flintstone
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Juu, Cupra Born on ulkonäöllisesti urheilullisempi kuten myös alustaltaan. Suorituskyky on sama kuin ID.3 paitsi jos hommaa E-boost version jossa on hetkellisesti 30kW enemmän tehoa. Sen lisäksi nyt syksyllä on tulossa vielä tehokkaampi VZ malli Bornista. Mun sisäinen pikkupoika ihastui Cupra Bornin ulkonäköön, se oli rakkautta ensi silmäyksellä ja koeajon jälkeen tiesin että olin löytänyt auton jonka halusin. Ja tosiaan mulla on ollut Cupra Born ajossa lokakuusta lähtien ja olen tykännyt. Autoon mahtuu hyvin neljä aikuista, tarvittaessa myös viisikin eli keskipaikkakin on ihan ok. Sisätilat on hyvät ja sisustus on ainakin omaan silmään huomattavasti tyylikkäämpi kuin ID.3:ssa. Takapenkit kaatamalla autoon mahtuu kyytiin myös maantiepyörä.@Metukka onko esim. Cupra Born vaihtoehto? Vai onko liian pieni? Käsittääkseni sisätiloiltaan suhteellisen hyvä (kuten siis toki myös id.3, mutta Cupra hienompi IMO).
Ping @flintstone
Tässä Moottorilehden juttu VZ:sta
Cupra Born VZ tuo espanjalaisbrändin vihdoinkin hot hatch -luokkaan
Urheilulliseksi brändiksi Seatin rinnalle ja ohi nostettu Cupra on pyörinyt tähänastisen olemassaolonsa ajan pääasiassa katumaasturisegmenteissä. Born VZ on puolestaan tehomalli omassa luokassaan.
moottori.fi
Viimeksi muokattu: