Sairauslomalaiset 2015–2016

  • 85 057
  • 344

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, NY Rangers
Vahalahti siis ainakin saikulla vielä jonkin aikaa.
Tänään Teemu Nurmi on pois kokoonpanosta ainakin CHL.n kokoonpanojen mukaan. Onko jalat rikki vai onko vaan sormiflunssaa?

Onneks on laaja rosteri.
 

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Niin tässä sitä ollaan, KeuPa korvaajat Vaasassa kehiin, Gagnon, Lähteenmäki, Koivisto ja Niskala huiliin.
 

Johto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Myös Olavi Vauhkonen jätti pelin kesken kolmannen erän alkupuolella, eikä mielestäni ollut enää vaihtoaitiossakaan erän alun jälkeen.
 

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Kiekkoareena tietää kertoa, että Nurmi, Vauhkonen ja Koski ovat jossain määrin loukkaantuneina. No onneksi on laaja reservi.
 

Madfexx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Hyvinhän tämä homma lähti sitten liikkeelle. Toinen täysimittainen peli takana ja heti päästään tyhjentämään puoli Keupaa. Tekisi mieli sanoa, että "mitä minä sanoin"...
 

senilix

Jäsen
Hyvinhän tämä homma lähti sitten liikkeelle. Toinen täysimittainen peli takana ja heti päästään tyhjentämään puoli Keupaa. Tekisi mieli sanoa, että "mitä minä sanoin"...
Niinhän se oli tarkoituskin, korvaajat eivät tule katsomosta vaan Keuruulta
 

Noutolokku

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Kanen Pate ja Dominaattori
Niinhän se oli tarkoituskin, korvaajat eivät tule katsomosta vaan Keuruulta
Niin, eikös tämä tapa ole parempi, että miehillä jotka tulevat askiin on jo pelituntumaa kokoajan alla. Mahdollisesti löytyy myös sitten uusia hyviä pelaajia nippuun kirittämään muita. Erittäin hyvä järjestely minun mielestäni
 

hokkikokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Joo, mutta nyt ajattelet kuin savolainen, et raumalainen. Molemmat maailman katsontakannat tunnen kun olen syntyjäni KYKSin kätilöiden pitelemä. Täällä asuu ihan eri ihmiset kuin siellä Savossa.
 

Lehtipuhallin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Bruins
No on se helvetin hyvä, ettei Malkamäen try-outia pidennetty vaan annettiin suora soppari ilman pelinäyttöjä.
 

Madfexx

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niinhän se oli tarkoituskin, korvaajat eivät tule katsomosta vaan Keuruulta
No, kuten joku tuolla toisessa keskustelulangassa jo sanoikin, toisaalta ihan hyvä että jo tässä vaiheessa kautta päästään testaamaan tämän Keuruu-kuvion toimivuutta. Toivottavasti Keupasta tulevat korvaajat ovat tasoltaan vähintään yhtä hyviä, kuin mitä Lukolla oli käytössään viime vuonna. Muuten en oikein hoksaa tämän järjestelyn etua.
 

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Vaasassa Malkamäki talutettiin jäältä. Ei pystyny lainkaa pistää painoo jalalle.

Harmittava juttu. Erikoista kyllä, että vuoden pelaamatta olleen kaverin kanssa tehtiin vuoden soppari ilman yhtään pelattua ottelua. Malkamäki on toki RD:n mukaan joukkueeseen sopiva persoona, mutta silti. Nyt on pelkona, että Malkamäkeen sijoitetut rahat menevät hukkaan.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä Malkamäelle tapahtui, oliko joku kontakti vai menikö jalka muuten vaan niinkuin Vahalta ja Ahtolalta?
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Paikan päällä katsottuna sai mun mielestä oman maalin takana mailasta iskun alas pohkeeseen. Oli tuskaisen näköinen, eikä jalka kestänyt yhtään astumista, kun tuettiin kentältä pois. Todella huonoa tuuria Malkamäellä: viime vuonna Pitsissä loukkaantuminen ja koko kausi ohi, nyt jälleen tälli harkkapelissä ja näytti huonolta.
 

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ok.

Sanotaan nyt heti alkuun että loukkaantumista en toivo kenellekään, en edes Malkamäelle vaikka vastenmielisestä pelaajasta onkin kyse ja vastustin viimeiseen saakka hänen sopimustaan, sikäli kun sillä nyt mitään merkitystä olisi mitä minä vastustan ja mitä en.

Sitä ajan takaa että pahemminkin olisi voinut käydä. Hänen tilallaan olisi voinut olla vaikkapa joku tärkeämpi puolustaja.

Ja voihan olla että Malkamäkikin saadaan vielä pelikuntoon eikä mistään monen kuukauden paussista ole kyse.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Taisi vaan jalka vääntyä, jos ihan oikein näin. Näytti kyllä pahalta alkuun, mutta vaikka talutettiinkin erätauolle, saattaa olla, että selvisi säikähdyksellä.

Toivotaan nyt parasta, ettei ainakaan ura ollut tässä.
 

Mr. Torspo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mitä itse näin toisesta päästä kenttää, niin näytti enemmänkin siltä että jarruttaessa jalka vaan yhtäkkiä sanoi sopimuksen irti. Itse en mitään iskua huomannut.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös