N. 65,000eur. Uutena noilla varusteilla olisi ollut n. 71,000eur silloin kun sai vielä Pilot-paketin kokonaisena, nythän voi tilata vain Pilot Litea, kun ei ole komponentteja. Oma auto oli tuotu ulkomailta, ja ostaisin kyllä sieltä suoraan jos jälkikäteen voisi tehdä asiat toisin eikä olisi vaihtoautoa hukattavana. Äkkiseltään katsottuna saisi samanlaisia alle 6-20tkm ajettuna n. 60 tonnilla ja siihen verot ja kulut päälle niin pari tonnia säästyisi. Jos ottaisi isommilla kilsoilla ajetun niin eroa vielä enemmän.Saako udella, että paljon maksoi?
Alkuvaikutelma on ollut positiivinen kaikin puolin. Miettinyt vaan, että olisi pitänyt jo vaihtaa aiemmin sähköautoon... Lisäksi olen pariin kertaan ollut yhteydessä Polestarin tukeen ja palvelu ollut 10+ ja ylittänyt odotukset kaikin puolin. Kysynyt pari asiaa ja sieltä proaktiivisesti kerrottu paljon muutakin ja kaikki järjestynyt nopeasti. Lisäksi huoltopaikkoja aika kivasti tarjolla ja ei ole jonoja pahemmin. Jos jotain negatiivista sanoisin, niin kännykkäsovellus vähän tökkii. Ei näytä aina oikein akun varausta, esim latasin yön aikana akkua ja aamulla oli sama lukema sovelluksessa kuin illalla. Menin autolle ja siellä olikin täysi akku. Lisäksi ei onnistu vielä auton liittäminen Polestar-tiliin, mutta tämä johtunee siitä, että tuontiautolle pitää tehdä ns. market swap -päivitys, koska tili on nyt suomalainen mutta auto "saksalainen". Sen jälkeen pitäisi mennä OAT-päivityksetkin suoraan.