Ehdotankin, että 7.9 pelattavaan joukkueen esittelymatsiin järjestetään Immosen pelaajaesittelyn kohdalle "spontaani" standing ovation. Jarkko on sen kyllä ansainnut.
Asiahan ei sinällään minulle kuulu ja on aika sama missä asennossa te aploodeeraatte, mutta mielestäni tässä tilanteessa standing ovation on hitusen yliampuva reaktio.
Standing ovation on katsojien antamien aplodien arvostetuin muoto ja sitä käytetään kun kohde jolle standing ovation osoitetaan on tarjonnut jotain henkeä salpaavaa tai esim. kiitetään komeasta urasta jos on vetäytymässä estraadeilta.
Itse en näe tässä tilanteessa mitään standing ovationin arvoista, Jarkko Immonen alkaa harjoittamaan ammattiaan Jyväskyläläisen ammatintarjoajan palveluksessa 300.000 euron vuosipalkalla. Kunnioitettavaa toki, että joku pystyy hommaamaan tuollaiset tienestit pelailemalla lätkää, mutta en minä tuon vuoksi persettäni penkistä nostaisi.
En tarkoita, etteikö Immosen sopimus Jypin kanssa olisi loistava asia koko liigankin kannalta ja eritoten se on sitä Jypille, mutta standing ovationia kuuluu mielestäni käyttää hieman erityyppisessä tilanteessa.