K
Kiekkokatsoja
Pari kertaa tuli banaanikärpäsiä, niin oon jättänyt jonkinaikaa ostamatta niitä. Huoneenlämmössä, oli vastaus kysymykseen.
Pari kertaa tuli banaanikärpäsiä, niin oon jättänyt jonkinaikaa ostamatta niitä. Huoneenlämmössä, oli vastaus kysymykseen.
Kyllä.Pitää olla psykopaatti jos säilyttää banaania jääkaapissa.
Jokainen järkevä ihminen säilyttää banaanit huoneenlämmössä.
Tuus nyt @banaaninviljelijä kertomaan. Sulla on kompetenssia.Banaaninviljely on aloitettu Papua-Uusi Guineassa tuhansia vuosia ennen ajanlaskumme alkua. Tämän takia, historiaa ja perinteitä kunnioittaen, säilytän niitä maakellarissa, jonka olen kaivanut nimenomaan banaaneja varten. Syön ne myös siellä.
Kirjoitti jo tuossa ekalla sivulla pitävänsä banaaneja missä haluaa.Tuus nyt @banaaninviljelijä kertomaan. Sulla on kompetenssia.
Veli on kyllä tommoseksi viherhipiksi tosiaan myös melkonen El Patrón, eli saatana orjapiiskuri! Pidätkö halpatyövoimasi edes leivässä, vai piiskaatko ne hengiltä haciendasi terassilta "Kaasua, kaasua, vittusaatanan mulatit," huudellen, sekä maissiviinaa orjankyynelillä maustettuna imeskellen?Vastasin jääkaappi, mutta näin viljelijänä pidän niitä missä lystään..
Juuri näin. En juuri koskaan mene jääkaappiin pyyhkimään persettäni.Kysymyksenasettelu on yhtä absurdi kuin "pyyhitkö perseesi istuen vai seisten?"
Huoneenlämmössä, tietenkin.
Juuri näin. En juuri koskaan mene jääkaappiin pyyhkimään persettäni.
Jep, samaa mieltä että pitkälti makuasia ja taustalla voi olla monia syitä. Banaanien säilyttämisen jääkaapissa tuomitsen kyllä melkolailla jyrkästi, ja olen aina ihmetellyt että miksi sellainen on edes sallittua.Pari kertaa olen kokeillut enkä suoraan tuomitse vaikkei ehkä olekaan mun juttu.