Ruutu.fi kiekkolähetysten laatu

  • 4 094
  • 6

Miten ruutu.fi toimii?

  • Pelaa hienosti! Kuvan taso on hyvä.

    Ääniä: 13 23,6%
  • Pelaa kohtuudella. Välillä kuvan taso heittelee, mutta peliä pystyy seuraamaan.

    Ääniä: 24 43,6%
  • Pelaa välttävästi. Peliä pystyy jotenkuten seuraamaan, mutta kuva on heikko.

    Ääniä: 10 18,2%
  • Pelaa heikosti. Kuvan taso on heikko, nykii, puskuroi, pätkii. Surkea palvelu.

    Ääniä: 8 14,5%

  • Äänestäjiä
    55

Goljat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, PattU
Kiinnostaisi tietää, miten porukalla pelaa toi ruutu.fi palvelu? Kauden alkukierroksilla itsellä pelas ihan mukavasti, kuvan laatu ei häikäissyt, mutta kuva ei pätkinyt ja peliä pystyi seuraamaan. Muutamalla viime kierroksella on pelien katselu mennyt ihan mahdottomaksi. Kuvan taso heittelee, lähetys nykii, puskuroi, hidastelee, mut äänet tuntuu tulevan "reaaliajassa" Mites muilla on viime aikoina pelannut? Onko mulla vikaa laitteistossa vai onko tää ihan yleinen tauti?
 
Viimeksi muokattu:

Giroux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Philadelphia Flyers
Vastasin että välttävästi. Alkukaudesta pyöri jokainen peli täydellä laadulla ilman mitään ylimääräistä nykimistä, mutta viime aikoina on tullut tavaksi lähetyksen laadun muuttuminen jatkuvasti ja välillä lähetys hyppää ärsyttävästi pelitapahtumissa eteenpäin. Joskus peli on jopa stopannut kokonaan. Laitteisto on pysynyt kokoajan samana ja tässä taloudessa ei nettikään ole jatkuvasti kovalla rasituksella, joten vika tuskin on täällä.
 

Metsuri #37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ihan hyvin on toiminut. Välillä kuvanlaatu heittelehtii kahden ylimmän palkin välillä, mutta se ei minua haittaa. Enemmän mua haittaa se, että muutaman kerran tällä kaudella Ilveksen pelin streamista on tullut jotain ihan muuta mitä pitäisi.
 

Linjatuomari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiinnostaisi tietää, miten porukalla pelaa toi ruutu.fi palvelu? Kauden alkukierroksilla itsellä pelas ihan mukavasti, kuvan laatu ei häikäissyt, mutta kuva ei pätkinyt ja peliä pystyi seuraamaan. Muutamalla viime kierroksella on pelien katselu mennyt ihan mahdottomaksi. Kuvan taso heittelee, lähetys nykii, puskuroi, hidastelee, mut äänet tuntuu tulevan "reaaliajassa" Mites muilla on viime aikoina pelannut? Onko mulla vikaa laitteistossa vai onko tää ihan yleinen tauti?

Kuukauden verran ollut itsellä käytössä, vielä viikko sitten olisin sanonut että vika on käyttäjässä ja että on toiminut hienosti, mutta tällä viikolla torstaina ei kyllä toiminut ei niin ollenkaan. Mutta ylipäänsä ihan hyvin tuo on pelannut, joskin parannettavan varaa toki on.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kohtuu hyvin on toiminut.

Joitakin lastentauteja ollut palvelulla, mutta kokonaisuutena olen kyllä ihan tyytyväinen.
 

Tähtipakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itseltä otanta ei ole hirväen suuri (15.10 JYP-Blues, 16.10 Tappara-Blues ja tänään 2.12 Jokerit-Kärpät), mutta tämän ajan palvelu on pelannut oikein hyvin. Kuva ei pätki, se on oikein hyvän laatuinen ja lähetys kaikkineen oikein hyvä.

Saa nähdä tuleeko muutoksia seuraavan 1,5 kuukauden aikana, kun tänään tarjouspaketin tuolle seuraavalle 45 päivälle hankin.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Paska on palvelu, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Käsittämättömän Flash-pelleilyn myötä tässä nyt odotetaan, että Elisa laittaisi jonkun kivan 6kk tarjouksen loppukuusta niin irtisanon koko paskan ja vaihdan tv-palveluun. Voi johtua mun laitteistostakin kun 3v läppäri, mutta en ihan siihenkään usko kun kuitenkin NHL-streamit pyörii (ilmaisstreamit) moitteetta. Tuossa Flash-sekoilussa on vaan sellainen pikku juttu kun joutuu sitä tiputtamaan vanhempaan versioon, että siinä piilee "pieni" tietoturvariski.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös