Rumin pelaaja

• 1 298
  • 15

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
En tiedä onko täällä vähään aikaan ollu rumin pelaaja-äänestystä, mutta ajattelin että nyt olis aika....Ehdottomasti rumin pelaaja on Mike Ricci, kakkosena tulee oma poikamme Olli Jokinen...(ei voi mitään), kolmantena tulee ehkä Tie Domi tai Donnie Brashear....Mitäs mieltä ootte
:D

demitra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllähän kaikkien aikojen rumin pelaaja on Tim Hunter, jonka nenästä olisi kuka tahansa aatelinen kateellinen.

tom byron

Jäsen
ihmeellistä?

Täytyy ihmetellä miksi joku jaksaa aloittaa tämmöisen viestiketjun! Itse en kyllä löydä mitään rumaa ko. pelaajista ja onneksi ulkonäkö ei lätkässä meinaa mitään. En tiedä sitten, mutta Ricci on valittu joskus seksikkäimmäksi pelaajaksi naisten mielestä. Näyttää tolla Jokisen pojallakin noita naisia olevan ympärillä, kun on joskus tullut tuolla raflassa nähtyä häntä! Tietysti on vaikea myös arvostella miesten ulkonäköä, kun on itse mies ja hetero pohjalla oleva! Enkä kyllä ymmärrä, miten tämmöiset jutut liittyvät nhl-kiekkoon/ viestiketjuun, mutta tyhmähän itsekin tuli oltua, kun piti mennä vastaamaan tähän!

beerhunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS,Montreal,San Jose
Re: ihmeellistä?

Viestin lähetti tom byron
Täytyy ihmetellä miksi joku jaksaa aloittaa tämmöisen viestiketjun! Itse en kyllä löydä mitään rumaa ko. pelaajista ja onneksi ulkonäkö ei lätkässä meinaa mitään. En tiedä sitten, mutta Ricci on valittu joskus seksikkäimmäksi pelaajaksi naisten mielestä. Näyttää tolla Jokisen pojallakin noita naisia olevan ympärillä, kun on joskus tullut tuolla raflassa nähtyä häntä! Tietysti on vaikea myös arvostella miesten ulkonäköä, kun on itse mies ja hetero pohjalla oleva! Enkä kyllä ymmärrä, miten tämmöiset jutut liittyvät nhl-kiekkoon/ viestiketjuun, mutta tyhmähän itsekin tuli oltua, kun piti mennä vastaamaan tähän!

...Niin no...vastaus kaverilta jonka nick-name on Tom Byron niin stfu...Ja se seksikkäin pelaaja äänestyksen tuloksia täytyy hieman ihmetellä..check this out...http://www.geocities.com/Colosseum/Sideline/3926/mikemain.html

Viimeksi muokattu:

Vopat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Philadelphia Flyers
Laukku Marko on ehdottomasti rumin. Eihän sitä pysty katteleen kukaan.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tom Byron: Älä ota sitä vakavasti, sillä tämähän on VAPAA keskustelu, saa pysyä poissakin:p

Vastaan Marko Kiprusoff. Erityisesti ajaton hiusmuoti vakuuttaa. Toisena Erich Kuhnhackl ja kolmantena Mike Ricci.

Ja kiekkoilijoilla, kuten muillakin urheilijoilla, naisia vilisee ympärillä, vaikka ulkonäkö olisi mitä tahansa. Vrt. Kimi Räikkönen..Ja se on ilmiönä todellakin....ihan HELVETIN JEES!!:D

HABS #11

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pelicans, Antikale Lahko
Kurpitsapää!

Varmaankin ruma ulkonäkö ja se yhdistettynä savolaiseen juntti huumoriin saa aikaan kokonaisuuden jota ei voi ohittaa:D
"Ifk maksaa sakot"
"En olisi uskunut joutuvani farmiin"

Joku muu muistaa varmaan vielä lisää.....

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
OJ Kaivon pokelle:

"Etsä tiedä kuka mä oon?"

Ja Hockey Nightin haastattelijalle 3. finaalin erätauolla kun Kaipainen oli taklannut selkään:

"Kyllä meidän mummokin osaa taklata selkään"

On se aika epeli tämä meidän rullahuuli. Mutta parhaimmillan pirun kova pelimies!

sniper2001

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti JHag
OJ Kaivon pokelle:

Ja Hockey Nightin haastattelijalle 3. finaalin erätauolla kun Kaipainen oli taklannut selkään:

On se aika epeli tämä meidän rullahuuli. Mutta parhaimmillan pirun kova pelimies!
Ja terveisiä äiteelle!:D :D

Pioneeripoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Sapko, Lufc
Viestin lähetti demitra
Kyllähän kaikkien aikojen rumin pelaaja on Tim Hunter, jonka nenästä olisi kuka tahansa aatelinen kateellinen.

Ei se ole nenä vaan hajuraaja.

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Näin turkulaisena pitää antaa ääni ehdottomasti Kiprusofin Markolle, Hepokullan jeesukselle.

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Viestin lähetti JHag
OJ Kaivon pokelle:

Paitsi Kaipainen ei taklannut selkään vaan kylkeen ja komeasti Ollin katsellessa ties minne, tarkista vaikka videolta.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Mane

Paitsi Kaipainen ei taklannut selkään vaan kylkeen ja komeasti Ollin katsellessa ties minne, tarkista vaikka videolta.

-Arvaa onko katsottu muutaman kerran videolta tätä HIFKille aika merkityksellistä matsia:D En edes muista ko. taklausta, ainoastaan OJ:n kommentin. Tsekkaan ensi viikonloppuna, missä erässä se taklaus tulee?

Rocco

Jäsen
Tim Hunter - Ainoa mies maailmassa joka voi käydä suihkussa tupakka suussa.

Dallas Drake jos oisin niin pimeässä asustaisin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy