..ei siitä löydy kuin muutama pelaaja, jotka pitäisi olla kokoonpanossa (Kuparinen, Talaja, Nykopp ja Eklund). Sen puolesta, turha vetistellä loukkaantumisista.
Kyllä mä Kurvisen ja Salmenkin ottaisin takaisin.
Kuparinen oli juuri Brewer Streetillä haastattelussa ja vahvisti, että kärsii polvivammasta ja kuukauden verran menee ennen kuin miestä nähdään jäällä.
Jes, Kuparisen luultiin kuntoutuvan ilman operointia. Toisin kävi. Pitkäaikaispotilaista kiinnostaa Kurvisen ja Talajan tilanne. Päivittäkää please, jos on tietoa näistä sälleistä.
Nykopp on sitten taas sairaslistalla, paluu päivää ei ole merkitty. Kurviselle on merkitty paluuksi 15.12 ja Salmelle 1.12
Salmi ei tule palaamaan 1.12.
-Tinke
Tulikos Leinoselle jotain kremppaa lauantaina, sellaista joka laittaa miehen sivuun tämän viikon peleistä?
Sai mun mielestä kiekosta heittäytyessään sen eteen. Vaikea sitten sanoa menikö jotain rikki.
Eikös se ollut Talaja, joka dyykkasi kiekon eteen toisessa erässä? En ole nähnyt Leinosen ikinä harrastaneen moista, Talaja sitä tekee sitten muidenkin edestä.
Kyllä Leiska blokkasi kiekon av:ssa ja nilkuttaessaan vaihtoaitioon sai vielä kertaalleen kiekon johonkin reiden kohdalle.
Kyllä Leiska blokkasi kiekon av:ssa ja nilkuttaessaan vaihtoaitioon sai vielä kertaalleen kiekon johonkin reiden kohdalle.
Kurvinen arvioi itse, että paluu olisi vuodenvaihteen tienoilla.
Kertoiko mikä on syynä, edes suurin piirtein. Onko se selkä taas vai jotain muuta? Niin paljon kuin Kurvin tyylistä ja pelaamisesta pidänkin, on aika ikävää ettei muutamaan kauteen ole täyttä pelikautta tullut saikkujen takia. Ikääkin kun alkaa olla jo.