrittämisen puolelle tyyliin Kake, Immo & Iippo... Pojat istui illalla palaverissa ja suuntasivat kotimatkalle vasta joskus kympin pintaan, jospa sieltä nyt jotain tarttuis näihin loppuihin peleihin ja pleijareihin??

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy