SaiPan pelipaita kaudella 03-04 ?

  • 6 398
  • 13

194800

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, IPV
Oliko Jamolla tiedotustilaisuudessa päällä jo ensikauden uusi pelipaita, vai oliko se tehty tilaustyönä em. tapahtumaan. Paidassahan oli edessä iso "sputnikki" ja taisihan ne hihatkin poiketa viimekauden mallista. Olisi kiva saada ennakkotietoa peliasusta tulevaa kautta odotellessa.
Muuten, olin katsomasssa Suomi-Ukraina peliä paikanpäällä ja täytyy ylpeänä todeta kuinka myönteisesti kiekkoyleisö suhtautui päälläni olleeseen SaiPan fanipaitaan. Käytävillä kaikuneiden Suomi, Suomi-huutojen lomassa kuului rytmikkäitä SaiPa, SaiPa kannustus-huutoja erätaukojen aikana hallia kiertäessäni. Sympaattisella seurallamme oli paljon kannattajia täpötäydessä Hartwall-areenassa.
 

Pioneer

Jäsen
Tässä ketjussa lienee aiheellista myös puida tuota huhuttua kotipaidan päävärin vaihdosta, eli ensi kaudella SaiPa pyörisi Kisapuistossa mustissa paidoissa. Mikäköhän idea tässäkin on nyt taustalla? SaiPahan on aikojensa alusta asti pelannut keltaisissa ja niissä minun mielestä saisi myös pysytellä aikojensa loppuun asti.

Toivottavasti tuota päätöstä ei vielä olla lyöty lukkoon. Menisi nimittäin monelta Lappeenrantalaiselta kahvit väärään kurkkuun, kun joutuisivat todistamaan mustan SaiPan jäälle astumista kotihallissa.

Edit: mukavin muutos vanhaan paitaan on tuo kunnon Sputnik-logon palauttaminen. En tosin tuota viimekautistakaan logoa huonona pidä, mutta silti tämä Sputnik-malli näyttää hienommalta. Mitä suurempana se siihen saadaan laitettua, sitä parempi. Tuossa Murmelin laittamassa versiossa se näyttää vielä varsinaiselta kärpäsenjätökseltä mainosten puristuksessa.
 
Viimeksi muokattu:

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ehdottomasti paitojen päävärin tulee pysyä keltaisena! Minulla ei SaiPan mustia pelipaitoja vastaan ole mitään, mutta totta puhuen ne on aavistuksen synkeät kokonaisilmeeltään. Keltainen erottuu jäältä jotenkin paremmin ja siinä on sitä nostalgian tuntua puhumattakaan pirteydestä. Itselleni tuollaisilla asioilla on merkitystä, en sitten suuremman yleisön mielipiteestä tiedä...

Sinänsähän nyt sama millaisessa paidassa se sakki siellä jäällä luistelee, kunhan olisi voittava porukka. Nämä pelipaitajututkin saattavat kuitenkin olla henkimaailman juttuja, jos sellaisiin haluaa uskoa.
 

Ronnie

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Hifk
Viestin lähetti Ted Raikas
Nämä pelipaitajututkin saattavat kuitenkin olla henkimaailman juttuja, jos sellaisiin haluaa uskoa.

Juu.. SaiPaltahan voi mennä vaikka kotipelit penkin alle jos paidat vaihdetaan. Buhuahahah..
 

Murmeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vancouver Canucks
Tässä tämä paita Myllyksen sopimuksen julkistamistilaisuudesta.

Itse olen 100%:sti keltaisen kotipaidan kannalla. SaiPa on keltainen joukkue.
 

Liitteet

  • paita0304.jpg
    paita0304.jpg
    82 KB · kertaa luettu: 1 095

aHab

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Montreal Canadiens
Ja tuosta paidasta kun saadaan vielä tuo Optiroc vaikkapa jonnekin halliin/jäälle isoilla kirjaimilla, niin avot...

Juu, ja kotipaidan pitää olla Keltainen.
 

Liitteet

  • saipa 03-04.jpg
    saipa 03-04.jpg
    87,8 KB · kertaa luettu: 1 567
Viimeksi muokattu:

Aviator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Idän ihme SaiPa
Mitä hel..tiä?!?

En ole juuri kerennyt vierailemaan, mutta sitten kun tulen, niin joku puhuu mustasta kotipaidasta?!?

Keltainen on se ainoa ja ehdoton SaiPan väri. Kuten tuolla muutama jo on maininnutkin.

Mikä syy voi olla niin painava, että väri pitää mustaksi muuttaa?!? Iso sponsori, Ilen(kuin myös meidän kaikkien) mustan raskaat tunteet viime ja toissakaudesta...

Jos kotipaidasta meinataan mustaa tehdä, niin meinaan kyllä käydä asiasta henk kohtaisesti toimistolla huomauttamassa!

Vaikka kausaria ostaessa ja rahaa kaivaessa tyylin: "Mitäh?... Musta kotipaita? No anti olla tän kortinkin kanssa sitten!".
 

theref

Jäsen
No sinällään se on aivan sama minkävärisillä paidoilla SaiPa missäkin pelaa. Ainakin minulle riittää että jokaisella SaiPa-paitaa kantavalla pelaajalla on keltamusta-sydän ja jokainen pelaaja todellakin antaa joka hetki kaikkensa SaiPan puolesta. Taisteluhenkeähän SaiPalta on viime kausina puuttunut. Toivon mukaan ensi kaudella nähdään sitä sitten runsain mitoin.

Ikävä on itse asiassa ollut Mälkiän ja jopa Mansikan aikojakin. Taistelua on joukkueelta puuttunut, yritys on ollut jotenkin näennäistä!

Taklauksia, rytinää, etelä-karjalaista kusipääkiekkoa, Kisapuistoon ei kenelläkään pidä olla hauska tulla!
 

Hamraan

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ottawa Senators, Edmonton
Keltainen paita ehdottomasti kotipaitana!
Ja ehdottomasti 1948 keltaisena.. tuo valkoisena numerona ei toimi/sovi.
 

Bauer

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eikö 1948 ole aina ollut valkoisella?
Todella hienot paidat on väsätty.Tämä on hyvä muutos että tuo logo on ihan kokonaisuudessaan eikä siinä kahden viime kauden muotoilussa.Voisi sanoa että tämä on paljon selkeämpi, ja tähän on saatu mahdutettua nämä SaiPan pelipaidan perinteiset elementit.
 

Wolves

Jäsen
Viestin lähetti Bauer
Eikö 1948 ole aina ollut valkoisella?


Niin kauan ainakin kuin minä muistan, tuo 1948 on nimenomaan valkoisella ollut.
 

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Hieno paita!

Tuo Jamon päällä oleva paita on todella tyylikäs. Seuran iso merkki keskellä, eikä tietoakaan tilkkutäkkimäisydestä. Tietysti johto pyrkii varmasti "pilaamaan" hienon pelipaidan kauppaamalla mainostilaa kaikille halukkaille, kuten joka paikassa muuallakin. Ainakin tuo nyt nähty paita on hieno.
 

Keynet

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tuo Jamon paita on vartavasten pikaisesti tiedotustilaisuuteen tehty.
Lopullinen paita tullee olemaan ihan jotain muuta, eli tod. näk. täynnä toinen toistaan pienempiä iloisen (eri)värisiä "tilkkuja".

Tuo kotivärin muuttaminen mustaksi tuntuu tosi oudolta. Toivon totisesti, että keltainen säilyy. A-junnuthan ovat totutusti pelanneet kotona mustissa.
Jos heidän parin viime vuoden menestyksestään on joku saanut kuningasidean vaihtaa edustuskin mustiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös