Rullakiekon sm-liigaa

• 1 422
  • 10

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Seuraako kukaan rullakiekon sm-liigaa tai onko se edes kiinnostavaa kenenkään mielestä?

Itse tein juuri rullakiekon sm-liigajoukkue Vantaan Mahtiankoille webbisivut ja olen ollut järkyttynyt kun peleissä ei käy kuin alle 50 katsojaa/peli, toissa kauden koko liigan kävijämäärä oli 4400 katsojaa...

Ja siellähän pelaa nimimiehiäkin kuten Toni Mäkiaho, Kimmo Kuhta, Jari Korpisalo, Nemo Nokkosmäki, Olli Jokinen, Aki Tuominen, Ville Nieminen jne.

mainostettakoon vielä loppuun:
http://www.vantaanmahtiankat.fi

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähettänyt käyttäjä Cairns
Seuraako kukaan rullakiekon sm-liigaa tai onko se edes kiinnostavaa kenenkään mielestä?

Itse tein juuri rullakiekon sm-liigajoukkue Vantaan Mahtiankoille webbisivut ja olen ollut järkyttynyt kun peleissä ei käy kuin alle 50 katsojaa/peli, toissa kauden koko liigan kävijämäärä oli 4400 katsojaa...

Ja siellähän pelaa nimimiehiäkin kuten Toni Mäkiaho, Kimmo Kuhta, Jari Korpisalo, Nemo Nokkosmäki, Olli Jokinen, Aki Tuominen, Ville Nieminen jne.

mainostettakoon vielä loppuun:
http://www.vantaanmahtiankat.fi

En olisi kovinkaan varma Ville Niemisen pelaamisesta team957:ssa tänä kesänä.

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nimo vetäsi viime kaudella koko loppu runkosarjan vaikka oli käynyt läpi silmäleikkauksen ja vaikka Avs menisi finaaleihin asti niin luulen lukeneeni rivien välistä oikein Nimon viestejä että se pelaisi.

Mutta kysyn uudelleen, kiinnostaako ketään rullakiekko vai onko se p**seestä?

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Nimosta...

Eipä Villeä ainakaan sieltä kokoonpanosta löytyny...
Rullalätkä vois olla mielenkiintostaki, mutta jos olet huomannu niin markkinointi ei päätä huimaa. On siis hieman hankala tietää missä pelataan, milloin pelataan ja ketkä pelaavat.

Eli ehkä, en tiedä, varmaan...

drakon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa
En ole koskaan käynyt katsomassa pelejä paikan päältä, mutta tuloksia on tullut seurattua joskus. Itseasiassa yritin löytää netistä tietoa MahtiAnkoista juuri viime viikolla, mutta tuloksena oli vain viimevuotista asiaa.
Sivuillesi on selvästi kysyntää... ;)

Tekemäsi sivut näyttävät aika päteviltä ja varmasti vierailen toistekin jos ne päivittyvät riittävän usein.
Joukkueen nimilistassa yllättää lähinnä suuri HIFK taustaiten pelaajien joukko, sillä mielestäni jengi on aiemmin ollut enemmän Jokeri-painotteinen. Mielestäni Vantaan Sanomissa ollut joukkueen pelaajalista oli paljon laajempi ainakin hyökkääjien osalta?

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelaajaliikenne rullakiekkojengeissä on varsin runsasta, esim. Mäkiaho, Kuhta, Korpisalo (nimekkäimmät ankoista) eivät ole vielä pelanneet peliäkään tällä kaudella.

Joka päivä lisään tavaraa sivuille sitä mukaa mitä sitä itse saan haltuuni.

Joukkue tuskin on ollut kovin jokeripainotteinen sillä käsittääkseni Virmanen on kieltänyt jokeripelaajilta rullakiekkopelit jotta ei tule loukkaantumisia, kun taas IFK teki jonkinlaisen "diilin" Cobrasin kanssa mutta se nyt olikin näemmä vain silmänlumetta.

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viime kaudella kävin ensimmäistä kertaa katsomassa rullakiekkoa yhden kerran ja peli oli 957 vastaan 999 Cobras Tesoman hallissa.

Hiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiinnostaa rullakiekko! Ongelmana on juuri tuo tiedotus - ei mitään käsitystä milloin on pelejä ja missä. Kävin kahtena vuonna peräkkäin katsomassa rullalätkän SM-lopputurnausta muutama vuosi sitten. Eikös se sarjajärjestelmä ole jotenkin muuttunut sen jälkeen...?

Ainakin pari vuotta sitten, pelaajien persoonallisuus pääsi hyvin esiin, kun pelit eivät olleet ihan hampaat irvessä vääntämistä. Varsinkin juuri Ville Nieminen viihdytti porukkaamme onnistuneesti kentällä ollessaan. Olin pudota penkiltä, kun kaveri pääsi yksin läpi, rupesi ujeltamaan kuin joku palosiireeni, harhautti maalivahdin ja teki maalin.

Täytyy tuossa kesälomalla katsoa, jos sitä vaikka ehtisi taas katsomaan. Suosittelen muillekin!

oreejee

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voishan tota pari matsia käydä tsiikaa.

Nielikäinen lupasi pistää Tuokkoa turpaan kyseisessä sarjassa, jos nämä herrat samaan aikaan loodaan astuu niin aivan varmasti ollaan paikalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy