SaiPa-Kärpät 14.3.

• 3 351
  • 50

Lapa

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, HIFK, Pelicans, HPK
Viestin lähetti stuba
Jahas, Honugilla on tekeminen vähissä, kun pitää yöllä lehteä kytätä, no asiaan.

Vaicin neuvotteluistahan kerrottiin jo silloin kun Duban ym. soppareista uutisoitiin. Hyvä että mies itse on halukas SaiPassa jatkamaan, sillä on kyllä käsistään liigan taitavimpia. Ja pienestä koostaan huolimatta ei kaihda kovaakaan peliä. Itse toivon että SaiPa sopimuksen Vaicin kanssa tekee.

Vielä kun Bombic osoittautuisi hyväksi, tai no mitäpä tässä arvailemaan, Lapahan totesi miehen kerran nähtyään että pelimies on. (Itse en vielä osaa sanoa juuta enkä jaata, mutta kahvia Bombic osaa juoda, ja osasi sitä jopa itsekin hakea. Hmmm, tais se maitoakin käyttää, osaatkos Lapa tästä analysoida miehen ominaisuuksia kentällä.) Ensi kauden ulkolaiset olisivat siis tällaiset, Machulda, Vaic, Duba, Bombic, ihan ok, minun mielestäni.
Vaic pelasi eilen todella loistavasti, meni ennakkoluulottomasti taklaamaan kulmaan Lasse Pirjetää, ja hyvinhän Pirjetä lensi. Myös Pirjetä yritti taklata Vaicia rajusti, mutta Vaic kesti 20 senttiä pidemmän ahdistelut hyvin.:)

Bombitcista tarkoitin vain että kovin isokokoinen ja ilkeän näköinen kaveri ainakin siviilissä, mutta peliesityksistä en osaa vielä sanoa juuta enkä jaata, mutta veikkaisin Bombitcin olevan aikalailla Richterin tyyppiä. En tietääkseni ole sanonut miehen nähtyäni Bombitcin olevan pelimies, vaan sanoin että voisi olla uusi Richter.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy