Päivän kokoonpanoa katsellessa ei voi välttyä ajatukselta, että "ylpeästi keltamusta" on tälle remmille umpisurkea slogan.
Mä voisin kysellä pelipaikkaa Markkaselta. Nuo yo ominaisuudet löytyy. Luistelua ei löydy, laukausta ei sitäkään, mutta 95 kiloa painoa, josta iso osa voimaa. Veikkaanpa kuitenkin, ettei käyttöä olisi. Nykyään pitää osata pelatakin.@redpecka on ihan oikeassa. Hakalissa nimenomaan kaivataan alakertaan pelaajaa, jonka profiilissa ei kehuta luistelua tai älytöntä laukausta. Vaan siellä lukee:"mies jolle ei vittuilla".
Niinku Denisov.
Ja muistaa tarjota siinä samalla voivansa hoitaa vaikka UTJ:n virkaa.Kysy ihmeessä. Sano että kyllä minä pakin hommat sillä tasolla hoidan ku sinä toimarin.
Niin paitti Irving osasi myös pelata. Odotinkin (toivoin) häneltä yhtä spontaania myllyä kaudella ja sellainen loppujen lopuksi saatiin. Selvästi oli tullut pelaamaan taitolätkää Eurooppaan ja SaiPa sitä lisää tarjosi. Hyvä. Vähän kuin McTavish, paitsi se teki asiat toisessa järjestyksessä; ensin spontaani mylly ja sen jälkeen voimalätkää kun sellaisia tarvii enemmän kentällä kuin popparikatsomossa.@redpecka on ihan oikeassa. Hakalissa nimenomaan kaivataan alakertaan pelaajaa, jonka profiilissa ei kehuta luistelua tai älytöntä laukausta. Vaan siellä lukee:"mies jolle ei vittuilla".
Niinku Denisov.
Mutta silti: 5-1.Tänään olisi hieno mahdollisuus antaa JYP:lle niskalaukaus pudotuspelejä ajatellen. Toivon mukaan se edes hiukan motivoisi pelaajia. :)
Tartuin 1-3:ssa.Tarttuiko joku kotivoittoon 1-4 tilanteessa?
Samoja ongelmia kuin sputnikeillakin. Pakisto liian kokematon ja hyökkäys epätasapainoinen, kärkeä löytyy mutta jostain syystä yhteistyö ontuu. Taitavat kaverit Kemell ja Lahtinen eivät ole saaneet parastaan irti tai sopivia ketjukavereita. Vehviläinenkin on osoittautunut tavalliseksi veskariksi. Luulen että ensi kaudeksi JYP saa asiaan korjauksen.No, ei sitten pärjätty tässäkään kategoriassa:
![]()
Kommentti: Tässä on SM-liigakauden suurin fiasko
JYPin jääminen pudotuspelien ulkopuolelle on valtava rimanalitus panostuksiin ja odotusarvoihin nähden, kirjoittaa jääkiekkotoimittaja Sami Hoffrén.www.is.fi
Liekö sattumaa, että liigan kaksi heikointa starttasivat liigan kahdella eniten old-school valmentajalla? Enpä usko.Samoja ongelmia kuin sputnikeillakin. Pakisto liian kokematon ja hyökkäys epätasapainoinen, kärkeä löytyy mutta jostain syystä yhteistyö ontuu. Taitavat kaverit Kemell ja Lahtinen eivät ole saaneet parastaan irti tai sopivia ketjukavereita. Vehviläinenkin on osoittautunut tavalliseksi veskariksi. Luulen että ensi kaudeksi JYP saa asiaan korjauksen.
Ja sarjataulukon 13. sija kuuluu...Risto Dufva liittyi chattiin
Jumalauta ne nappaa pisteen!
Kyllä tällä yhdelläkin pisteellä jotkut kannattajat hyrisevät tyytyväisinä ensi syksyn saakka.Ja maha tuli siitä täyteen.
Mitäpä se metelöinti enää auttaa.Kyllä tällä yhdelläkin pisteellä jotkut kannattajat hyrisevät tyytyväisinä ensi syksyn saakka.