Roope Taponen – läpimurtoa hakemassa

• 234 590
  • 1 885

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaivari99, Joe, Matt Nickersson, Ballo
Tuossahan se toinenkin jo mainittiin, eli Vinni. Aivan järjetön suunnitelma jos pitää paikkaansa.
Siis Vinni ihan vain koska hänellä on jo sopimus.

Suosikkijoukkue
HIFK
Ifk:llä oli tahtotila vahvistaa veskariosastoa siirtorajalla. Ei toteutunut syystä tai toisesta. Eivät tule lähtemään ensi kauteen ajatuksella että Taponen on ykkösheppa.

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja Tapostahan huhuiltiin jo ennen joulua Lappeenrantaan. Kyllähän Seppälänkin sanottiin monta kertaa täällä tehneen jatkosopimuksen vaikka minkä syväkurkkujen toimesta mutta lopulta meni Espooseen.

Jermu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vähän valoja päälle nyt aika monelle ja hieman lähdekritiikkiä kehiin. Miten kukaan voi millään tasolla uskoa, että ensi kauteen lähdettäisiin Taponen-Vinni -kaksikolle.

No hyvin tyypillistä tälle palstalle, joku heittää jonkun täysin päättömän ja mielikuvituksellisen heiton, ja yht'äkkiä se onkin palstatotuus.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se on muuten tehtaan takuu, että Taponen pelaa nollat HIFK:ta vastaan, jos lähtee Lappeenrantaan. Halonenkin oli aivan liekeissä Sportin riveissä meitä vastaan molemmissa matseissa vaikka täällä oli huonoin maalivahti miesmuistiin.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kuulemani mukaan tehnyt jatkosopimuksen ja hyvä niin. Lähempää ei lähde voi tulla kuin itse pelaajalta. Ymmärtääkseni aisapariksi kaavaillaan Vinniä eli kokeillaan tämä tandemi uudemman kerran.

Se on muuten tehtaan takuu, että Taponen pelaa nollat HIFK:ta vastaan, jos lähtee Lappeenrantaan. Halonenkin oli aivan liekeissä Sportin riveissä meitä vastaan molemmissa matseissa vaikka täällä oli huonoin maalivahti miesmuistiin.
Hieman ristiriitaisia nämä sun jutut...

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Kato toi linkkaamani video tosta.
Sen verran vielä, ole edes sen verran mies/nainen, että voit mun puolesta kirjoittaa solvauksesi mua kohtaan tänne ihan julkisesti yksityisviestin sijaan. Mua ei kiinnosta lähteä tuollaiseen lapselliseen miekkailuun mukaan.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viimeksi muokattu:

Tpip

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L'equip blaugrana, La Albiceleste, Raiders
Sen verran vielä, ole edes sen verran mies/nainen, että voit mun puolesta kirjoittaa solvauksesi mua kohtaan tänne ihan julkisesti yksityisviestin sijaan. Mua ei kiinnosta lähteä tuollaiseen lapselliseen miekkailuun mukaan.
Mitäs tuliko painikutsuja vai miten. Meno ko. kirjoittajalla näyttää tänään lähteneen vahvasti laukalle. Vai pitäisikö sanoa suksille?

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aivan paska koko palsta.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Koko jatkoaikaurani jouduin sinun kiusaamaksi. Olet pelle. Sen voin tässä julkisestikin ilmaista.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keksikää tekin oikeasti parempaa tekemistä kun joku helvetin hifkin seuraaminen.

Ballo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifki hifki hifki hifki. Jokerit polkee kohta ohi ja tää paska on maaorjan roolissa hesoissa.

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Mitäs tuliko painikutsuja vai miten. Meno ko. kirjoittajalla näyttää tänään lähteneen vahvasti laukalle. Vai pitäisikö sanoa suksille?
Sanotaanko niin, että ensimmäistä kertaa laitoin setin saamiani yksityisviestejä modeille, kun niitä on nyt tullut muutaman minuutin välein yhteensä jo lähemmäs kymmenen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy