Saadaanhan me tupa täyteen Hippoksella?

  • 607 820
  • 2 946

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensimmäinen kerran ikinä koko elämässä, minua ei kiinnosta pätkääkään JYP tai JYPin pelit. Syynä ei ole JYPin esitykset, jotka joskus toki aiheuttaa oksennusreaktiota vaan Venäjän täysimittainen sotatoimi Eurooppaa vastaan. Ei vaan itsellä riitä tässä tilanteessa, mielenkiinto edes puolittain JYPiin. Tämä on outoa ja surullista.

Vähän sama. Harkinnut että pitäisi JP.n vuoksi lähteä hallille mutta tuntuu jotenkin vähän sellaiselta ettei saa fiilistä. Pitääpä nyt katsoa.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vähän sama. Harkinnut että pitäisi JP.n vuoksi lähteä hallille mutta tuntuu jotenkin vähän sellaiselta ettei saa fiilistä. Pitääpä nyt katsoa.
Tämä. Juuri nyt ei ole fiilistä yhtään ja nyt on vaikea kuvitella, että olisi fiilistä lähteä hallille, koska meno Ukrainassa tulee synkistymään ajan mittaan. No liput on maksettu joten edes se hyvä menee JYPille.
 
Viimeksi muokattu:

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ensimmäinen kerran ikinä koko elämässä, minua ei kiinnosta pätkääkään JYP tai JYPin pelit. Syynä ei ole JYPin esitykset, jotka joskus toki aiheuttaa oksennusreaktiota vaan Venäjän täysimittainen sotatoimi Eurooppaa vastaan. Ei vaan itsellä riitä tässä tilanteessa, mielenkiinto edes puolittain JYPiin. Tämä on outoa ja surullista.
Samanlaisia fiiliksiä tulee itsellekin mieleen jatkuvasti, mutta toisaalta yritän muistaa, että ei siitäkään mitään tule, jos murehtii Venäjän touhuja jatkuvasti. Yritän ponnistella sen eteen, että pystyisin keskittämään ajatuksia mahdollisimman paljon myös tavalliseen elämään ja asioihin, koska muuten vajoaa synkkyyteen.

Tuo JP:n treenivideo oli ihan toimiva juttu tähän tarkoitukseen.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Menin kiimapäissäni ostamaan 2 lippua siihen 12.2 merkattuun JYP-KalPa -matsiin. Päivää ennen kuin se siirrettiin maaliskuun 8pvälle. Keskelle viikkoa, joten työpäivän jälkeen auton rattiin hyppääminen ei enää napostele.

B2 katsomoon hintaan 36e kappale.

Olisiko täällä halukkaita ostamaan nuo pois mun käsistä. Olisin valmis myymään molemmat 40eurolla.

Jos kiinnostus heräsi, niin laita yv.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tänään ei kyllä saatu täyttä hallia, mutta nykyiseen tilanteeseen nähden tuo reilu 2700 katsojaa oli hyvä. Ilman Hytöstä olisi todennäköisesti ollut kauden heikoin yleisömäärä näistä matseissa johon rajoitukset ei ole vaikuttanut.

Ennen kaikkea tämä matsi loi uskoa että lätkäpeli voi herättää positiivisia tunteita.
 

Crow

Jäsen
Olen tulevana perjantaina tulossa pitkästä aikaa Tampereelta seuraamaan JYPin ottelua ja tukemaan kotikaupunkini seuraa. Pääseekö ottelufiilikseen parhaiten miltä istumapaikalta, vai kannattaako suosiolla ostaa lippu seisomakatsomoon? Entä onko kuuden jälkeen toivoa saada autoa parkkiin hallin edustalle? Julkiset eivät tällä kertaa tule kyseeseen, sillä lähtö Tampereelta on heti neljän jälkeen. Kiitos jo ennakkoon, ja pahoittelut mikäli kysely tuli väärään ketjuun!
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Olen tulevana perjantaina tulossa pitkästä aikaa Tampereelta seuraamaan JYPin ottelua ja tukemaan kotikaupunkini seuraa. Pääseekö ottelufiilikseen parhaiten miltä istumapaikalta, vai kannattaako suosiolla ostaa lippu seisomakatsomoon? Entä onko kuuden jälkeen toivoa saada autoa parkkiin hallin edustalle? Julkiset eivät tällä kertaa tule kyseeseen, sillä lähtö Tampereelta on heti neljän jälkeen. Kiitos jo ennakkoon, ja pahoittelut mikäli kysely tuli väärään ketjuun!

Seisomaan ehdottomasti. Hirveän paljon elävämpää se pelin seuraaminen on siellä. Omasta mielestä auto kannattaa jättää muutaman sadan metrin päähän hallista kadunvarsiparkkiin niin ei mene puolta tuntia päästä hallin pihasta pois pelin jälkeen.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Seisomaan ehdottomasti. Hirveän paljon elävämpää se pelin seuraaminen on siellä. Omasta mielestä auto kannattaa jättää muutaman sadan metrin päähän hallista kadunvarsiparkkiin niin ei mene puolta tuntia päästä hallin pihasta pois pelin jälkeen.

Joo ja ainakin varttia ennen Ässät pelin alkua sai viimeksi hyvin auton kadunvarteen parkkiin, perjantaina todennäköisesti paljon vähemmän katsojia tulossa joten ei pitäisi ongelmaa olla saada autoa parkkiin.
 

Captain Slow

Jäsen
Suosikkijoukkue
KR69, K11ng Perrin, Bratislavan mm-miehistö 2019
Olen tulevana perjantaina tulossa pitkästä aikaa Tampereelta seuraamaan JYPin ottelua ja tukemaan kotikaupunkini seuraa. Pääseekö ottelufiilikseen parhaiten miltä istumapaikalta, vai kannattaako suosiolla ostaa lippu seisomakatsomoon? Entä onko kuuden jälkeen toivoa saada autoa parkkiin hallin edustalle? Julkiset eivät tällä kertaa tule kyseeseen, sillä lähtö STampereelta on heti neljän jälkeen. Kiitos jo ennakkoon, ja pahoittelut mikäli kysely tuli väärään ketjuun!
Seisomaan ihmeessä, jos tunnelmanluonti ja liehuvat liput ei haittanne.

Moventaksen parkkiin voi olla pieni mahdollisuus kuuden maissa. Jos tykkää reippailla niin myös Rautpohjankadun "väärällä puolella" oleva hiekkakenttä on oikein mainio vaihtoehto.

E: Niin joo, onhan myös siinä lähistöllä se yksi maksullinen parkkialue, oliko 2 vai 3 euroa hinta, ikinä ei oo täynnä ja oiskohan siitä n. 250m kävelymatka hallin pihaan, nyt ei vaan tuu mieleen et minkä kiinteistön pihassa se on.
 
Viimeksi muokattu:

Vino

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
La 12.3. Ilves-peliin 2 istumalippua yhden hinnalla Veikkauksen etuasiakkaille. Veikkauksen sivujen kautta pääsee ostamaan.
 

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kausikorteista tulee spämmiä sähköpostiin vaikkei kausaria ole omistanut kahteen (vai kolmeen…) viime kauteen. No ei siinä, ehkäpä tuohon 149e kausariin voisi tarttua jo ihan #supportyourlocal mielessäkin vaikkei ehtisi käydä kuin muutaman pelin katsomassa. Etenkin kun sen verran hyvä on ennakkopöhinä seuran ympärillä.
 

ZerDzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kausikorteista tulee spämmiä sähköpostiin vaikkei kausaria ole omistanut kahteen (vai kolmeen…) viime kauteen. No ei siinä, ehkäpä tuohon 149e kausariin voisi tarttua jo ihan #supportyourlocal mielessäkin vaikkei ehtisi käydä kuin muutaman pelin katsomassa. Etenkin kun sen verran hyvä on ennakkopöhinä seuran ympärillä.
Saman huomasin vaikka oli itsellä myös välivuosi. Ilmeisesti data & digi ei ole vielä täysin hallussa.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Mulle tullut koko kausi kausikorttilaisten postit vaikka yli 5v aikaa kun kortti ollut, joku voisi tulkita jo spämmiksi. Ymmärtää jos kerran vuodessa vaikka tulisi joku kosiskeluviesti.

Olet todella tärkeä asiakas JYPille, selvästi!.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulle tullut koko kausi kausikorttilaisten postit vaikka yli 5v aikaa kun kortti ollut, joku voisi tulkita jo spämmiksi. Ymmärtää jos kerran vuodessa vaikka tulisi joku kosiskeluviesti.
Mulle tulee postit, vaikka ei ole ikinä ollut kausikorttia... Eli myös tuo tämänpäiväinen "Edellisen kauden kausikorttiasiakkaana sinulla on etuosto-oikeus omaan paikkaasi. Pidämme nämä paikat pois yleisestä myynnistä toistaiseksi." -posti paukahti myös omaan sähköpostilaatikkoon.

Toivottavasti malttavat laittaa paikan yleiseen myyntiin piakkoin, ties vaikka kuinka hyvä paikka olisi!
 

Baldrick

Jäsen
Onkohan postituslistassa käyny pikku vahinko.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulle tulee postit, vaikka ei ole ikinä ollut kausikorttia... Eli myös tuo tämänpäiväinen "Edellisen kauden kausikorttiasiakkaana sinulla on etuosto-oikeus omaan paikkaasi. Pidämme nämä paikat pois yleisestä myynnistä toistaiseksi." -posti paukahti myös omaan sähköpostilaatikkoon.

Toivottavasti malttavat laittaa paikan yleiseen myyntiin piakkoin, ties vaikka kuinka hyvä paikka olisi!
Mitä jos ne onkin myymässä istumapaikkoja sun omalle kotisohvalle.. Eihän sitä tiedä ketkä siinä ensi kaudella otteluita katsoo, jos et itse lunasta paikkoja.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Onkohan postituslistassa käyny pikku vahinko.
JYPillä lienee postituslistassa lähes kaikki entisetkin asiakkaatkin, minua tämä ei häiritse mutta jotain toki saattaa häiritä. Itselläkin tämä kausi oli pitkään aikaa ensimmäinen jolloin ei ollut kausikorttia, kun eri maassa asuin en nähnyt järkeväksi kausaria ostaa. Aiemmin olen ostanut vaikka olisin Suomessa muualla kuin Jyväskylässä asunut. Nyt varmaan menee ensi kaudesta taas ostoon, vaikka Jyväskylässä en asukkaan, mutta kun tuli takaisin Suomeen kuitenkin töiden perässä muutettua.

Kausariasiakkaiden postit on kuitenkin itsellekin tältäkin kaudelta siis tulleet.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mitä jos ne onkin myymässä istumapaikkoja sun omalle kotisohvalle.. Eihän sitä tiedä ketkä siinä ensi kaudella otteluita katsoo, jos et itse lunasta paikkoja.
Totta! Ei ole Lähitapiola Areenan kapasiteetti enää jatkossa mikään ongelma, kun myydään samanmoinen määrä kausikortteja fanien kotisohville.

Eli unohdetaan Hippos2020, täältä tulee Kotisohva2025-hanke.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYPillä lienee postituslistassa lähes kaikki entisetkin asiakkaatkin, minua tämä ei häiritse mutta jotain toki saattaa häiritä. Itselläkin tämä kausi oli pitkään aikaa ensimmäinen jolloin ei ollut kausikorttia, kun eri maassa asuin en nähnyt järkeväksi kausaria ostaa. Aiemmin olen ostanut vaikka olisin Suomessa muualla kuin Jyväskylässä asunut. Nyt varmaan menee ensi kaudesta taas ostoon, vaikka Jyväskylässä en asukkaan, mutta kun tuli takaisin Suomeen kuitenkin töiden perässä muutettua.

Kausariasiakkaiden postit on kuitenkin itsellekin tältäkin kaudelta siis tulleet.

Periaatessa ei ole isoa vahinkoa mutta enemmänhän se on JYPin murhe jos rekisterissä on sekaisin nykyiset ja entiset kausikorttilaiset, ei esimerkiksi pysty niin helposti lähettämään kohdennettua mainontaa jos haluaa haukutella entiset kausikorttilaiset takaisin tai jotain lipputarjousta ym..
 

ZerDzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Periaatessa ei ole isoa vahinkoa mutta enemmänhän se on JYPin murhe jos rekisterissä on sekaisin nykyiset ja entiset kausikorttilaiset, ei esimerkiksi pysty niin helposti lähettämään kohdennettua mainontaa jos haluaa haukutella entiset kausikorttilaiset takaisin tai jotain lipputarjousta ym..
Ei siitä ole itsellekkään haittaa mutta juurikin näin, nyt olisi hyvä kohdentaa entisiin korttilaisiin mainontaa vaikka varmasti moni on perillä JYPin uudesta tulemisesta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös