Runkosarjan neljä parasta

  • 2 165
  • 21

Mitkä joukkueet runkosarjan neljän parhaan joukkoon?


  • Äänestäjiä
    201
  • Poll closed .

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Mitkä joukkueet veikkaat vievän runkosarjan neljä ensimmäistä sijaa, järjestyksestä välittämättä?
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Jukurit, TuTo, KooKoo ja Hokki
Varmaan ihan pätevä veikkaus.

Itse äänestin annetuista vaihtoehdoista nelikkoa Blues, Jokerit, Kärpät ja Pelicans.

Äänestyksessä ei näköjään voi rajoittaa äänestettävien kohteiden lukumäärää, tarkoitus tietenkin on että jokainen antaisi neljä ääntä.
 

Kyynikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK / HJK + Porin Ässien sympatiakannattaja
Kärpät, Blues, Pelicans ja Jokerit. Tästä nelikosta ainoa "epävarma" on Jokerit jonka Tappara/Jyp saattaa pudottaa neljän joukosta.
 

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Kärpät, Blues, Pelicans ja Jokerit. Tästä nelikosta ainoa "epävarma" on Jokerit jonka Tappara/Jyp saattaa pudottaa neljän joukosta.
Mä pidän Pelicanseja myös hiukan epävarmana tai siis lähinnä niin, että jos joku tipahtaa neljän ulkopuolelle, se on joko Jokerit tai Pelicans, tuskin kuitenkaan molemmat. Lähimpänä neljän parhaan joukkoon lasken itse Tapparan ja mustana hevosena kolmen voiton voittoputkessa hurjastelevan Helsingin IFK:n, jonka itse veikkasin kauden alla vievän runkosarjan. No ihan niin pitkälle en usko HIFK:n enää yltävän.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Kärpät, Blues, Jokerit ja Pelicans.

Kärpät lienee ainoana pomminvarmasti neljän sakissa. Kova työ on Bluesinkin takana olevilla, jos useampikin aikoo ohi nousta - vaatisi Bluesilta todellista notkahdusta. Toisaalta Bluesin kohdalla en yllättyisi mistään.

Aika pitkään tuossa arvoin JYPiä ja Tapparaakin tuonne neljän sakkiin, mutta jotenkin vaan tuli sellainen fiilis, että Pelsut jaksaa kuitenkin ja Jokerit ylivertaisella materiaalillaan saa tarpeeksi pisteitä loppukaudesta.
 

keigykedy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Leijonat
Tässä järjestyksessä pleijareihin : Kärpät,Blues,Jokerit,Jyp
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
Kärpät, Blues ja yllättäen Tappara ja Lukkokin hinaa itsensä sinne.
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Kärpät, Blues, Jokerit ja Pelicans.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Sanotaan Kärpät, Blues, Pelicans ja Jokerit.

Jyp ja Tappara taistelevat viidennestä sijasta, ehkä HIFK tulee vielä hätyyttelemään kuudennesta paikasta, mutta tuskin. Ilveksen en usko pääsevän kuuden joukkoon.

Toiveissa puolivälieräpari Jokerit-Tappara (tai toisin päin).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös