Saako rangaistuslaukauksen..

• 795
  • 5

M@rko77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LFC, FC Lahti ja Pelicans
..laukaista ja pitääkö kiekko kuljettaa maaliin? Jalkapallossa pallo tulee potkia maaliin ja jääpallossa pallo tulee myös lyödä maaliin..:confused:

Tuamas

Jäsen
saa kuljettaa tai laukaista maaliin.
Rangaistuslaukaus alkaa siitä kun ensimmäisen kerran pelaaja koskee kiekkoon ja päättyy kun kiekko menee maaliviivan yli, pysähtyy tai menee selkeästi taaksepäin.

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Feikkiheikit
Olin tässä kauden alussa Oulussa katsomassa Kärpät vs. joku ruotsalainen joukkue. Lopussa oli rankkarikisa, jossa vastustajan P.Westerback lämäisi täyttä lähietäisyydeltä yläkulman. Ei paljon maalivahti ehtinyt reagoida....

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Mä näin kerran, kun pelaaja teki rankusta maalin. Ei veskalla ollu mitään sanottavaa siihen, kun kiekko oli maaliviivan yli menny. Se pelaaja ikäänkun "laukas" sen kiekon maalia kohti, ja sit se veska ei saanukkaan sitä kiinni.

Clark Kent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät,Leafs,Everton, MuSa,P-Kärpät, Sea City Storm
Jenkkien futisliigassa MLS:ssä (vai oliko se nyt MSL?) rangaistuslaukaus on muuten saman tapainen kuin lätkässä. Eli pelaaja kuljettaa palloa ja yrittää harhauttaa maalivahdin / laukaisee pallon niin, että se menisi maaliin. Olispas vaikeaa selvittää tämä asia... Joskus ei näistäkään tule maalia.

Rocco

Jäsen
Niin on ja on tuota kokeiltu jossakin junnutason turnauksessakin. Mun mielestä paljon parempi kuin tavallinen rankkari. Tuossa futiksen rangaistuskuljetuksessa on molarilla paljon paremmat mahdollisuudet, mutta niin tuntuu olevan pelaajallakin :)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy