Rottailut ja muut häröilyt NHL:ssä

  • 1 267 699
  • 6 068

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs

TylerDG

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät & Caps
Fehervary on siinä kumarassa ja kääntää asentoaan juuri ennen kontaktia, seuraten vain kiekkoa. Crosby ei ois tossa oikein voinut pelata toisin. Rätitetyn vastuusta puhutaan ihan liian vähän.

Caps-lasein kommentoidaan tähän Fehervaryn omin sanoin; ”i dont care”.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Nauroin ääneen, ja nauran uudestaan jos ja kun tästä ei mitään sanktioita tule. Naurettavaa tällänen (:D)
No mä nauran, jos tosta tulee jälkikäteen jotain. Pelissä kakkonen, taisi mennä ohi? Millä perusteella tuosta pitäisi antaa sanktioita?
 

Vatanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Carolina, Dallas, JYP ja Leijonat
No mä nauran, jos tosta tulee jälkikäteen jotain. Pelissä kakkonen, taisi mennä ohi? Millä perusteella tuosta pitäisi antaa sanktioita?
No joo, oikeassa varmaan olet, mutta huvittavan näkönen se silti on. Sitä ei voi pois ottaa.
Näyttää ehkä pahemmalta painiliikkeeltä kuin oikeasti saattoi ollakkaan.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
(1)
  • Tykkää
Reactions: TAM

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
No ei sentään penkillä huudellut joukkuekavereilleen mitään. Sehän olisi huonoa johtamista, jota Crosbylta ei nähtäisi ikinä.

No niin tai näin, niin näytöt puhuvat puolestaan. Toki täysin turhaa ja mieluiten olisi jättänyt nuo temput tekemättä ja sättinyt vaikka itse itseään. Niin paska on ollut kasiseiska alkukaudesta.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Hate to be that guy, mutta…. mitäs jos Tom Wilson heittää turhautuneena Kris Letangin samalla tyylillä laitaan..? Olisi mielenkiintoista nähdä reaktioita tähän tilanteeseen, ei pelkästään täällä, vaan yleisesti.

Kyllä tuosta mun mielestä voisi ihan hyvin sen pari peliä antaa. Täysin peliinkuulumaton temppu, jossa omat riskinsä loukkaantumiselle. No eihän näistä saa edes itse tomppa mitään, niin ei yllätä ettei nytkään tule mitään. Viidakon lait tuntuu tuolla olevan...
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
No eikös Tompalla ole ihan lähihistoriassa näyttöjä painiheitoista? Siitä ei kukaan oikein digannut. Ei siitä sanktioitakaan tullut.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis

Pordinard

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buffalo Sabres
Yep, ja vastapuoli oli oikein ylpeä siitä, että uhosi dumarin selän takaa ja tissiposkeili kun olisi pitänyt vastata puhelimeen…

Uskomaton pelle tää E.Svechnikov. Itkut kurkussa vääntää tekonaurua, satavarmasti sisimmässään hävetti ja nolotti oikein kunnolla oma housuun paskominen uhittelunsa päätteeksi.
 
Tuleekohan tästä joku kakku vai mennäänkö sakoilla? Ihan älyttömän ruma temppu Morrisseyltä.


Mielenkiintoista nähdä, minkälainen sanktio tästä annetaan. Rumahan tuo on, eikä osu luistimille vahingossa. Ymmärtäisin, jos vetäisi polkkareille, minkä olen joskus itsekin saattanut tulistuessa tehdä, kun tietää että suoja ottaa sen vastaan. Sakot vai 7 peliä? Veikkaan että 1 matsi tulee.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Kyllähän toi tuntuu.

Suhteutettuna palkkaan, 100t liigassa tienaavan pitäisi siis saada 76,92e sakot ja ei kun seuraavaan peliin.

Ja jos tienaat puolet (kuten ehkä vähän useampi normipalkansaaja) eli tuollainen 50 tonttua niin vajaa 40e lovi lompakkoon.

Joo, varmasti toimii pelotteena ja Morrissey muistaa taatusti ensi kerralla vastaavassa tilanteessa nämä sanktiot..

Ei siinä, kyllä mä sakkorangaistuksen tuosta hyväksyn (tai siis pelikiellottomuuden), mutta yksi nolla vähintään voisi olla kiva tuolla perässä...
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös