Sonic Empire
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK
Korkki kiinni ja nukkumaan.Hifki hifki hifki hifki. Jokerit polkee kohta ohi ja tää paska on maaorjan roolissa hesoissa.
Korkki kiinni ja nukkumaan.Hifki hifki hifki hifki. Jokerit polkee kohta ohi ja tää paska on maaorjan roolissa hesoissa.
Nää sekoomiset on kyllä aina yhtä hauskoja.Aivan paska koko palsta.
Tällä kaverilla kyllä leviää kasetti kerran viikossa vähintään. Eilenkin uhosi kirjoittaneensa viimeisen viestinsä ja taukoa kesti varmaan tunnin. Näköjään hakee palstauransa päätöstä modejen avustamana kun oma selkäranka on niin heikko. Voi reppanaaNää sekoomiset on kyllä aina yhtä hauskoja.
Nythän meille kummallekin tuli muutaman muun lisäksi kutsu Salaiseen Huoneeseen. :DMillä tavalla pääsee sinun suosikkijoukkueisiin ja millä perusteella @Mojo on siellä? Mäkin haluan..
Hei kertokaa ny perkele sit muillekin mitä salaisessa huoneessa tapahtuu, kun en ite saanut kunniaa päästä mukaan
Sen verran voin paljastaa, että modet vihelsivät pelin poikki.Joudun itse poistumaan, ei tuntunut ns. omalta paikalta.
Voin todeta noin 99,8 prosentin varmuudella, että molemmat lainaamani viestin väitteet ovat paskapuhetta.Kuulemani mukaan tehnyt jatkosopimuksen ja hyvä niin. Lähempää ei lähde voi tulla kuin itse pelaajalta. Ymmärtääkseni aisapariksi kaavaillaan Vinniä eli kokeillaan tämä tandemi uudemman kerran.
Musta täällä vois olla ikäjakaumat halutessaan. Junnut-20/ Aikuiset+20 /Vanhukset+50Tällä kaverilla kyllä leviää kasetti kerran viikossa vähintään. Eilenkin uhosi kirjoittaneensa viimeisen viestinsä ja taukoa kesti varmaan tunnin. Näköjään hakee palstauransa päätöstä modejen avustamana kun oma selkäranka on niin heikko. Voi reppanaa
Eiköhän tästäkin janarista saada nauttia vielä moneen kertaan, senverran tulisieluinen vaikuttaa olevan. Veikkaan kuitenkin ettei ihan hiihtäjäpainijan tasolle yllä.Sen verran voin paljastaa, että modet vihelsivät pelin poikki.
Oliko kunnon bileet?Sen verran voin paljastaa, että modet vihelsivät pelin poikki.
Mä en voi aikasempaa huonetta kommentoida mutta nykyiseen pistetty pari videota Steffestä, Granlundista ja LiivikistäOliko kunnon bileet?
Noh viimeistään pääsette eroon kun Jokerit nousee joskus. Vaihtaa Liigassa pk-seudun jengejä kuin sukkia tuo nimimerkki. Harmi että tuli teille ongelmaksi meiltä.Eiköhän tästäkin janarista saada nauttia vielä moneen kertaan, senverran tulisieluinen vaikuttaa olevan. Veikkaan kuitenkin ettei ihan hiihtäjäpainijan tasolle yllä.
Oma veikkaukseni @Ballo n tulevista nimimerkeistä voisi olla Guula, Giekko, Badel tai Sulgaballo
Jos hän koittaa etsiä sitä voittavaa hevosta. Viime vuosina sitä varten toki olisi kannattanut siirtyä Pirkanmaan jengien kannattajaksi.Noh viimeistään pääsette eroon kun Jokerit nousee joskus. Vaihtaa Liigassa pk-seudun jengejä kuin sukkia tuo nimimerkki. Harmi että tuli teille ongelmaksi meiltä.
Eihän tässä ole mitään järkeä. Ei voi pitää paikkaansa. Vinnin pitäisi olla heti valmis ykkösveskariksi, koska Taposen taso on jo nähty. Kannatan Vinnin nostamista edustukseen mukaan, mutta ykkösenä pitäisi olla joku varma tapaus.
Taitaa tätä menoa lähteä paita kattoonMyös minä sain osani, kun pääsin ko. herran keskustelunavaukseen "Jethro Rostedt - kohuttu myyntimies"
Noin kahta minuuttia myöhemmin keskustelu täynnä jotain Salkkarit -klippejä. Tulkaa @Moderaattorit hakee.
Olette kaikki Lämsän tapaan ihan poikia ja tyttöjä, minä kuulun parhaillaan ryhmiin:Myös minä sain osani, kun pääsin ko. herran keskustelunavaukseen "Jethro Rostedt - kohuttu myyntimies"
Noin kahta minuuttia myöhemmin keskustelu täynnä jotain Salkkarit -klippejä. Tulkaa @Moderaattorit hakee.
Itse en saanut kutsua.. Ryökäleen posti kadottanut kutsun."Salainen Huone Ikävänkantajan- Tribuuttiketju"
"Jethro Rostedt- kohuttu myyntimies"
"Voimamies päivää"
Kadonnut samaan paikkaan kuin Väyrysen kannattajakortit.Itse en saanut kutsua.. Ryökäleen posti kadottanut kutsun.
Kieltämättä meinasin tehdä saman, mutta olin tylsä ja saamaton ja poistuin vain keskustelusta. Ihan hyvä setti videoita kieltämättä tuli tännekin yksityisviestein.Sanotaanko niin, että ensimmäistä kertaa laitoin setin saamiani yksityisviestejä modeille, kun niitä on nyt tullut muutaman minuutin välein yhteensä jo lähemmäs kymmenen.
Nyrkkeilemään huomenna klo 20 Ruskeasuolle ja saan 100 euroa, jos voitan.Mitäs tuliko painikutsuja vai miten. Meno ko. kirjoittajalla näyttää tänään lähteneen vahvasti laukalle. Vai pitäisikö sanoa suksille?
Onko ihan PPV?Nyrkkeilemään huomenna klo 20 Ruskeasuolle ja saan 100 euroa, jos voitan.