En tiedä, mutta tuohon palkkioon pitäisi laittaa ainakin pari nollaa perään. Ei jaksa hilujen vuoksi vaivautua.Onko ihan PPV?
Nyrkkeilemään huomenna klo 20 Ruskeasuolle ja saan 100 euroa, jos voitan.
Älä nyt pilaa hyvää ja laadukasta keskustelua täysin tuulesta temmatuilla väitteilläsi ;)Voin todeta noin 99,8 prosentin varmuudella, että molemmat lainaamani viestin väitteet ovat paskapuhetta.
Kuulemani mukaan tehnyt jatkosopimuksen ja hyvä niin. Ei ole tehnyt jatkosopimusta. Agentti on kaupitellut syksystä lähtien muihin liigaseuroihin ja neuvotteluita on käyty muun muassa SaiPan kanssa. Ja kuulemani mukaan myös toisen liigaseuran kanssa, joka ei ole IFK.
Aisapariksi kaavaillaan Vinniä. Ei kaavailla kaksikkoa Taponen-Vinni. IFK on ollut jo pidempään markkinoilla erittäin laadukkaan ykkösveskarin perässä. Tuoreimpina esimerkkeinä Rubin, Heljanko ja Larmi, joita IFK on jahdannut ns. isolla rahalla.
Eli tiivistettynä: aikalailla koko @Ballo'n viesti on täynnä tietoa, joka ei pidä paikkaansa.
Minä olen jossakin ”Joni Töykkälän tribuuttiketju”-ryhmässä. :)Myös minä sain osani, kun pääsin ko. herran keskustelunavaukseen "Jethro Rostedt - kohuttu myyntimies"
Noin kahta minuuttia myöhemmin keskustelu täynnä jotain Salkkarit -klippejä. Tulkaa @Moderaattorit hakee.
Olen aika pettynyt kun en päässyt salaiseen huoneeseen :) yv kyllä tuli
Sinä sait erityismaininnan Ballolta eli voit olla ylpeäOlen aika pettynyt kun en päässyt salaiseen huoneeseen :) yv kyllä tuli
Sinä sait erityismaininnan Ballolta eli voit olla ylpeä