Roman Vopatin haastattelu / tarina

  • 1 356
  • 6

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
hieno Juttu!


Oli ihan mukavaa luettavaa mutta pakkohan se on todeta et Roman Vopat on niin turha mies kuin vaan voi joku olla. Ainakin mitä oli NHL uransa aikana pohjois-amerikassa. Leikki kovanaamaa mutta voitti varmaan yhden tappelun uransa aikana. Nyt Sm-liigassa esittää kovaa tappelijaa...ei mun suosikkeja :mad:
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
Parker,

itse ajattelin samaa ennen.
Juteltuani miehen kanssa olen toisella kannalla. Jotta hän saisi pelata NHL:ssä hänen oli pakko(!) ottaa nyrkit käyttöön vaikka hän ei niin halunnut tehdä, se tulee esille tuosta jutustakin. Ja jos työsi ei sinua miellytä, niin tulos ei varmastikaan ole niin hyvä kuin silloin jos rakastat työtäsi.
 

The Hawks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, FC Jazz, SBS Masku
Näinhän se useimmilla poliiseilla on NHL:ssä että jossakin vaiheessa kun pelipaikkoja aletaan jakamaan on kaikkien pakko taistella omastaan niillä kyvyillä joilla voisi pärjätä. Varmasti Vopat olisi halunnut ottaa paikan kokoonpanosta pelaavana hyökkääjänä, mutta kun siellä oli hieman taitavempiakin yksilöitä. Mies pelasi Chicagossa muutaman ottelun ja rooli oli fyysisyyteen keskittyvä. Mies vaihdettiin Cam Russeliin Coloradon kanssa päittäin. Russel oli myös nyrkkiosaston miehiä ja vaihto oli näin järkeen käyvä. Niin kuin haastattelussakin sanottiin Vopat pelasi Probertin kanssa jonkin aikaa, harvoin Bobin kanssa ovat taitopelaajat esiintyneet. No, onhan mies pelannut Amonten ja Zhamnovinkin kanssa, mutta olihan siinäkin koostumuksessa työnjako selvä.

Nyt alkoi menemään jo hieman off-topic..
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
Viestin lähetti Cairns
Parker,

itse ajattelin samaa ennen.
Juteltuani miehen kanssa olen toisella kannalla. Jotta hän saisi pelata NHL:ssä hänen oli pakko(!) ottaa nyrkit käyttöön vaikka hän ei niin halunnut tehdä, se tulee esille tuosta jutustakin. Ja jos työsi ei sinua miellytä, niin tulos ei varmastikaan ole niin hyvä kuin silloin jos rakastat työtäsi.

Näinhän se on, mutta ite olen tykänny Vopatin tyylistä olla oma itsensä, eikä ole suostunut asettumaan SM-liigassa mihinkään muottiin, vaikka näin joutui tekemään NHL:n osalla mutta onhan kyse täysin eri sarjoista ja tasosta.
 

Tormentori

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
"Oli ihan mukavaa luettavaa mutta pakkohan se on todeta et Roman Vopat on niin turha mies kuin vaan voi joku olla. Ainakin mitä oli NHL uransa aikana pohjois-amerikassa. Leikki kovanaamaa mutta voitti varmaan yhden tappelun uransa aikana. "

Noh noh :) Kyllä niitä voittoja tuli enemmän kuin yksi. Ei Vopat ikinä mikään heavy weight ollutkaan mutta mainio persoona joka tappeli pelipaikastaan. Jos kiinnostaa niin fight card löytyy:
http://www.kolumbus.fi/hrr.oy/tappelut.html
Ei ole ihan complete mutta lähellä.
 

Cairns

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miesten ringettemaajoukkue
En yleensä puutu voitto/tappio tilastoihin, mutta tiedän nähtyäni 90% hänen p-amerikan tappeluistaan (ei sis. junioritappeluja) että voittoprosenttinsa on noin 40%, samoin tappioprosentti ja tasuriprosentti 20% (ja nyt en puutu myöskään siihen kuinka laadukkaita/kovia jätkiä vastaan Vopat on tapellut, ne jotka oikeasti tietävät ja seuraavat tappelupuolta, tietävät myös game-fightereiden meriitit).

Tarinan pohjana ei alunperinkään ollut tappeluiden/kovuuden mainostamisen kuten hiljattain julkaistussa Helenius-jutussa, joten mussutukset seis tai tulee nekkuun! :-F
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös