Vittu meinas kupoli mennä nurin, kun luin tän. Ei vittu voi olla totta! Miksei loukki vieny esim. jonkun Salmelan kautta, taikka Galletin. Miks vitussa just Karlssonin (korostan, etten toivo loukkia kenellekään pelaajalle, mutta jos pitäis valita niin...)? Ois pitäny arvata, että tässä vielä näin käy, MIKSI MIKSI MIKSI?!Anton Karlsson leikkaukseen ja sivussa 6kk, tästä se lähtee!
Toisaalta oishan se voinut olla myös Rissanen, Räsänen tai Jatkola..Miks vitussa just Karlssonin
KalPan tuntien ei sieltä tosiaan tule mitään absoluuttista laatua. Juurikin joku salmela sieltä tulee verhojen takaa ja sitten Laine kertoo, että ”olemme jo pitkään tarkkailleet herra X:ä ja onneksi nyt intressimme kohtasivat.”Toivottavasti laituri on jo takataskussa niin voidaan täysillä keskittyä pakkiin. Eiköhän sieltä tule taas joku jollain jouluun asti kestävällä lainalla kuten Salmela
Samaa mietin itekin.KalPan tuntien ei sieltä tosiaan tule mitään absoluuttista laatua. Juurikin joku salmela sieltä tulee verhojen takaa ja sitten Laine kertoo, että ”olemme jo pitkään tarkkailleet herra X:ä ja onneksi nyt intressimme kohtasivat.”
En nyt odota, että sieltä tulisi sukunimikaima Erik, mutta kyllä sen täytyy olla jotain muuta kuin jostain pikkusarjasta tuotu arpa.
On kyllä järkyttävä menetys, ja samoilla linjoilla ollaan, itse myös odotin Antonilta paljon tältä kaudelta...Rahaa on mutta sitä ei käytetä. Toimiston ajattelutavalla voisi kuvitella että oma junnu tai IPK:sta ukko tilalle ja sillä mennään. Katellaan vahvistuksia sit joskus.
Vakavissaan jos puhuu niin on kyllä helkatin paha menetys tämä. Karlsson on Mattilan kanssa paras pakki omassa päässä + koko joukkueen paras alivoimapelaaja. Viime kaudella sai ajettua itsensä hyvin sisään KalPan ja Liigan pelityyliin, joten tälle kaudelle oli ainakin itselläni isot odotukset miehen suhteen.
Toivotaan nyt viimeistään että Salmela ja Gallet nostaisivat tasoaan, jotta saataisiin pakisto edes jollain tavalla pidettyä kohtuullisena. Uutta puolustajaa tuskin on tulossa kun tuntuu tuon laiturinkin hommaaminen olevan niin vaikeaa.
Tuskin nyt sentään, oma veikkaus 90k€Itse veikkaan jotain 120-150 000€
Tuskin nyt sentään noin paljoo kuitenkaan alle 100k se on jos on enemmän nii ei oo kyllä kannattavaa.On kyllä järkyttävä menetys, ja samoilla linjoilla ollaan, itse myös odotin Antonilta paljon tältä kaudelta...
Mitä veikkaatte, mikä mahtaa olla Anton Karlssonin hintalappu? Itse veikkaan jotain 120-150 000€. Oli palkka mitä tahansa, pointti on että ei halva lappu ole.
Aivan samoilla linjoilla, ei tulla tekemään mitään liikkeitä uuden pakin hankinnassa. IPK/oma junnu korvaa.Rahaa on mutta sitä ei käytetä. Toimiston ajattelutavalla voisi kuvitella että oma junnu tai IPK:sta ukko tilalle ja sillä mennään. Katellaan vahvistuksia sit joskus.
Karlssonilla oli vasen jalka paketissa tukien kanssaTänään hallilla avaustapahtumassa Ruotsalaisella käsi paketissa. Taisi olla oikean käden peukalo, jos oikein katsoin. Karlsson kulki keppien kanssa.