Mitäpä luulette, kun tuo Tersan joukkueen bussin alle heitto tänään paikallisessa valtalehdessä julkaistiin ja siitä on kohistu Jatkoajassa pitkin päivää, moniko nykyinen vähänkään parempi pelaaja haluaa uusia sopimustaan tai mikä on SaiPan houkuttelevuus tulevaksi työnantajaksi pelaajamarkkinoilla?
Miettikääpä sitä.
Tänne jos ei enää halunnut kai juuri valmentajat koska pakka on niin sekaisin (Virran käsien pystyynnosto, lomautukset ja oikeustaisto ja yleisesti kaikki päin vittua), niin tämän nastamyyjän päivän aivan vitun älytön aivopieru varmisti sitten sen ettei tänne enää halua pelaaajatkaan.
Jos joku luulee ettei tuollaisella kommentilla ole jälkiseuraamuksia, voi miettiä asiaa uudestaan.
SaiPa on ollut aina ihan harrastuskerho verrattuna liki kaikkiin muihin liigajengeihin ja sen halli on maan ylivoimaisesti paskin. Aina se on tiedetty mutta silti kun pikkupojasta asti on nähty keltamustaa, sitä se sitten on. Ja paljon on annettu anteeksi perseilyä.
Mutta nämä viimeiset Ekin jälkeiset vuodet ja varsinkin viimeisin vuosi ja nyt lopulta tämän päivän Tersan kykenemättömyys nähdä itsessään ikinä mitään vikaa ja syyttämällä joukkuetta kokonaisuutena siitä että tulee liki joka toinen peli kuivana kakkoseen oli aivan viimeinen niitti.
Kiitos, mulle riitti. Seuraan vielä joukkueen edesottamuksia, mutta en laita rahojani noille tunareille enää. En laita ennen kuin joku ulkopuolinen ottaa vetovastuun hallituksessa.
SaiPan voi todellisuudessa enää pelastaa selkeä omistajuuden vaihtuvuus. Ei välttämättä koko hallitus, mutta vähintään rahaa pitäisi tulla ulkoa satoja tuhansia, jos ei liki miljoonaa, jolla kurssi voisi kääntyä. Ja täten myös vetovastuu. Näkemystä. Sitä ei nykyisillä puuhastelijoilla ole yhtään.
Veikkaan että tämä ei tule toteutumaan. Nykyomistajisto maksimissaan tarjoaa hallituspaikkaa. Ja pelkästään laskut maksavaksi apinaksi ei kukaan järjellinen tuon porukan kanssa lähde. Tai sitten pitää olla ihan vitusti rahaa.
Ei, kyllä tämä melko varmasti on ihan loppusuoraa SaiPa - nimisen liigajengin osalta. Itse veikkaan että tuleva kausi jää jo pelaamatta koska rahat yksinkertaisesti loppuvat.
Uskokaa kun sanon että toivon että olen väärässä.