SaiPa-Blues 13.11 Kisapuisto

• 7 013
  • 121

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Viimeksi SaiPa korjasi potin jatkoaikavoitollaan Espoossa. Pelitapahtumiin nähden olisi Bluesin pitänyt ehdottomasti voittaa tuo ottelu.

Viimeksi kun Blues pelasi Lappeenrannassa, peli oli harjoituspeli minkä SaiPa vei numeroin 7-1. En usko, että tuollaisia lukemia nähdään tiistaina. Varmasti tasainen peli, josta tietenkin toivon Bluesin voittoa.

Veikataan nyt 1-3 Bluesille.

Hartza

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Onkohan kukaan lähdössä Espoosta ko. peliin? Lukko-pelin Raumalla seurattuani huomasin jälleen kuinka paljon parempi tunnelma oli ns. perinteisessä jäähallissa. Yleisö elää voimakkaasti pelissä mukana ja viihdearvoa on tältä osin mukavasti. Fiilistä oli kuin Matinkylässä aikoinaan.

Saipa on vaarallinen ja Jokerit sai kokea sen. Jos Blues muistaa pitää takin kiinni, kuten syytä olisi, veikkaan maalin voittoa Espoolle.

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Saipalla Juri Kuznetsov oli eilen melko hyvässä vireessä oltuani katsomassa Saipan jääharjoituksia, joten lupaavalta näyttää.
Paul Brousseau oli saanut syöttöpisteen yhteen kanadan maaliin Ruotsin turnauksessa, ja myös Paulilta on lupa odottaa maaleja.

theref

Jäsen
Sniper

Eli ymmärsinkö tämän matemaattisen yhtälön oikein:

Syöttö maajoukkueessa = Maali SM-Liigassa

Jurihan on aina treeneissä ihan kuningas, toivottavasti pikku hiljaa sarjapeleissäkin.

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Re: Sniper

Viestin lähetti theref
Eli ymmärsinkö tämän matemaattisen yhtälön oikein:

Syöttö maajoukkueessa = Maali SM-Liigassa

:D
En aivan sitä tarkoittanut...

Juri vetelee hienoja yhden käden lämäreitä aina välillä...

Jaari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues, Toronto Maple Leafs
Stapleton

Eikös Mike oo valittu molemmissa Kanadan otteluissa joukkueensa parhaaksi? Minkäslaisen matemaattisen yhtälön tästä sais? :)

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Re: Stapleton

Viestin lähetti Jaari
Eikös Mike oo valittu molemmissa Kanadan otteluissa joukkueensa parhaaksi? Minkäslaisen matemaattisen yhtälön tästä sais? :)
Kanadan maajoukkueen paras = OK vahvistus Bluussille ?

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Re: Re: Re: Stapleton

Viestin lähetti kuningas
Mites se Schaefer ei ole kanuukkien joukossa mukana? Vai onko?
Ei ole mukana. En tiedä syytä poisjääntiin. Mahtoiko saada edes kutsua?

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Blues alkaa? näyttämään jo melko hyvältä! vielä yks pakki (hyvä) ja Calounin turhamaisuus pois niin hyvää tulee!! SaiPa-Blues 0-3

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Alkukauden joukkueella en todellakaan odottaisi voittoa vaikeasta Kisapuiston hallista mutta Kohnin ja Stapleton tulon myötä luottamus joukkueeseen on todella kova.

Jos Blues hankkisi yhden kunnon peruspakin Kuusiston ja Hedbergin tilalle niin tässä voisi jopa olla tyytyväinen.

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Olen alkanut lietsoa täällä positiivisuutta, joka on mulle täysin uusi ilmiö!
saipa-Blues: 1-3
Blues-Ilves: 4-3
Näin se homma etenee!

Kaljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, Honka, Newcastle Utd.
Blues vei jo Kärppiä ja Lukkoa, ja Lappeenrannassa on Vykoukal mukana jälleen, olettaisin... sen lisäksi Stapleton alkaa pikkuhiljaa vertyä... :D Kohn samoin, joten pikkuhiljaa Blues on mielestäni alkanut lunastaa lupauksia... toivottavasti noususuhdanne jatkuu maaottelutauon jälkeenkin.

Toki on pidettävä mielessä, että useimmiten Lappeenranta on vaikea paikka pelata, vaikka Bluesilla ei mitään Jokereiden tapaista Lappeenranta-kammoa olekaan... pikemminkin oikeastaan hyviä suorituksia muistoina Etelä-Karjalasta.

Kaiken tämän jälkeen Blues voittaa 2-3, ja jätetään vielä tasurivaraus... Ratkaisuketjuna yllättäen Kohn-Stapleton-Lehterä.

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Turpaan tulee

Ja niin että tukka lähtee päästä. Tiedättekö miksi? Koska nyt alkaa näyttämään hyvältä. On kuudesta viime matsista 9 pinnaa, menee hyvin, ei olla hävitty kertaakaan Staplen ja Kohnin aikakaudella, peli on näennäisesti kohentunut, Vykoukal pääsee mukaan, Jamo on huippuvireessä. Häviö on siis varma.

Nimittäin sen ajan, mitä minä olen Bluesia/Kiekko-Espoota kannattanut, on AINA saanut varautua kamalaan pettymykseen hyvin menneen jakson jälkeen. Nyt on mieli korkealla ja peli kulkee. Eli vain Blues pystyy tämänkin jälkeen masennuttamaan faninsa surkealla pelillä. Vain Blues. Se häviää aivan varmasti. Ja sitten ihmetellään taas, että mihin tuo peli-ilo katosi. Näin hyvää tappiotonta putkea ei aikoihin ole ollut. Olisi maailman kahdeksas tai peräti yhdeksäs ihme, jos Blues sitä pystyisi jatkamaan.

Anteeksi vain pessimistisyyteni, mutta kun ei kyseinen joukkue minua koskaan ole positiivisesti yllättänyt, ei se todennäköisesti sitä tee nytkään. En kuitenkaan mitään sen enempää toivo kuin että Blues pelejä voittaisi. Katsotaan ja pelätään. Mutta ainakin olen varautunut pahimpaan joten masennus ei ole niin kova kuin niillä, jotka ovat nyt taivaissa. Varautukaa mahalaskuun.

King

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Canniballs

Viestin lähetti Cannibal
Anteeksi vain pessimistisyyteni, mutta kun ei kyseinen joukkue minua koskaan ole positiivisesti yllättänyt, ei se todennäköisesti sitä tee nytkään. En kuitenkaan mitään sen enempää toivo kuin että Blues pelejä voittaisi. Katsotaan ja pelätään. Mutta ainakin olen varautunut pahimpaan joten masennus ei ole niin kova kuin niillä, jotka ovat nyt taivaissa. Varautukaa mahalaskuun.

Tuskinpa kukaan taivaissa on, eiköhän me kaikki olla opittu myös jotain, mutta toivoahan saa.

Rupesin tässä miettimään Bluesin pakkien kyvyttömyytä hyökkäyspäässä. Kaksi pakkia ovat saaneet kiekon maaliin. Eli Vykoukal ja Murphy. Miksi Hedberg ei uskalla tehdä samanlaisia nousuja kuin esim. treenipeleissä? Hedberg pelaa jo kolmatta kauttaan Sm-liigaa, niin kyllä siinä ajassa pitäisi olla sen verran itseluottamusta, että jotain uskaltaisi tehdä.

Laatikainen on ollut kova pettymys juuri hyökkäyspäässä, eikä muutenkaan ole esittänyt viime kauden kaltaisia otteita. Kärppä pelissä sentään haki hyvin ajoitettuja nousuja, mutta viimeistely petti niinkuin yleensä näillä bluesin nuorilla pakeilla.

Määttäkin on ollut kymmenen kertaa paskempi kuin viime kaudella. Toivottavasti nämä junnumaajoukkueen pelit taas kohentaisivat Tertsin itseluottamusta. Niinkuin kävi viime vuonna.

Pakkien tehoja kun vielä saadaan paremmiksi, niin hyvä tulisi.
Ja se Caloun saisi alkaa itse ratkaista niitä pelejä!

liverpool

Jäsen
Suosikkijoukkue
EspooBlues & Liverpool
Hedbergin tosiaan pitäisi nousta niinku harkkapeleissä! Laatikainen on ollut hyvä puolustava pakki!
Ladde ja Maikki ratkasee pelin TAAS kerran Bluesin voittoon!!!

belenos

Jäsen
Suosikkijoukkue
RAUMAN LUKKO
oliskohan scaeffer pelannut deutchland cupissa?

ks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,HPK
Cannibalsin analyysi on mielenkiintoinen.Juuri noin toivoton on kunnon fani.Siitä on kokemusta yhdestä länsirannikon joukkueesta,jonka nimeä en tässä häveliäisyyssyistä nyt viitsi mainita.

Blues ei tule selviämään helpolla.Ennustan kerrankin tasuria.

tapio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bleg, Crisu, Pena, fööni, geeli ja Vidal Sasoon!
Re: Turpaan tulee

Viestin lähetti Cannibal

Nimittäin sen ajan, mitä minä olen Bluesia/Kiekko-Espoota kannattanut, on AINA saanut varautua kamalaan pettymykseen hyvin menneen jakson jälkeen.

Näinhän se on... varsinkin jos vastassa on ns.
helppo vastustaja. Kaljaa on taas tauolla juotu
ja se näkyy pelin tasossa.

Saipa: 4 Blues: 2

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy