Saa olla aika usein uusiutuva valikoima, että lounaalla käyvä, todennäköisesti aika vakioitunut asiakaskunta löytää itselleen säännöllisesti ostettavaa verrattuna kauppakeskuksen asiakasliikennemäärään jossa tavoitetaan ”muutama” ihminen enemmän ja saadaan samalla markkinoinnillinen hyöty näkyvyyden kautta vaikka joka kymmenes ihminen ei kävelisinään kauppaan ostoksille.Kun lounas vetää entiseen malliin niin kauppaa sielläkin saa ilman tilavuokraa ja vielä omalla henkilökunnalla ilman että tarvitsisi ketään palkata.
Paha on ollut mieli irtisanottujen työntekijöiden puolesta ja paha on mieli ilmeisesti edelleen, mutta bisnes on bisnestä ja siitä on tarkoitus tehdä kannattavaa.
Mielestäni rajallisesti auki oleva pop up myymälä on hyvä ja harkittu askel eteenpäin verrattuna ns. täysmääräiseen kauppaan jota ennen pyöritettiin.