Mainos

RU-21 - antikrapulaketju

• 2 036
  • 10

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Suurehkoa suosiota saavuttanut tämän palstan krapulaketju saattaa jäädä hyvinkin pian unholaan.

Viime vuodesta asti Yhdysvalloissa myynnissä olleet RU-21 pillerit tulivat eilen myyntiin Britanniassa. £4.99 maksaa 20 napin pakkaus eli semmoiset seitsemän ja puoli euroa. Pillereitä pitää nauttia samaan tahtiin kuin juomiakin joten yksi paketti menee äkkiä illassa, ainakin miehillä.

En ole lääketieteen ammattilainen, joten en tähän pysty tarkkaan selittämään pillereiden toimintaperiaatetta, mutta metabolismia niiden kuitenkin väitetään ehkäisevän. Metabolismilla on ilmeisesti jotain tekemistä krapulan kanssa, heh. Jotkut lääkärit jopa väittävät RU-21:n ehkäisevän maksavaurioita.

Itse ainehan on kehitetty jo vuosikymmeniä sitten kaikille tutun KGB:n toimesta, kun he halusivat, että agentit pystyisivät juomaan miten paljon tahansa tulematta humalaan. Sitä kautta olisi sitten saatu ongittua tietoja humalaisilta vihollisilta. Moisen lääkkeen kehittely ei onnistunut, mutta agentit kuitenkin huomasivat, että toimintakyky aamulla oli parempi.

En ole vielä kokeillut, enkä välttämättä tämmöisiin usko, mutta mistä sen tietää. Kyllähän monia muitakin vaivoja ehkäistään ja parannellaan monilla eri resepteillä. Ja ehkä se ainakin morkkista parantaa, jos tietää, että on lähes kaikkensa tehnyt krapulan välttämiseksi.

Jos nyt niin kävisi, että moisella ihmelääkkellä olisi selviä positiivisia vaikutuksia, niin se ei siltikään olisi ehdottoman hyvä asia. Sittenhän sitä voisi dokailla vaikka miten, kun tietäisi, että kuitenkin pystyy vääntäytymään duuniin.

Joku saattaisi väittää tähän ketjuun, että ainoa tapa välttää darra on olla juomatta liikaa. Nämä ihmiset unohtavat lähes aina, että on toinenkin keino, jatkaa putkea.

Pillerin nimi juontaa juurensa monissa Yhdysvaltojen osavaltioissa olevassa laillisen juomisen rajasta.

Lähin kauppa mistä saan itse tuotetta ostettua on kävelymatkan päässä, pakkohan se on mennä ostamaan ja sitten vaikka juhannuksena kokeilla. En todellakaan ole mikään mainosten uhri tms, mutta kuulema Buranakin toimii ja monet niitä kiskoo.

edit:typo

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Viestin lähetti pernaveikko
mutta kuulema Buranakin toimii ja monet niitä kiskoo.

En tiedä tarkoititko että krapulaan mutta kyllä se auttaa siihenkin. Tai ei auta mutta estää. Tai no lieventää.

Kaatokännissäkin jos muistaisi ennen nukahtamista vetäistä 2-3 buranaa ja pari ISOA lasia vettä niin olo on herätessä huomattavasti parempi. On tullut kokeiltua vinkistä ja tosiaan toimii ainakin itselläni. Sääli vaan että ei tuota koskaan muista tehdä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Re: Re: RU-21 - antikrapulaketju

Viestin lähetti InSideHockey
En tiedä tarkoititko että krapulaan mutta kyllä se auttaa siihenkin. Tai ei auta mutta estää. Tai no lieventää.

Itse asiassa, en tarkoittanut, mutta nyt kun mainitsit asiasta, niin muistan moisen kuulleeni. Tarkoitin sitä, että kun Burana ilmeisesti auttaa kipuun, niin auttaako sitten krapulalääkekin krapulaan?

Timi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit - Schalke 04
Jos nyt niin kävisi, että moisella ihmelääkkellä olisi selviä positiivisia vaikutuksia, niin se ei siltikään olisi ehdottoman hyvä asia. Sittenhän sitä voisi dokailla vaikka miten, kun tietäisi, että kuitenkin pystyy vääntäytymään duuniin.

No ei se krapula ole duunissa ainoa huono asia. Jos sitä vetää viinaa aamuviiteen asti niin ei se krapula edes ehdi ennen kahdeksaa iskeä vaan sitä on vielä iloisesti humalassa. Sen lisäksi vähäinen uni aiheuttaa jo sinällään vaikeuksia ainakin minulla duunissa itse työntekoon keskittymiseen.

Muutenkin olen sitä mieltä, että kun olen sen krapulan kerta hommannut niin sen sitten myös kärsin pois. Eli en itse ainakaan hommaisi moisia tabletteja.

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Sairasta. Siinä vaiheessa kun krapulaan todella alkaa olla lääkkeitä myynnissä, niin sanoisin että olisi ihmisillä aika lopettaa juominenkin. Jos ei miehekkäästi krapulaansa kestä, niin on parempi olla kyllä juomatta. Krapula kuuluu olennaisena osana juomista, sillä se kertoo sen miten kuolevaisia me ja meidän unelmamme on. Se muistuttaa miten selvänä oleminenkin on autuus ja helpotus, vaikka sitten sarkastisessa mielessä. Lisäksi jos ajatellaan krapulaa ihan ilmiönä, niin se on eräs olotiloista jolloin luovuus saattaa olla huipussaan. Olen vakuuttunut että moni taideteos ja luomus on saanut muotonsa tuossa olotilassa. Antakaa krapulan elää, antakaa sen tulla! Ei mitään v***n lääkkeitä siihen nyhvöt!

No siis, minä en kyllä mitään krapulatabuja ainakaan vedä. Kärsin olostani, jos sellainen vaan on. Se on täysin ansaittua, vaikka sitä ei helkutan krapulaa ei tuetakaan ja se on osa sitä juttua.

Niin ja olen nyt, jos en humalassa niin ainakin juovuksissa.

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Viestin lähetti Sniper
Tunne-elämäkin saa uutta pontta: krapulassa pystyt itkemään nyyhkyfilmille...

Taivahan tosi. Se on ihan uskomatonta kun Hoki Naitissa joku Jypin viime minuutin 4-1 kavennusmaalin pelaajissa aiheuttama riemu ja toivo saa kyyneleet poskille. Tai kuorokollotus Rubens "kakkonen on ykkönen" Barrichellon kanssa podiuimilla.

No vakavasti, kyllä kankipäivinä jos jotain vähänkin nyyhkymatksua katselee, niin vollotus on melkoinen. Viimeistään tässä vaiheessa koko päivän juomisesta saarnaa pitänyt pirttihirmukin heltyy.

Vesi vanhin voitehista, mutta ei se mikään takuuvarma kikka ole. Yleensä, vaikka on ollut ihan tuhannen päissään mennessään nukkumaan parin vesituopin kera, niin klo 10 aamulla on vain vähän tunkkainen olo, mutta muuten hommat ok. Tietysti kännissä silloin on vielä. Joskus taasen vaikka vetelisi litran - pari vettä ennen nukkumaan menoa, niin aamulla kalma haisee. Mutta eipä siitä veden latkimisesta mitään haittaa todellakaan ole; kusihätään en ole känniyönä koskaan herännyt, ja parhaat kankitulokset on juuri saatu tuolla vesisatsilla.

Toisaalta tuokin vesijuttu on ollut tapetilla ja keskustelunaiheena ja vuosia, ja silti jengi valittaa kankkusista ja etsii kuumeisesti siihen lääkettä. En siis usko, että vaikka sellainen 100-varma kikka keksittäisiin, niin siitä mitään menestystä tulisi. Kanki vaan kuuluu siihen dokaamiseen ja on positiivinen yllätys, jos sen joskus pystyy välttämään. Muuten homma menee liian robottimaiseksi. Ja sen lääkkeen haittavaikutuksena kun kuitenkin on se, että sitä keittoa pitää sitten isolla kädellä kaataa jos meinaa fiilikseen päästä. Tai siltä se varmasti ainakin tuntuu, ja fiilispohjallahan viina vedellään!

Pitääpä noita KGB:n troppeja kuitenkin kokeilla. Myydäänkö USA:ssa ihan perusapteekeissa? Tai mitä lienevätkään.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Re: Re: RU-21 - antikrapulaketju

Viestin lähetti InSideHockey

Ja sitten mä heräsin ja vein kissan ulos.. Eikä ollut enää pienintäkään vaikutusta yhtään mihinkään.

Carlos

Jäsen
Hollannissa ainakin hyvin yleisenä krapulalääkkeenä käytetään hasista. Edes puolikkaan sätkän kun nykäisee illalla, niin aamulla ei ole krapulaa. Tai on, mutta sitä ei tunne fyysisesti.

Itse kuulun sen sijaan myöskin kategoriaan joka ei krapulalääkkeillä pelleile. Jos on ollut tarpeeksi miehekäs vetämään vähän överiksi illalla, niin kyllä sitten perkele aamullakin pitää olla sen verran miehekäs että jättää ne särkylääkkeet sinne apteekkiin. Itse en ainakaan tykkää turruttaa aistejani, mieluummin vaikka vähän hikoilen tuskissani ja annan kropan kertoa ihan sensuroimatta mitä mieltä on eilis-illasta.

Sen sijaan ennaltaehkäisy ennen nukkumanmeno on ihan fiksua. Runstaasti (alkoholitonta) juotavaa, jotain pientä syötävää (tai isompaa) sekä runsaasti sokeria.

Mike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KäPa, NUFC
Viestin lähetti Carlos
Hollannissa ainakin hyvin yleisenä krapulalääkkeenä käytetään hasista. Edes puolikkaan sätkän kun nykäisee illalla, niin aamulla ei ole krapulaa. Tai on, mutta sitä ei tunne fyysisesti.

Tää on kanssa ihan höpöä. Jollei sitten ole poltellut illan aikana sen verran paljon, että alkoholin kulutus on sivussa jäänyt melko vähäiseksi. Krapulassa polttaminen parantaa oloa, mutta se on toinen juttu se.

Jomppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

Lähin kauppa mistä saan itse tuotetta ostettua on kävelymatkan päässä, pakkohan se on mennä ostamaan ja sitten vaikka juhannuksena kokeilla. En todellakaan ole mikään mainosten uhri tms, mutta kuulema Buranakin toimii ja monet niitä kiskoo.

Kun olet hankkinut kyseisen tuotteen, niin laitatko tähän samaan ketjuun listan, mitä aineita tuo pilleri pitää sisällään?

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole lääketieteen ammattilainen, joten en tähän pysty tarkkaan selittämään pillereiden toimintaperiaatetta, mutta metabolismia niiden kuitenkin väitetään ehkäisevän. Metabolismilla on ilmeisesti jotain tekemistä krapulan kanssa, heh. Jotkut lääkärit jopa väittävät RU-21:n ehkäisevän maksavaurioita.

Metabolismi tarkoittaa aineenvaihduntaa, joten sen estävät tabletit kyllä estävät pidemmän päälle kaikenlaiset fyysiset tuntemukset.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy