Anteeksi vieraisiinpöytiin huutelut, mutta tulin kiittämään jännästä ja hienosta eilisestä pelistä ja onnittelut voitosta! Olitte parempia ja onnistuitte siinä tärkeimmässä, eli maalinteossa. Tepsillä oli kyllä paikkoja voittaakin ottelu, mutta Saipa paremmalla viimeistelyllä toi paremmuutensa esiin. Toinen asia, missä Saipa oli parempi, oli tiivis viisikkopeli. Sen pitää olla Tepsilläkin paremmin kunnossa, jotta voitettais pelejä enemmänkin. Hienoa nähdä, miten Helminen saa teillä joukkueen pelaamaan hyvin, niin kuin meillä muutama kausi sitten.
Ennen sitä peliä oli itellä aito luottamus siihen, että nimenomaan TPS on se joukkue, joka Saipan voittoputken katkaisee. Ajattelin näin siksi että TPS voitti hyvällä pelillä lauantaina JYPin ja sama meno ois jatkunut eiliselle ja myöskin siksi, että "eihän aina voi voittaa" intuitiolla tuli vaan tunne, että TPS olisi se, jonka kustannuksella Saipa häviää. Näin ei kuitenkaan käynyt ja se oli pettymys.
Sain huomata eilen, että meidän palstalla oli Saipa fanien toimesta huuteluita pelin jälkeen, joka ei tietenkään ole kaikkein fiksuinta, mutta minä, joka parjasin jonkun verran tuomareista, Saipan onnekkudesta ja Saipan huonoudesta, niin en mäkään kyllä fiksusti itekään toiminut. Halusin vaan sanoa, että kyllä itekin menin huuteluissa liian pitkälle, ainakin omasta mielestäni, vaikka kaikki tämä tapahtui TPS:n palstalla. Koen olevani itse syy siihen, minkä takia ehkä tuli joitakin huutelemaan meidän palstalle. Mua se ei haitannut siksi, koska koin sen olevan omaa aikaansaamaa. Totta kai voiton tahto sekä pelissä tapahtuneet vaikeudet Tepsiä kohtaan ohjasivat siihen suuntaan.
Pitäkää lippu korkealla ja nauttikaa kaudesta!