SaiPaa koskevat huhut ja spekulaatiot

  • 2 441 912
  • 9 802

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Kertokaahan nyt jotain vinkkiä!! Ei kärsi oottaa!
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Miks ei voi huhuketjuun heittää nimeä? En ymmärrä. Jos kerta joku tietää.

Tietäjät ovat huvittavia, ne tietävät mutta eivät kerro. Huhuilijat taas kertovat mutta eivät tiedä *hymiö*
 

aintg

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, sympatiat: Jukurit
Toni Kähkönen ainakin on vielä ilman sopparia. Blues-ikonina voi pitää, vaikka viimeiset kaudet muualla pelasikin (ja kyseessä edesmennyt liigaseura) ja tuskin hintansakaan puolesta kassaa tyhjäksi vetää. Kelpo vahvistus mille tahansa liigajoukkueelle.

Kähkönen olisi ainakin oma veikkaukseni.

Ei tässä Kähkösessä olisi mitään järkeä, ainakaan Liigan tai Eliteprospectsin sivuilla herra ei ole sentteriä nähnytkään. Laituria ei ole järkeä hankkia, kun kolme vakiokokoonpanon sentteriä (Saari, Virtanen, Koho) ovat poissa. Toki jos Kähkönen taitaa sentterin tontin, niin mikäpä siinä. Rastittaisin itse pois "veikkauslistalta".

Edit. Olen erittäin tyytyväinen siihen, että toimistolla selkeästi on halua nopeaan reagointiin. Onhan se Lehterällekin reilua, että on kilpailukykyinen joukkue, jota valmentaa.
 

MoneyMen

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jos olen oikein ymmärtänyt ja pelaajan scoutannut täsmälleen oikein niin tietyllä paikkakunnalla tullaan olemaan aika kärkkäitä tällä viikolla asian suhteen. 100% varma en ole enkä asiasta ylempää kysellyt.
 

Lepranmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Vaasan Sport, Philadelphia Flyers
Jos olen oikein ymmärtänyt ja pelaajan scoutannut täsmälleen oikein niin tietyllä paikkakunnalla tullaan olemaan aika kärkkäitä tällä viikolla asian suhteen. 100% varma en ole enkä asiasta ylempää kysellyt.
Suottaapi olla että toisen keltamustan seuran kannattajat ovat kohta ihmeissään....
 

Jyväsjemmari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, D Team
Vaihtaako David Tomasek SaiPan paitaan? Taiturilla ei ole oikein JYPissä lähtenyt, ei saa edes sentterinä pelata, ja liikkeellä on huhuja kitkasta pukukopissa. Teki perjantaina maalin ja pelasi pelin loppuun (ei siis todennäköisesti loukkaantunut), mutta silti ei pelannut launtaina. 1+1, soppari allekirjoitettu jo?

Vai tuleeko Yohann Auvitu hakemaan kaakosta pelituntumaa loukkaantumisen jälkeen?

Bono Heikkinen? Sundin tulon jälkeen ei enää tilaa Tepsissä?

Suottaapi olla että toisen keltamustan seuran kannattajat ovat kohta ihmeissään....
Talonmies Pikkarainen??
 

tonz@

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, NHL:n suomalaiset
Vai että Tuomas Kiiskinen SaiPaan. Kelpaa vaikka käykin vain lämmittelemässä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös