Saku Koivu KOTIKENTÄLLÄ 30.4.

  • 6 655
  • 39

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Huh huh, nyt se on sitten totta... Sanonpa vaan, että suosionosoituksista ei tule ihan heti loppua kun jumalasta seuraava ylöspäin eli Saku Koivu hyppää askiin Suomen kapteenina 30.4. Turkuhallissa!

Satumainen mestaruus TPS:lle 1995, sittemmin vanhempi Koivu on nähty Turussa vain katukuvassa. Jos MM-organisaatio Turussa on yhtään hereillä, hoidetaan tähän erikoisvieraana vielä Aulis Virtanen huutamaan kotikylän supermies sisään, tehtävään valittu ykköskuuluttaja kuulostaa nimittäin enemmän huonolta mustalaisimitaattorilta kuin vakavastiotettavalta hehkuttajalta.

Me muut otammekin sitten standing ovationin sekä hallilla että baareissa, jotka ovat taatusti kuin täyteen ammuttuja tässä pelissä. Tässähän suorastaan liikuttuu jo etukäteen!
 

Hammer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Black & Gold, Blackhawks, WHUFC
On se varmasti sanoinkuvaamattoman hieno tilanne, kun Saku saapuu täpötäyteen Turku-halliin. Entinen kotiyleisö taputtaa seisaaltaan ja antaa ansaitut suosionosoitukset suurelle sankarilleen. Ikimuistoinen kiekkoilta luvassa. Harmittaa, kun itse en pääse paikan päälle. Täytyy tyytyä Tv-kuvaan, mutta kyllä senkin välityksellä tulee varmasti aika huikea fiilis, kun Saku hyppää laatikkoon. Täytyy vielä todeta, että Koivun saapuminen kisoihin on käsittämättömän hieno asia. Väitän, että Saku on maailman paras pelaaja isossa kaukalossa, enkä usko olevani ainakaan pahasti väärässä tässä asiassa.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti Pressiboxi
Me muut otammekin sitten standing ovationin sekä hallilla että baareissa, jotka ovat taatusti kuin täyteen ammuttuja tässä pelissä. Tässähän suorastaan liikuttuu jo etukäteen!

Kyseinen ottelu on The Tapahtuma Turussa täällä surkealla kaudella. Saku tulee taatusti saamaan kotikaupungissaan vastaanoton, jonka tämä paljon henkilökohtaista arvostusta osakseen saanut pelaaja tulee muistamaan. Vappuaaton tunnelma tulee olemaan uskomaton!

Kylmät väreet menevät selkää pitkin jo etukäteen!
 

manager78

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS, Suomen maajoukkueet
Joo todella hieno juttu toi Sakun tulo kotikisoihin!! Muistuttaisin vain että eikös Saku esiinny jo Turkuhallissa 23.4 kun Leijonat pelaa viimeisen harkkamatsin Yhdysvaltoja vastaan. Tohon peliin saa vieläkin lippuja ja hinnatkin ovat kohtuulliset. Yläkatsomoihin pääsee kympillä istumaan. HYVÄ SUOMI!!!
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti manager78
Joo todella hieno juttu toi Sakun tulo kotikisoihin!! Muistuttaisin vain että eikös Saku esiinny jo Turkuhallissa 23.4 kun Leijonat pelaa viimeisen harkkamatsin Yhdysvaltoja vastaan. Tohon peliin saa vieläkin lippuja ja hinnatkin ovat kohtuulliset. Yläkatsomoihin pääsee kympillä istumaan. HYVÄ SUOMI!!!
Joo, kertokaas joku mistä lippuja saa. Ja mitä alakatsomon liput maksavat. Olen nimittäin tulossa 23.4 Turkkuseen ja voisin samalla tulla peliin. Tarttee sen takia mennä alakatsomoon koska minulla on 5- ja 4 -vuotiaat pojat mukana ja yläkatsomosta ei oikein sen ikäiset näe. Ja miten Turussa on lastenlippujen kanssa, kyllähän tuon ikäisille täytyy jotain alennusta olla. Tosin istumapaikkakin on pakko olla ei sen ikäinen muuten näe...
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Missäs siihen Suomi-USA harkkapeliin on lippuja myynnissä kun Lippupalvelun nettisivut eivät pitemmistä etsinnöistä huolimatta löydä kyseessä olevaa tapahtumaa uumenistaan?
 

manager78

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS, Suomen maajoukkueet
Ottelu alkaa klo 18.30. Ja kyllä siihen ainakin tuolta lippupalvelun nettisivuilta saa jo lippuja. Alakatsomo 20€, yläkatsomo 10€,lapset ylös 5€. Jotain 15 € lippujakin löytyy, mutta niitä ei sen tarkemmin eritellä tuolla lippupalvelun sivuilla, että mihin paikkoihin ne oikeuttavat.
 

manager78

Jäsen
Suosikkijoukkue
FPS, Suomen maajoukkueet
No niin. Nyt tuli sitten selvyys niihin 15€ lippuihinkin. Alakatsomon päätyihin pääsee 15€,sivuille 20€ ja ylös 10€.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Saa nähdä, ovatko kaikki kisoihin nimetyt pelaajat mukana tuossa 23. päivän USA -pelissä. Ainakin liitosta sanottiin näin olevan. Outoa, että Turussa ei ole lyöty rumpua koko ottelusta missään vaiheessa! Varsinaista markkinointia taas kerran. Jos Saku on kaukalossa, luulisi jonkun älyävän kertoa siitä muillekin?! Ainakin ennen on raha kelvannut tilaisuuden järjestäjille.
 

c'elysee

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olipa se sitten 23. tai 30.4., niin Standing Ovation tehdään. Tarvittaessa molemmissa peleissä. Tilaisuutta ei pysty kukaan muu hehkuttamaan siten kuin Sametti-Aulis, jo 50-luvulta asti Tepsin pelejä kuuluttanut grand-old-man. Voin jo hyvin kuvitella tilanteen: "Arvoisa yleisö. Numero yksitoistaaa... Kapteeni, Sakuuuuu Koivuuuu!!!"

Siinä tilaisuudessa tulee tippa silmään paatuneimmallekin kiekkofriikille. Puhumattakaan minusta.
 
Viimeksi muokattu:

cannonfodder

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti champselyse

Siinä tilaisuudessa tulee tippa silmään paatuneimmallekin kiekkofriikille. Puhumattakaan minusta.

Minulle meinaa tippa tulla linssiin jo pelkästä ajatuksesta. Ei varmaan koskaan ole tullut näin innoissaan odotettua ottelua (ehkä finaaliottelut poislukien). Toivottavasti tuohon harjoituspeliinkin saataisiin halli mahdollisimman täyteen. Pientä markkinointia se varmaan kyllä tarvisi.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Viestin lähetti champselyse
Olipa se sitten 23. tai 30.4., niin Standing Ovation tehdään. Tarvittaessa molemmissa peleissä.

Ja takuulla! Voipi olla, ettei peli ala ihan ajallaan. Suosionosoitukset ovat taatusti ennen näkemättömät.
 

Vaicci#63

Jäsen
Viestin lähetti champselyse
Tilaisuutta ei pysty kukaan muu hehkuttamaan siten kuin Sametti-Aulis, jo 50-luvulta asti Tepsin pelejä kuuluttanut grand-old-man. Voin jo hyvin kuvitella tilanteen: "Arvoisa yleisö. Numero yksitoistaaa... Kapteeni, Sakuuuuu Koivuuuu!!!"


Pakko myöntää, että mulla meinas tulla tippa linssiin jo eräänä perjantaisena iltana, kun Teksti-tv:seen ilmestyi teksti, "SAKU KOIVU MM-KISOIHIN"
 
Viimeksi muokattu:

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Hotellipaketteja myynnissä 30.4.matsiin?

Events Club on tänään puoliltapäivin tiedottanut, että myyvät vielä hotellipaketteja periaatteessa loppuumyytyyn FIN-CZE geimiin. Halpaa homma ei ole, mutta kysyä kannattaa aina. Ei-ootakin saattavat toki jo tarjota, ostohalukkuutta löytynee hinnalla millä hyvänsä, on tämä sellainen paukku Turkuhallin tarjonnassa.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Viestin lähetti Vaicci#63
Pakko myöntää, että mulla meinas tulla tippa linssiin jo eräänä perjantaisena iltana, kun Teksti-tv:seen ilmestyi teksti, "SAKU KOIVU MM-KISOIHIN"

Olihan tämä vitsi, olihan ?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt, voi aloittaa tämän pelin hehkutuksen. Meikäläinen oli vielä viisi minuuttia sitten ilman lippua, mutta nyt huudetaan! Täytyy varmaan ottaa hanskat mukaan, ettei mene käsien persikkaiho pilalle taputtamisesta:)
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Tippoja silmiin urakalla

Ihmeen kyynelehtivää jengiä täällä. Tippa tulee silmään pienemmästäkin jutusta, jossa saku on mukana. Ohittaa varmasi monilla jeesuksenkin näin pääsiäisen korvilla. Odotetaan nyt ja katsotaan mm-skabat ensin...sitten voidan itkeä jos on aihetta. Kaikki kunnia sakulle, mutta silti...Saku on kova pelaaja, mutta sateentekijänä askaruttaa palloseuran tulevaisuus. Oma ajatukseni on, että sakua kovempaa yv-pyörittäjää saa etsiä urakalla.
 

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En välttämättä pääse tuohon Turun harjoituspeliin, mutta suuri hetki koittanee minulle sitten 3. tai 4. päivä toukokuuta kun Suomea vastaan luistelee välisarjassa joku jääkiekon jättiläinen (Jellojen sijoituksesta riippuen...). Mutta fiilis on takuulla korkealla, onhan kotikisat ja Koivu vielä jäällä!
 
Suosikkijoukkue
TPS
Onhan se kieltämättä sydäntä lämmittävää nähdä Saku tosi peleissä Elyseellä. Vuoden 95 mestaruuden jälkeen hän on pelaillut ainakin pariin otteeseen ns. hyväntekeväisyysotteluissa. Taisi olla Saku All Stars ja toinen oli ainakin Hantta All Stars vastaan 95 maailmanmestarit. Ottelun tuotto meni Rouvalin hyväksi.
Kun tuo liikuttuminen nyt tuli esille, niin tuossa Simon hyväksi käydyssä ottelussa oli kyllä tosi nostalginen tunnelma. Mukana olivat lähes kaikki TPS-tähdet alkaen 80-luvun lopulta. Hieno ilta, toivotaan tulevista otteluista samanlaisia.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Helpatkaas joku sen verran että näkeekö tuollainen 4-vuotias sieltä hallin yläosasta. Itse ollessani Turkuhallissa olen jotain Viking-cuppeja lukuunottamatta ollut aina alakatsomossa ja sellainen muistikuva minulla olisi että tuolta ylhäältä ei kovin hyvin näe ainakaan joka paikkaan kaukalossa.

Lippuja ei kuitenkaan ole kuin rajallisesti niin jos noita päätyjen 15E paikkoja ei enää saa niin tarttee varmaan mennä ylös...
 
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä yläkatsomosta näkee ihan hyvin, vaikka osa "etukulmasta" voi olla pimennossa. Jos menet yläpäätyyn, niin koko kenttä näkyy varmasti. Itse olen ollut pikkulapsen kanssa ylhäällä vauvasta asti (siis lapsi oli vauva, en minä).
Oma paikka kannattanee ostaa lapselle, jollei halua häntä sylissä pitää.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Re: Tippoja silmiin urakalla

Viestin lähetti Vanha Len
Ihmeen kyynelehtivää jengiä täällä. Tippa tulee silmään pienemmästäkin jutusta, jossa saku on mukana. Ohittaa varmasi monilla jeesuksenkin näin pääsiäisen korvilla.

Jesus saves but Koivu scores on rebound! Ei tässä mitään kyynelehditä, fiilis on vaan katossa kuten ennen hyvää rock-keikkaa tai elokuvaa. 23/4 katsotaan paikanpäällä, 30/4 näillä näppäimin huonossa hapessa baariolosuhteissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös