Oikeesti? Kaikkea susta oon aatellu mut tämä yllätti. Iskiskö tää muhunkin jos oikein tarkasti kuuntelen porisperessä?Beast In Black.
E. Eiku perhana väärä bändi tänä vuonna. No viime vuonna kattoin sivusta enkä silloinkaan lämmennyt.
Oikeesti? Kaikkea susta oon aatellu mut tämä yllätti. Iskiskö tää muhunkin jos oikein tarkasti kuuntelen porisperessä?Beast In Black.
Tykkään näinkin rohkeasta ulostulosta, siitä pojot, laadusta ei!!Mirella
Erika Vikman
Joalin
Janos Valmunen
Ei sillä, että näitä yleensä kuuntelen tai tällaista musiikkia.
Vieläkö TV1 laittaa näitä tulemaan n. klo 13 joka arkipäivä? Vaimolle uhosin tuossa joskus, että kun jään eläkkeelle katson lounaan päälle tuommoisen joka_päivä. Eikä minua sovi häiritä, kun klassikot vievät mennessään.Laitetaan vielä tänne, kun tuolla Top 5-ketjussa sivusin asiaa. Salainen suosikkini on vähän laajempi kokonaisuus eli suomalaiset elokuvat 1930–1950 luvuilta.
Aina kun on mahdollisuus niin jään katsomaan telkkarista moneen kertaan näkemiäni elokuvia. Mies toteaa joskus kotona samaan aikaan ollessaan, mitä sä taas katsot, kun on ihan kauhea ääni ja musiikki. Ei ymmärrä viehtymystäni, mutta joskus saattaa katsoa jonkun sotilasfarssin kanssani.
Näin juuri. En tiedä, miten näitä nykyään esitetään. Keskiviikkona ainakin tulee 13.21 Katarina kaunis leski. Ihana Eeva-Kaarina Volanen!Vieläkö TV1 laittaa näitä tulemaan n. klo 13 joka arkipäivä? Vaimolle uhosin tuossa joskus, että kun jään eläkkeelle katson lounaan päälle tuommoisen joka_päivä. Eikä minua sovi häiritä, kun klassikot vievät mennessään.
Ymmärrän tämän paremmin kuin hyvin. Juuri vähän aikaa sitten katsoin viikonlopun aikana leffamaratonina kaikki Suomisen perhe -elokuvat. Mikä rentouttava ja virkistävä kokemus!Laitetaan vielä tänne, kun tuolla Top 5-ketjussa sivusin asiaa. Salainen suosikkini on vähän laajempi kokonaisuus eli suomalaiset elokuvat 1930–1950 luvuilta.
Aina kun on mahdollisuus niin jään katsomaan telkkarista moneen kertaan näkemiäni elokuvia. Mies toteaa joskus kotona samaan aikaan ollessaan, mitä sä taas katsot, kun on ihan kauhea ääni ja musiikki. Ei ymmärrä viehtymystäni, mutta joskus saattaa katsoa jonkun sotilasfarssin kanssani.
Tarkastin - joka arkipäivä TV1 n. klo 13.15 vanha kotimainen elokuva. Kunnollista.Näin juuri. En tiedä, miten näitä nykyään esitetään. Keskiviikkona ainakin tulee 13.21 Katarina kaunis leski. Ihana Eeva-Kaarina Volanen!