Mainos

Säälittävätkö Salo & ruotsalaiset?

• 1 482
  • 22

Tunnetko sääliä Saloa & ruotsalaisia kohtaan?

• No en todellakaan, toivottavasti heitä harmittaa oikein kunnolla ja kauan!

Ääniä: 122 76,7%
  • En tunne, mutten ole vahingoniloinenkaan heille.

Ääniä: 23 14,5%
  • Tunnen sääliä heitä kohtaan.

Ääniä: 8 5,0%
  • Aivan sama!

Ääniä: 6 3,8%

• Äänestäjiä
    159

Sam#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ei paljon säälitä naapurin Hannu Hanhet, jotka saivat maistaa sitä itteään! "Tommy Salo puhelimeen tutti-ritari soittaa"

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hmm...No, jos Ruotsi ei olisi tippunut, olisin kannustanut sitä loppupeleissä. Tuosta Valko-Venäjästä ei taida olla myöhemmin paljoakaan iloa... Ainoa positiivinen asia Ruotsin tippumisessa olisi ollut se, että jos Suomi olisi Kanadaa kurittanut, niin välierävastustaja olisi ollut hieman helpompi Suomelle.
Kai tää on taas näitä "Naapurille pientä sympatiaa"-juttuja.
Olen nimittäin kauhukseni huomanntu iloitsevani HIFK:n menestyksestä viime aikoina...:(

vision

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
En todellakaan tunne sääli svedupettereitä kohtaan! Ruotsissahan olisi annettu palaa täydeltä laidalta, mikäli Suomi olisi tippunut samalla tavalla. Kaaduttiin sentään saappaat jalassa.

Kerrankin Hannu Hanhi päätti potkia ruotsalaisia takapuoleen oikein urakalla.

petra

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,kannatusta myös bluesille ja thrasherssille
Ei tosiaankaan säälitä Ruotsin tippuminen, mutta en kyllä haluis olla Salon saappaissa. Sen verran varmaan loka lentää...

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
En sääli. Tosin Mika SALOa olen valmistautunut säälimään, koska hän ajaa ensi kaudella formuloita Toyotalla. Tai no, mistäs minä tiedän, ehkä formuloissa ne Toyotat eivät ole samanlaisia rimpuloita, kuin ne riisipussit jotka ovat minun omistuksessani olleet... ja tällähän ei ole mitään tekemistä Ruotsin tämänhetkisen maansurun kanssa. Olen pahoillani. Olen näet hieman väsynyt olympiakisojen takia...

ozo

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Latvia, Dinamo Riga
Säälittää ruotsalaisen median asenne ennen ottelua...

Mua ainakin todella nauratti/säälitti svt'n asenne ennen ottelua. He suorastaan nauroivat, kuinka helppo ottelu on tulossa!! Saivat kunniansa!

Yksi ruotsalaisista asiantuntijoista (SVT'n studiossa) heitti: "Svenskarna är bättre utbildade, än hela V-Rysslands laget..." Todella halpamaista ja loukkavaa, mielestäni...

Myös sellaista tuli:"V-Ryssland är på mindre nivån än Elitserienska laget..." Ja tämä paska joukkue voitti!

Niin kuin olen ennekin sanonut, kuka tahansa voi voittaa. Ylimieliset eivät pärjää turnauksessa, jokaista vastustajaa täytyy kunnioittaa... Esimerkkinä Ruotsi ja Slovakia. Olen pahoillani Ruotsin puolesta, mutta olen tosi iloinen v-venäläisten puolesta.

Hauskaa oli myös nähdä Igor Matushkin Svt'n haastattelussa, hän puhui melkein täydellistä ruotsia!! Pelaa Allsvenskanissa, eli ns. Ruotsin 1.divarissa.

Akseli

Jäsen
Ruotsalaisten miesjääkiekkoilijoiden mokaus pelasti kyllä omalta osaltani kisat. Vahinko että voittivat meidän naiset. Se kyllä melkein harmittaa...
Pääasia ettei Ruotsi voita!

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Ei säälitä..

..ja sääli ei ole sairautta vaan vuotavaa jarrunestettä. Miten kukaan voi olla pahoillaan kun vastustajaan avoimen halveksuvasti suhtautuva joukkue saa halveksimaltaan rakkikoirajoukkueelta kuokkaansa?

Niin eikös sen Valko-Venäjän voittomahdollisuus ollut "noll percent" vai mitä SVT?

Tämän päivän IL siteeraa jutussaan Expressenin Mats Olsson "Täysin mahdotonta, että maailman rikkaimmat urheilumiljonäärit häviäisivät jääkiekon takapihalta kokoon haalitulle jengille, maasta joka edelleen on vanhan neuvostotyylin totalitäärinen valtio - se onkin ainoa mikä Valko- Venäjällä muistuttaa Neuvostoliitosta, valkovenäläinen jääkiekko ei sitä tee". Samaisessa Iltalehdessä Curt Lundmark hakee selitystä aamurähmän määrästä. Eli vittuilu jatkuu Ruotsin maalla

Viimeksi muokattu:

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Ei todellakaan.

Päinvastoin, alkaa oikein vahingoniloisena vieläkin naurattaa, kun miettii sitä ennen V-V-peliä ruotsin mediassa ollutta retostelua olympiakullasta ja kuinka ruotsi on jo varmasti välierissä, kun puolivälierävastustaja on V-V.

St. Pat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NUFC, Les Canadiens
En, miksi pitäisi. aion ottaa ilon irti ruotsalaisten menestymättömyydestä.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Oikeus on tapahtunut (taas)

Niin, oikeus on tapahtunut ja suupalteille svedupettereille syötettiin oikein kunnolla lunta, hyvä V-venäjä!

Täältä tähän

SÄLLI 85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, New York Rangers, HIFK, Suomi
En sääli eikä Sälli!

Paskaset naurut "Leijonantappaja-Sundinille" ja Tommy "Tomminator" Salolle. Kuin myös tsékeille. Hasek oli tapansa mukaan IMURI. (Kuin myös Salo, jos se jollekin jäi epäselväksi).:) Ja siitä jäi krapula-aamuakin kauheempi paskan maku suuhun, kun Suomi hävisi Kanadalle 2-1. Se siinä just vituttaa ku voitto oli noin niukka.:( No, Raipe terottaa leijonankyntensä Torinoon mennessa :p Ja Raipen arvostelijoille: Raipe oli kisojen ylisuorittaja. Hänet olisi pitänyt laittaa Selänteen ja Lehtisen keskelle, niin Suomi olisi saanut olympiakultaa :). Mutta kun ei niin ei ja Kanada saa kaikessa rauhassa teurastaa Belaruksen :(

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Svedupetterit

Hannu Hanhilla kerrankin meni joku mönkään tuuripuolella.
Ei se säälitä kyllä yhtään.

Kummeliajoista lähtien: KANADA!

Minusta Suomi olisi ansainnut mitalin kanssa, mutta kun ei niin
ei.

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Toyota

Viestin lähetti Predator
En sääli. Tosin Mika SALOa olen valmistautunut säälimään, koska hän ajaa ensi kaudella formuloita Toyotalla. Tai no, mistäs minä tiedän, ehkä formuloissa ne Toyotat eivät ole samanlaisia rimpuloita, kuin ne riisipussit jotka ovat minun omistuksessani olleet... ja tällähän ei ole mitään tekemistä Ruotsin tämänhetkisen maansurun kanssa. Olen pahoillani. Olen näet hieman väsynyt olympiakisojen takia...

Mikaa ei tarvitse sääliä. Se saa ihan kohtuullisen korvauksen
ja saa silti pyöriä formulapiireissä. Toyotalla vaihdettiin
ralli Fykkösiin ja resurssit tuli sen mukaan. Tosin rallitiimin
vetäjä johtaa nyt formulahommia. No se voi olla liidership
rooli enemmänkin.
En usko millään, että sijoja 10 parhaan joukossa tarttis
vielä tänä vuonna hätyytellä.
F1 riisipussilla ja Toyota Mark 2:lla on yhteistä just sen
verran, että valmistajafirma on sama. Kai tossa yritetään
imago muuttaa Young Trendsetter -suuntaan.
Meilläpäin ton merkin autot liki kaikki on niitä turbodieseleitä,
mutta CARTissa on Toyotan koneilla ajettu voitosta jo
pitkään.

finnishninja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gunnilse IF
Hieman on kyllä "äikkis" fiilis!

Tommy Boustedt, Frölundan entinen valmentaja ennen matsia: "Yksikään Valkovenäjän joukkeesta ei saisi paikkaa Ruotsin maajoukkueessa".
Matsin jälkeen: "Valkovenäjä ei pärjäisi Ruotsin elitserienissä".

Tommy antoi omahyväisyydelle kasvot.

Tommy Salo on ihan hyvä jätkä ja hänellä on supisuomalaiset vanhemmat, jotka katsovat ja iloitsevat suomalaisten menestyksestä.

Hah! Mikä neropatti! Siis periaatteessa on mahdollista pärjätä olympialaisissa jos sinne lähettää Vaasan Sportin!

Mitäs jos Mika Salo pärjääkin hyvin? Teamiä vetää ruotsalainen "Påven" Andersson...

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ruotsalaista kiekkokansaa tai urheilumediaa ei pysty edes sympatiseeraamaan saati säälimään mutta harmittaa ettei Ruotsille tullut toista tilaisuutta antaa Kanadalle isän kädestä sillä Kanada olisi lähtenyt laulukuoroon mikäli olisivat joutuneet Ruotsia vastaan.Nyt pääsivät aivan liian helpolla.Mutta tämä on jossittelua.

Castillo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki jotka Sport kaudella 2015-2016 voittaa.
Kyllä rupee pikkuhiljaa säälittämään kun tuota maalia näkee koko ajan.

Chip

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei säälitä, ennemmin tunnen vahingoniloa kun kerran lehdetkin julistivat heillä olevan "varman paikan" mitalipeleissä... Sen siitä saa kun lähtee pelaamaan ylimielisenä, vastustajaa, oli se sitten vaikka Kiina, tulee kunnioittaa ja ottaa se vakavasti.

Asian vierestä, miten on, onko Tsekki (sehän taitaa olla seitsemäs) ensi olympialaisissa karsintalohkossa vai pääseekö suoraan pelaamaan C- tai D-lohkossa?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy