Sakari Lindfors

  • 5 221
  • 35

Sykerö

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers ja Michael Jordan
Minua kiinnostaisi HIFK fanien mielipide Sakesta.. Olen usein kummastellut HIFK:n koti otteluissa miksi Sakke tuntuu saavan omilta faneilta kovaa kritiikkiä. esim. kun Sakke kuulutetaan IFK:n maalille, niin vierestä kuuluu " Eii! Mitä se Sakke sinne menee.." tai jos Sakke tekee komean torjunnan, niin reaktio tuntuu olevan "Mitä!? Sakke torju..". Olen itse pettynyt noihin "faneihin". Sakke jos kuka on niitä harvoja iki-IFk laisia, joita tulisi kunnioittaa. Täällä palstoillakin HIFK fanit herjaavat Sakkea minkä kerkiää.. KUNNIOITUSTA legendaa kohtaan.
 

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Lähinnä siinä on se että Saken hyvän ja huonon torjunnan ero on n. 6sek pahimillaan. Älä käsitä väärin, omasta mielestäni Sakke on ok veskari, mutta siinä se onkin. Ok. Se miksi #35 on vain ok on syytä siitä että tason pitäminen on vaikeaa hänelle. Nyt tuntuu olevan ihan jees tilanne, Riksman pelaa ja Sakke luukkumiehenä. Sitten taas johonkin peliin osat vaihtoon.
 

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viestin lähetti Sykerö
Minua kiinnostaisi HIFK fanien mielipide Sakesta.. Olen usein kummastellut HIFK:n koti otteluissa miksi Sakke tuntuu saavan omilta faneilta kovaa kritiikkiä. esim. kun Sakke kuulutetaan IFK:n maalille, niin vierestä kuuluu " Eii! Mitä se Sakke sinne menee.." tai jos Sakke tekee komean torjunnan, niin reaktio tuntuu olevan "Mitä!? Sakke torju..". Olen itse pettynyt noihin "faneihin". Sakke jos kuka on niitä harvoja iki-IFk laisia, joita tulisi kunnioittaa. Täällä palstoillakin HIFK fanit herjaavat Sakkea minkä kerkiää.. KUNNIOITUSTA legendaa kohtaan.

Nyt on sitten saatu ISS-teamin neljäskin jäsen tälle palstalle. Tervetuloa....ööö....Sykerö! Tohtori Sykerö.:)

Legenda?? No huh huh, kaikkea sitä kuulee....:)

Tämä viesti on sitten tarkoitettu vain ja ainoastaan Sykerölle, että ei tartte kenenkään muun vetää hernettä nenään.
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Re: Sakari Lindfors

Viestin lähetti kuningas

Tämä viesti on sitten tarkoitettu vain ja ainoastaan Sykerölle, että ei tartte kenenkään muun vetää hernettä nenään.

<nipo> Siis 'yksityisviesti'? </nipo>

Sakke edustaa Köllin kanssa perusiiäfkoota ja on mun mielestä aina hatunnoston arvoinen. Meni matsi sitten oikeastaan miten tahansa. Kummankin pelityyli on sitäpaitsi viihteellinen ja oikein paskojen pelien suola oikeastaan onkin ollut näiden seuraaminen pelitilanteiden ulkopuolella... ja Mäkkärin.

Jos sitäpaitsi Sakenkin torjunta% (89,87%) on tällä jengillä parempi kuin 'liigan ylivoimaisesti parhaan maalivahdin' (myllys), niin eihän se huono voi olla... ;)
 

Ettan

Jäsen
Suosikkijoukkue
H.I.F.K
Sakke

voi olla konkari pelattujen kausien varjossa , mutta vaikka olisi kuinka "legenda" tulisi
jossain vaiheessa antaa tietä nuoremille.( vert. helminen) ;)
Sakke tosiaan on ok byyrari , mutta se
ei riitä. Ainakaan mulle.

Paita kattoon ja lomille vai?
 

turre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Edelleen suosikki

Vaikka Saken parhaat pelit IFK:ssa luultavasti on jo pelattu, kuuluu tämä ifk ikoni minun suosikkipelaajiin.
Siitä saakka kun hallilla on käyty on Sakke ollut mukana (mitä nyt välissä muutaman vuoden poissa)
Saken pelityyli todella nostaa välillä hiukset pystyyn mutta vastaavasti poimii muutaman mahdottoman.
Tälläkin kaudella on joutunut melkoiseen pommitukseen.
Vaikka päitä putoilee
Sakke Lindfors #35 rules

Sitä numeroo ei heti oteta Saken jälkeen käyttöön

kiitos ja näkemiin
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sakke on pelannut IFK:ssa toistakymmentä vuotta olematta koskaan pudotuspeleissä joukkueelleen otteluja voittava maalivahti (91-92 poislukien). Hyviä runkosarjoja on aina seurannut keskinkertaiset -tai surkeat- pudotuspelit. HIFK hävisi vuosien 93-96 välillä kymmenen pudotuspeliä peräkkäin. Kaikissa otteluissa kiekot selkänsä takaa kaivoi S. Lindfors.

Tim Thomaksen merkitystä HIFK:n menestyspiikissä ei kannata aliarvioida.
 

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Re: Sakke

Viestin lähetti Ettan
voi olla konkari pelattujen kausien varjossa , mutta vaikka olisi kuinka "legenda" tulisi
jossain vaiheessa antaa tietä nuoremille.( vert. helminen) ;)

mitähäh ärräpäitä, Raipe ei lopeta ikinä ;)
 

boretus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Hoki Klupi, Saipalle sympatiaa
Sakke on Legenda

Samaan tapaan kun Ruoskan aikoinaan Saken pitää saada pelata niin kauan kuin haluaa IFK:ssa!

Speedy Wetzellin jälkeen minun elämäni kohokotia ovat olleet kauniit ylänurkkalaukaukset maissa olevan Saken yli - ja toiseksi! n. 450 teinityttöä jää tulematta matseihin jos Sakke ei pelaa.
(Vrt. Jokereiden yleisömäärät ennen ja jälkeen K.Säilynojan).

Lisäksi Saken nivusistakin on tullut jo käsite! Aina ennen kauden alkua on pelätty sekavin tuntein koska Sakelta hajoaa munat ja miten kakkosmaalivahti pärjää...ja pärjää tai ei se myydään seuraavana vuonna muualle ja tod. näk. nousee sitä myötä maajoukkueeseen...Terveisiä Niklakselle!

Tämä kaikki on osa IFK:n perinnettä! Älkää murentako kulttuuria.

All the best Sakke!
 

JustinCase

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, FC Liverpool
Joistakin maalivahdeista ei vaan ikinä saa luotettavaa kuvaa. Mulle Mr. Lindfors edustaa tätä sarjaa. Mut lohdutukseksi sanottakoon, että ei saken tartte siinä kategoriassa yksin olla...ainakaan ihan :D
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Sakella on 0-peli ennätys vai jakaako hän sen "kenkä" Siekkisen kanssa? En nyt muista ovatko he tasoissa vai menikö Sakke ohi. Jos kerran Sakke on niin huono, miten hän voi olla kärjessä tälläisessä tilastossa? Se on totta, että lähes joka pelissä menee vähintään yksi helppo maali ja se on liikaa. Itselleni Sakke edustaa "vanhaa" IFK:ta. Aloin käymään peleissä säännöllisesti 90-luvun alussa ja siitä porukasta on vielä jäljellä juuri Sakke ja Kölli. No Juki tuli nyt myös takaisin kuvioihin. Minun puolesta nämä saavat pelata IFK:ssa niin kauan kuin haluavat ja kun ura loppuu, paita kattoon (ei Jukin).
 

Janos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, ÄTPPOMK
Mielestäni Sakke on aivan mahtava kaveri kentällä ja sen ulkopuolella. Ohjaa puolustajiakin ihan pirun taitavasti! Olen jutellut hemmon kanssa ja on varmasti IFK:n positiivisin pelaaja! Mielestäni termi "legenda" sopii nyky-IFK:sta sekä Kölliin että Sakkeen. Turhaan te paskaa Saken niskaan heitätte!
 

punainenpeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NYR
Juuri näin

Viestin lähetti Sledge Hammer!
Sakke on pelannut IFK:ssa toistakymmentä vuotta olematta koskaan pudotuspeleissä joukkueelleen otteluja voittava maalivahti (91-92 poislukien). Hyviä runkosarjoja on aina seurannut keskinkertaiset -tai surkeat- pudotuspelit. HIFK hävisi vuosien 93-96 välillä kymmenen pudotuspeliä peräkkäin. Kaikissa otteluissa kiekot selkänsä takaa kaivoi S. Lindfors.

Sakke ei ole koskaan ollut kovien pelien mies. Mulla on sitä paitsi mennyt useasti hermot siitä, että AINA tulee vähintään yksi helppo maali. Sakke on joskus ollut erinomainen runkosarjamokke, ei muuta.

Toki hän on legenda siinä mielessä, että on pelannut niin kauan IFK:ssa. Ei kuiteskaan paitaa kattoon, koska IFK ei oo koskaan voittanut mestaruutta Saken ansiosta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
boretus on käsittänyt väärin IFK kannattajat katsovat jääkiekkoa koska kannattavat IFKta. Jokereiden "mä rakastan säilynojan pyllyä" fanit ovat ikävä kyllä ihan totta.
 

bystander

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki, Mika Saukkosen lenkkikengät
Näitäkö boretus meinaat?

 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Sakke on luu

Ja varsinkin tällä kaudella pelatkoon paljon.

Vanha sanontahan kuuluu: " Paljon tinasit, paljon pilasit,
vaan viimein kolvis' kylmeni". Että piilarit pukukopin lattialta
pännyyn ja menoksi.

Uusi mokke tarvitaan, mutta vaikee sanoo, kuka se on.

Oiskohan Timi Oulun jälkeen vapaana?
 

Punalippu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Pentin pojat (kukkuu-osasto)
Re: Sakke on luu

Viestin lähetti nedomansky
Ja varsinkin tällä kaudella pelatkoon paljon.

Vanha sanontahan kuuluu: " Paljon tinasit, paljon pilasit,
vaan viimein kolvis' kylmeni". Että piilarit pukukopin lattialta
pännyyn ja menoksi.

Uusi mokke tarvitaan, mutta vaikee sanoo, kuka se on.

Oiskohan Timi Oulun jälkeen vapaana?

-Pelatkoon tällä kaudella paljon:eek: ööö Riksman on kyllä ollut mies paikallaan, Sakke on hyvä kakkosmaalivahti, ei muuta.
 

#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Viestin lähetti Noutaja#9
Sakella on 0-peli ennätys vai jakaako hän sen "kenkä" Siekkisen kanssa? En nyt muista ovatko he tasoissa vai menikö Sakke ohi. Jos kerran Sakke on niin huono, miten hän voi olla kärjessä tälläisessä tilastossa?

Olet oikeassa, sakke ei enää ole hyvä. Markkanen meni tilastoissa (nollapelit) ohi ja Draper taitaa ottaa Jussilta piikkipaikan ensi keväänä...valitettavasti.
 

Ralli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Sakari Lindfors ei ole enää pitkään aikaan kuulunut liigan huippumaalivahteihin joten hänen ei tulisi enää pelata IFK:ssa! It's as simply as that!"
Kaikille tästä mun kommentista suuttuville faneille kysyn vain yhden kysymyksen;
HALUATTEKO TE VOITTAA??

Voittaminen ei ole tärkeintä, se on kaikki!!!
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
selitys

siis tällä kaudella pelaa Sakke varmaan vielä paljon

Riksmankin pelaa paljon ja siinä varmaan on vahdinvaihto
tapahtumassa

Jos vertaan Riksamania ja Thomasia, otan Timin maalin
vartijaksi mieluummin

Sakke on "pepe" vaiheessa. IFKn tapojen mukaan
vesiputouksen takaiseen luolaan voi mennä varusteet
päällä ja Sakke tekee juuri sitä.

En tiiä, tarviiko paita nostaa kattoon. Seuraavat 20 vuotta
muistetaan hämähäkkiveskari- Sakke
 
Viimeksi muokattu:

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
selitys, osa II

...niin siis tää kausihan on auttamattomasti välivuoden
malli....

eli siksi Sakellekin peliaikaa, ja onhan se nyt aina Myllystä
paree, eli eicon Salk Lake Cityyn vaan (jos tulee vielä vaihto-
mahkuja)
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
Sakari

Sakke on ollut aina varsin epätasainen molari, jolle tosiaan miltei pelissä kuin pelissä menee vähintään yksi helppo sisään. Suurin syyllinen tähän on Saken kuumat hermot ja kokoon nähden aivan väärä pelityyli. Hengenluojana Sakke on mies paikallaan ja vielä tämä kausi menee hienosti loppuun kakkosmolarina.

Olin katsovinani että aiemmissa viesteissä on jokunen espoolainen arvostellut Sakkea, vaikka heillä on aivan viimeiseksi varaa siihen. Siellä on toinen eläkeläisvaari maalissa ja kuten torjuntaprosentit suhteutettuna joukkueen menestykseen kiistatta osoittaa, on Jamolla eläkepäivät vielä lähempänä kuin Sakella.

Tommy: Ota loppukanteetikses takaisin se varsin hauska; "kun me espoolaiset kerran stadin hallissa voitettiin juttu". :p
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Kuten sanottua:

Viestin lähetti BigRedBob
Kaikki kunnia Sakelle, mutta se tuli viimeistään mestaruuskaudella '98 nähtyä, että Sakesta ei ikävä kyllä enää ole liigajoukkueen ykkösmaalivahdiksi. Korkeintaan luukkumieheksi ja pukukopin tsemppaajaksi.
Näin.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Sakke on HIFK-ikoni, mutta kaukana huippumaalivahdista. Saken hyvän ja huonon päivän ero on käsittämätön. Ja ennenkaikkea, niinkuin moni on täällä todennut, Sakke EI OLE voittava maalivahti. Toiset on, ja toiset ei, se on geeneissä. Voittavan ja ihan ok -maalivahdin välinen ero on myös käsittämättömän iso. Sitä ei voi oikein torjuntaprosenteissa mitata. Esimerkiksi Pasi Nurminen, ikitaistelija, pystyy huononakin päivänään olemaan tarvittaessa voittava veskari. Se ottaa vaikka päällään sen viimeisen vedon ja varmistaa oman jengin 7-6 voiton. Sakke ei hyvänäkään päivänä ole pelannut HIFKille voittoa kuin muutaman kerran vuosia kestäneen uransa aikana.

Ilman Tim Thomasia ei olisi tullut mestaruutta -98.

Sakke on erittäin ok kakkosveskari, mutta nimenomaan kakkosveskari.

Riksman vaikuttaa lupaavalta. Toivottavasti pysyy pää kylmänä.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Re: Sakari

Viestin lähetti sham69

...
Tommy: Ota loppukanteetikses takaisin se varsin hauska; "kun me espoolaiset kerran stadin hallissa voitettiin juttu". :p

Ei natsaa.
Tällä mennään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös