Ruoka – tosi tärkee juttu hei!

  • 2 163
  • 10

Oletko syönyt ruokaa?


  • Äänestäjiä
    41

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ajattelinpa avata tämmösen ketjun, koska tajusin just että ruoka on näytellyt tosi tärkeetä roolia mun elämässä. Jos en ois koskaan syöny ruokaa niin en varmaan ois päässy näin pitkälle elämässäni. Ruoan syönnistä tulee hyvä olo, ja usein syön ruokaa ihan monta kertaa päivässä. Voisi jopa sanoa, että ilman ruokaa minun elämäni olisi erittäin ikävää.

Oon varmaan yks niistä harvoista joilla on näin iso side ruokaan, mut aattelin silti kokeilla vähän kepillä jäätä ja kysäistä että onko muita kaltaisiani ruoansyöjiä, vai oonko ainoo kummajainen täällä, heh! Äänestäkää vaan rohkeesti!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vaimo, tyttöystävä, talo, työpaikka, rahat, ulkonäkö ja! - tättärää - nälkä lähtee juomalla. Ruokaa en ole kokeillut.

Aloitin juomalla napanuoraa. Siitä sitten tissin kautta kaljaan. Välillä taas tissiä, mutta pääasiassa kaljaa ja teininä meni kiljuakin.

Oot siis @FASlapsi todella outo kummajainen!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Koko ajanhan se on mielessä... Minkäs sille voi... tai margariini.
 

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, LHF
Olen syönyt minäkin ja syön, koska on syötävä jatkaakseen matkaa. Se, että syönkö elääkseni vai elänkö syödäkseni onkin sitten asia erikseen. En ole mielestäni ronkeli. Olen valikoiva. Suuhuni en tahdo kuraa laittaa. Niinkuin ei eräs pikku jannu, tuleva Jonne, joka kertoi tykkäävänsä kesäkeitosta ja ei oikeestaan syö juurikaan mitään, mitä mielestäni ruuaksi kutsutaan. Keiton keitin, mutta eipä se maistunut kun ei ollut samanlaista kuin koulussa ja kotona. No en käyttänyt niitä pakasteita,kun tapaan käydä toreilla näin kesäisin. Muille maistui ja tiesin että maistuu. Maistoin meinaan itsekkin, mutten syönyt, kun en vaan voi nauttia maitoa kuin kylmänä. Jannu veti sitten tikkaria ja murot ylimakeella puolukkahillolla jota luuli mansikkahilloksi. Ja jugurttia samalla hillolla. Pitäähän jannun syödä että siitä Jonne kuoriutuu tuumasin ja läksin kebabille luottopaikkaan. Onneks ykkönen hilloilee niin ei mene tulevalla Jonnella plasmat sekasin aikanaan. Tai mistä sen tietää tajuaako se että kakkonen on ykkönen. No eivätpä ole mun ongelmia hänen ongelmat.
 

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olin jo vastaamassa kunnolla, mutta sitten näin kuka kyselyn oli laatinut. Ei todellakaan kuulu sinulle!
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös