Siis Vinni ihan vain koska hänellä on jo sopimus.Tuossahan se toinenkin jo mainittiin, eli Vinni. Aivan järjetön suunnitelma jos pitää paikkaansa.
Siis Vinni ihan vain koska hänellä on jo sopimus.Tuossahan se toinenkin jo mainittiin, eli Vinni. Aivan järjetön suunnitelma jos pitää paikkaansa.
Tuossahan se toinenkin jo mainittiin, eli Vinni. Aivan järjetön suunnitelma jos pitää paikkaansa.
Kuulemani mukaan tehnyt jatkosopimuksen ja hyvä niin. Lähempää ei lähde voi tulla kuin itse pelaajalta. Ymmärtääkseni aisapariksi kaavaillaan Vinniä eli kokeillaan tämä tandemi uudemman kerran.
Hieman ristiriitaisia nämä sun jutut...Se on muuten tehtaan takuu, että Taponen pelaa nollat HIFK:ta vastaan, jos lähtee Lappeenrantaan. Halonenkin oli aivan liekeissä Sportin riveissä meitä vastaan molemmissa matseissa vaikka täällä oli huonoin maalivahti miesmuistiin.
Hieman ristiriitaisia nämä sun jutut...
Taposta on huhuiltu jo ennen vuoden vaihdetta SaiPaan, joten eiköhän ole lähdössä.
Ja Tapostahan huhuiltiin jo ennen joulua Lappeenrantaan. Kyllähän Seppälänkin sanottiin monta kertaa täällä tehneen jatkosopimuksen vaikka minkä syväkurkkujen toimesta mutta lopulta meni Espooseen.
Kato toi linkkaamani video tosta.Kukin näköjään tyylillään. Joo, mulla ei ole tarvetta jatkaa...
Millä tavalla pääsee sinun suosikkijoukkueisiin ja millä perusteella @Mojo on siellä? Mäkin haluan..Kato toi linkkaamani video tosta.
Sen verran vielä, ole edes sen verran mies/nainen, että voit mun puolesta kirjoittaa solvauksesi mua kohtaan tänne ihan julkisesti yksityisviestin sijaan. Mua ei kiinnosta lähteä tuollaiseen lapselliseen miekkailuun mukaan.Kato toi linkkaamani video tosta.
Millä tavalla pääsee sinun suosikkijoukkueisiin ja millä perusteella @Mojo on siellä? Mäkin haluan..
Mitäs tuliko painikutsuja vai miten. Meno ko. kirjoittajalla näyttää tänään lähteneen vahvasti laukalle. Vai pitäisikö sanoa suksille?Sen verran vielä, ole edes sen verran mies/nainen, että voit mun puolesta kirjoittaa solvauksesi mua kohtaan tänne ihan julkisesti yksityisviestin sijaan. Mua ei kiinnosta lähteä tuollaiseen lapselliseen miekkailuun mukaan.
Koko jatkoaikaurani jouduin sinun kiusaamaksi. Olet pelle. Sen voin tässä julkisestikin ilmaista.Sen verran vielä, ole edes sen verran mies/nainen, että voit mun puolesta kirjoittaa solvauksesi mua kohtaan tänne ihan julkisesti yksityisviestin sijaan. Mua ei kiinnosta lähteä tuollaiseen lapselliseen miekkailuun mukaan.
Sanotaanko niin, että ensimmäistä kertaa laitoin setin saamiani yksityisviestejä modeille, kun niitä on nyt tullut muutaman minuutin välein yhteensä jo lähemmäs kymmenen.Mitäs tuliko painikutsuja vai miten. Meno ko. kirjoittajalla näyttää tänään lähteneen vahvasti laukalle. Vai pitäisikö sanoa suksille?
Ei ole ensimmäinen kerta kun kyseisellä nimimerkillä ns. pimahtaa. Ihmettelin jo viime kerralla ettei tullut kakkua.Sanotaanko niin, että ensimmäistä kertaa laitoin setin saamiani yksityisviestejä modeille, kun niitä on nyt tullut muutaman minuutin välein yhteensä jo lähemmäs kymmenen.