RoKin talous

  • 80 289
  • 182

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
250k-300k? Jos en väärin muista, niin viimeisimmän tilinpäätöksen mukaan lehdessä luki, että velkaa olisi vajaat 200k sis. tuon yllä mainitsemasi hovarin 50k mällin.

Muistuttaisin lyhytaikaisen ostovelan ”mällin” 80k, joka keväällä ollut, jokohan se on maksettu, tuskin, koska Taloussanomat tarjoaa ilmaista mainosta.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
250k-300k? Jos en väärin muista, niin viimeisimmän tilinpäätöksen mukaan lehdessä luki, että velkaa olisi vajaat 200k sis. tuon yllä mainitsemasi hovarin 50k mällin.

Sorry, et varmaankaan tarkoittanut mitä kirjoitit "tilinpäätöksen mukaan lehdessä luki", vaan lehdessä luki viimeisimmän tilinpäätöksen mukaan. Siellä luki, että pitkäaikaiset velat olivat jotain (187k). Ei kukaan ole niin viisas ollut, että olisi osannut tuon 50k:n "mällin" sinne panna, koska sitä ei vielä silloin ollut.
 

ex-kuusamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi ja Tappara
Sorry, et varmaankaan tarkoittanut mitä kirjoitit "tilinpäätöksen mukaan lehdessä luki", vaan lehdessä luki viimeisimmän tilinpäätöksen mukaan. Siellä luki, että pitkäaikaiset velat olivat jotain (187k). Ei kukaan ole niin viisas ollut, että olisi osannut tuon 50k:n "mällin" sinne panna, koska sitä ei vielä silloin ollut.

Jees, olen varmaan ainut, jolla on tullut kirj.härö, anteeksi 3124562. Mutta vaikka pitkäaikaisiin velkoihin lisätään tuo mahdollinen 50k:n "mälli", (kyseistä "ainetta" kaikki eivät varmaan ole puheista huolimatta päässyt nauttimaan pitkiin aikoihin 51268426) niin on ne silti kaukana tuosta 300k
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
...niin on ne silti kaukana tuosta 300k


Mitäpä me tuosta keskenään kinaamaan. Se mitä on kirjoitettu, näkyy tuolta http://img443.imageshack.us/img443/4104/rokintalousrapakunnossa.jpg. Minä tulkitsin sen 250k - 300k. Vaikka se olisi 100k - 400k, aivan sama minulle, koska minun ei sitä tarvitse kattaa, sen tekee viisaammat ja rikkaammat, siihen minä ainakin luotan.

Edit: Meinasi unohtua! Kiitti sinulle kauheesti, että huolehdit minun henkilökohtaisista tarpeista.
 
Viimeksi muokattu:

James_M

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser, Jari Viuhkolan paluu, Kärpät
Onko kovinkin yleistä, että jos ostaa 12 euron lipun RoKin peliin, niin saakin 8 euron opiskelijalipun. Pyysin aikuisten lipun, enkä maininnut mitään opiskelijaan viittaavaa. Opiskelijalipun sain, eikä minulta edes kysytty opiskelijakorttia. Olettaisin, että jos ostan 12 € lipun, niin sitten myös saan lipun, jossa lukee 12€. Hieman pistää miettimään...
 
Viimeksi muokattu:

upnorth24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rovaniemen Kiekko, Rebels Rovaniemi
Onko kovinkin yleistä, että jos ostaa 12 euron lipun RoKin peliin, niin saakin 8 euron opiskelijalipun. Pyysin aikuisten lipun, enkä maininnut mitään opiskelijaan viittaavaa. Opiskelijalipun sain, eikä minulta edes kysytty opiskelijakorttia. Olettaisin, että jos ostan 12 € lipun, niin sitten myös saan lipun, jossa lukee 12€. Vetääkö joku välistä?

En ole kuullut vastaavasta, olisikohan kyseessä ihan inhimillinen erehdys? Onko Jamesilla tietoa näistä tappouhkauksia sun muita asiattomuuksia huutaneista KL kannattajissa, jotka taisivat olla jossain niistä aitioista siinä kotijoukkueen vaihtopenkin yläpuolella? Ettei kyseessä olisi vieläpä K-Laserin omistajaportaan henkilöitä?
 

James_M

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser, Jari Viuhkolan paluu, Kärpät
En ole kuullut vastaavasta, olisikohan kyseessä ihan inhimillinen erehdys? Onko Jamesilla tietoa näistä tappouhkauksia sun muita asiattomuuksia huutaneista KL kannattajissa, jotka taisivat olla jossain niistä aitioista siinä kotijoukkueen vaihtopenkin yläpuolella? Ettei kyseessä olisi vieläpä K-Laserin omistajaportaan henkilöitä?
Sitä kun luulisi, että lipunmyynnissä katsotaan aika tarkasti, että mitä myydään. Opiskelijakortti on minulta kysytty aina, jos olen jotain yrittänyt ostaa opiskelijahintaan. Loppuviestiisi viitaten, minä nautin vain pelistä. Eiköhän ne teidän järkkärit olisi hoitaneet tilanteen, jos olisivat todenneet huudot vakavasti otettaviksi. Sitä vartenhan he siellä ovat. Aika raskaasti syyllistät helposti tunnistettavia henkilöitä, mutta hankala sanoa. Ei ne tappohuudot kyllä kovin voimakkaasti ole kuuluneet, kun minä kuulin ne laserin vaihtoaition yläpuolen huudot, mutta en muuta.
 

Astna One

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool, ManU, Real Madrid, Barcelona
Onko kovinkin yleistä, että jos ostaa 12 euron lipun RoKin peliin, niin saakin 8 euron opiskelijalipun. Pyysin aikuisten lipun, enkä maininnut mitään opiskelijaan viittaavaa. Opiskelijalipun sain, eikä minulta edes kysytty opiskelijakorttia. Olettaisin, että jos ostan 12 € lipun, niin sitten myös saan lipun, jossa lukee 12€. Hieman pistää miettimään...

Viestistäsi ei käy suoraan selväksi, maksoitko lipustasi 12 euroa vai 8 euroa? Jos maksoit 12 euroa ja sait opiskelijalipun, niin sittenhän tuossa on selvä virhe ollut.

Joutuvatko osakeyhtiönä toimivat joukkueet maksamaan veroa myydyistä pääsylipuista? Ry:n ei ainakaan tarvitse veroja maksaa...
 
Viimeksi muokattu:

Rollo

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi Hockey
Onko kovinkin yleistä, että jos ostaa 12 euron lipun RoKin peliin, niin saakin 8 euron opiskelijalipun. Pyysin aikuisten lipun, enkä maininnut mitään opiskelijaan viittaavaa. Opiskelijalipun sain, eikä minulta edes kysytty opiskelijakorttia. Olettaisin, että jos ostan 12 € lipun, niin sitten myös saan lipun, jossa lukee 12€. Hieman pistää miettimään...
Enpä ole moista kuullut konsanaan tapahtuneen, ja herra kenelle näin on tapahtunut ei mielestäni ole kovin uskottava millään tasolla joten jätettäköön moinen aprikointi kuvittelun/mustamaalaamisen tasolle. Jos näin olisi tapahtunut yleisesti niin siitä varmasti haloo olisi noussut välittömästi.

Ei se voi noin koville ottaa? Peliähän tuo vain on.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Jos näin olisi tapahtunut yleisesti niin siitä varmasti haloo olisi noussut välittömästi.

Mikäs se miehiä täällä niin kismittää. Minäkin olen ostanut aina 12 €:n lipun otteluun, mutta maksanut siitä joskus 12, joskus 10 tai 9 euroa. Lipussa on aina lukenut 12 €. Se lippu on tiettyyn paikkaan tietyn hintainen, mutta jos saat OP alennuksen lippu maksaa 10. Jos saat S-kortti alennuksen lippu maksaa 9 ja jos olet opiskelija se voi olla 8, mutta lipussa on aina sen paikan normaali hinta. Liput tulostetaan ennen ottelua lippupalvelun jutun takia, joten minä en näe tässä yhtään mitään erikoista. Mikä tässä mättää?
 

Foik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Jos lipusta maksaa 12e ja saa käteen 8e lipun, se mahdollistaa 4e sivuunsiirtämisen. Tilitykset kun tehdään ja alv:t (lipuissa 8%) maksetaan myytyjen, eri lippukategorioiden lippumäärien, mukaan.

Sen verran tuolla on merkitystä.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Jos lipusta maksaa 12e ja saa käteen 8e lipun, se mahdollistaa 4e sivuunsiirtämisen. Tilitykset kun tehdään ja alv:t (lipuissa 8%) maksetaan myytyjen, eri lippukategorioiden lippumäärien, mukaan.

Sen verran tuolla on merkitystä.

Ei tuolla ole alv:n kanssa mitään tekemistä. Alv maksetaan könttäsummasta, joka tulee lipputuloina. Ei liput käy tositteista, koska niitä ei tulosteta lippuluukulla. Muutenhan joutuisi maksamaan ylimääräistä alv:tä kaikista alennuslipuista. Ei tuossa ole mitään hämärää touhua. Se on vain käytännön sanelema juttu. Saat sinä mennä istumaan 8 €:n hintaiselle paikallekin, mutta sinun täytyy maksaa siitä lipusta sinulle kuuluva hinta vaikkapa 10 €. Lippuun merkatulla hinnalla ei ole tosiaankaan mitään tekemistä alv:n kanssa.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto (kaudet 1990-91, 2008-09 ja 2016-17)
Liput tulostetaan ennen ottelua lippupalvelun jutun takia, joten minä en näe tässä yhtään mitään erikoista. Mikä tässä mättää?

No tämähän menee sitten niin väärin kuin olla voi. Mikäli lippupalvelussa on liput myynnissä, niin eihän yhdelläkään palvelupisteellä ole oikeutta tulostella lippuja etukäteen - ihan sama, tuleeko se jäähalli ikinä olemaan loppuunmyyty vai ei. Jos taas osa lipuista halutaan varata myytäväksi hallin ovella niin silloinhan ko. lippuja ei pidä alun perinkään kaupitella lippupalvelun kautta. Ellei tässä sitten tarkoiteta sitä, että porukka varaa liput etukäteen ja lunastaa ne sitten ovella - mutta tulisihan silloinkin lipuissa olla maininta aleryhmästä.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Minä en tiedä tarkalleen miten tuo kaikki menee korkeimman oikeuden mukaan, mutta Lappi Areenalla on voinut mennä istumaan pääkatsomoon mihin paikkaan hyvänsä lunastamalla se 12 €:n lippu. Maksoitpa siitä 12, 10, 9 tai 8 euroa. Eiköhän ne tuolla toimistolla tiedä mitä tekevät, mutta minua ei ole häirinnyt se, että maksan välistä samasta paikasta saman hintaisesta lipusta 12, 10 tai 9 euroa.
 

upnorth24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rovaniemen Kiekko, Rebels Rovaniemi
Voi herranjestas sentään. Eiköhän täälläkin riitä oikeasti puhuttavaa kunhan karsinnat saadaan päätökseen ettei tarvitse jostain yksittäisestä lippuerehdyksestä jauhaa sivukaupalla.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Voi herranjestas sentään. Eiköhän täälläkin riitä oikeasti puhuttavaa kunhan karsinnat saadaan päätökseen ettei tarvitse jostain yksittäisestä lippuerehdyksestä jauhaa sivukaupalla.

Äläpäs nyt menetä niitä hermojasi tässä vaiheessa. Tämä on tässä RoKin taloudellisessa tilanteessa ykkösasia tuo 4 euroa ja maksaako RoKi siitä rehellisesti 8 %:n alv:n verottajalle. Tietysti James_M voi siitä ilmoittaa verottajalle ja tehdä tutkintapyynnön. Vastaus voi olla, että olisit pyytänyt maksustasi kuitin, jossa olisi eroteltu lipun hinta ja alv:n osuus. Ellu meni kauppaan ja osti alennustuotteen 30 %. Tuotteen vieressä oli kyltti, jossa luki että ”Alennus lasketaan kassalla”. Siellähän se oli kassakuitissa alennettu hinta. Minulle kyllä jäi se itse tuote ja siinä oleva korkeampi hinta, mutta en kehdannut lähteä kauppiaan luokse takahuoneeseen vaihdattamaan siihen läskinpalaan oikeaa hintaa. Onko tässä sama, vai eri asia kysymyksessä?
 

James_M

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Laser, Jari Viuhkolan paluu, Kärpät
Jos lipusta maksaa 12e ja saa käteen 8e lipun, se mahdollistaa 4e sivuunsiirtämisen. Tilitykset kun tehdään ja alv:t (lipuissa 8%) maksetaan myytyjen, eri lippukategorioiden lippumäärien, mukaan.

Sen verran tuolla on merkitystä.
Pointti ymmärretty täydellisesti. Jos myytyjä lippuja ei kategorisoida kirjanpidossa, niin hitostako tiedät miltä osin myyntiä täytyy parantaa tulevana kautena. Lienee kaikista kustannustehokkain tapa pysyä myynnissä kärryillä on mahdollisimman tarkka kirjanpito. Verohallinnon sivuilla sanotaan aika suoraan, että ansaitsee paikan protestilistalla, kun alvit tai työnantajasuoritukset on maksamatta.
Jos sanon tiskillä "yksi aikuisten lippu B-katsomoon, kiitos", enkä esitä opiskelijakorttia, niin monellako tapaa sen voi ymmärtää? Yksi mahdollisuus on se, että muita kuin 8 euron opiskelijalippuja ei enää ollut jäljellä viimeisessä kotipelissä.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Pointti ymmärretty täydellisesti.

Hih! Näinköhän on? Kaikesta minäkin olen tuota meidän kelvotonta hallitusta moittinut, mutta vielä en ole veronkiertäjiksi. Jestas sentään, että joku ottaa koville jolle kulle. Ei mitään muuta kuin pistähän asia vireille, niin päästään käräjille. Kyllä on kiva, kun kannetaan yhdessä huolta tuon meidän hallituksen touhuista. Kukkolan varallisuudella varustettu ihminen on varmaankin kiinnostunut lähtemään linnaan 4 euron alv osuudesta. Jarruta nyt vähän jo ja aletaan odottella torstaita. Minun osaltani tämä lippu ja läski alv loppu nyt.
 

Astna One

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool, ManU, Real Madrid, Barcelona
Ellu meni kauppaan ja osti alennustuotteen 30 %. Tuotteen vieressä oli kyltti, jossa luki että ”Alennus lasketaan kassalla”. Siellähän se oli kassakuitissa alennettu hinta. Minulle kyllä jäi se itse tuote ja siinä oleva korkeampi hinta, mutta en kehdannut lähteä kauppiaan luokse takahuoneeseen vaihdattamaan siihen läskinpalaan oikeaa hintaa. Onko tässä sama, vai eri asia kysymyksessä?

Lähes kaikissa tapahtumissa ja tilaisuuksissa, joihin myydään pääsylippuja, on tapana että lasketaan myytyjen (=paljonko lippuja puuttuu lippuvihkosta tjms) lippujen määrä, ja sitten sen perusteella lasketaan, paljonko myyjältä pitää löytyä rahaa myydyistä lipuista. Jos asiakkaalle on annettu 8 euron lippu, pitää myyjältä löytyä 8 euroa rahaa. Ei tilaisuuden järjestävä taho ala kinuamaan lipunmyyjältä 12 euroa, jos hän on antanut asiakkaalle 8 euron lipun.

Eli yllämainitussa esimerkissä lipunmyyjä (tai muu taho joka käsittelee lippurahoja) voisi helposti laittaa 4 euroa omaan taskuunsa, ilman että järjestävä taho voi tehdä asialle mitään. Tämän vuoksi järjestävän tahon täytyy pitää huoli siitä, että lipunostajalle annetaan oikea lippu. Viime pelissä useat henkilöt saivat 8 euron lipun, vaikka maksoivat lipustaan 12 euroa.

Kaupan kassaan vertaaminen ei toimi, siellä kuittiin lyödään aina se maksettu summa eikä tuotteen alkuperäinen hinta (jos tuote oli alennuksessa). Kun kassa suljetaan, lasketaan paljonko siellä on rahaa ja verrataan sitä kuiteista löytyvään summaan sekä pohjakassaan.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Eli yllämainitussa esimerkissä lipunmyyjä (tai muu taho joka käsittelee lippurahoja) voisi helposti laittaa 4 euroa omaan taskuunsa, ilman että järjestävä taho voi tehdä asialle mitään. Tämän vuoksi järjestävän tahon täytyy pitää huoli siitä, että lipunostajalle annetaan oikea lippu. Viime pelissä useat henkilöt saivat 8 euron lipun, vaikka maksoivat lipustaan 12 euroa.

A ja B Katsomot
Normaali 12.00€

Lapsi (5-17v) 8.00€
OP alennus 10.00€
Opisk., Varusm. 8.00€
Perhepak. lapsi (alle 16v) 6.00€
S-Kortti alennus 9€

Minähän sanoin, että en tiedä mitä korkeimmassa oikeudessa on päätetty, mutta että käytännössä on vaikeeta toteuttaa se, että lippuun merkattu hinta on sama, kuin maksettu hinta. Enkä näe siinä syytä alkaa esimerkiksi lippuluukulla olevia myyjiä syyllistämään välistävedosta. Nyt minä lähden otteluun perheeni ja ystävien kanssa, haluamme istua kaikki rinnakkain B katsomossa, jossa jokainen paikka on numeroitu lippuun ja jokaisessa paikassa on hinta 12€. Eevalla ei ole kuin joulukortti ja joutuu maksamaan lipusta 12€, Jaskalla on S-kortti ja maksaa lipusta 9€, minulla on OP-kortti ja maksan lipusta 10€, poikani on armeijassa ja maksaa lipusta 8€, lisäksi vieressämme istuu perhe, jolla on lapsi mukana ja tästä lapselle on ostettu 6€:n lippu. Kyllä tällainen oikeahintainen sekasotku on vaikea järjestää. Helpompi on, että meillä kaikilla on 12€:n lippu ja täysi luotto siihen, että lippukassa ei rosvoa itselleen lähes yhtä paljon, kuin RoKi saa lipuista, tai tässä tapauksessa toivon, että lippuluukulla liput myynyt henkilö ei joudu pulittamaan erotusta omasta lompakostaan. Jos näin ei voisi menetellä, niin olisipa hauskaa, jos me kaikki istuisimme ympäri Areenaa kukin tahollamme. Suur kiitokset RoKille, että voimme istua ihan samassa penkkirivissä ja rinnakkain. Minulla on täysi luotto siihen, että asia menee aivan oikein ja loppujen lopuksi se ei edes minulle kuulu, mutta palvelu pelaa ja se on minulle tärkeintä. Se ketä menettely kiusaa saa minun puolestani itkeä ja valittaa siitä vaikka tuomiopäivään saakka, mutta minä en ole se, joka tuosta asiasta itkee.
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Kävinkin jo tuolla Teemu Kallioniemi -ketjussa lukihäiriöilemässä, mutta pistetäänpä tänne väärästä lainauksesta nousseet mietelmät:

Ottaen huomioon RoKin kokoonpanon ja budjetoidun yleisömäärän selvän ylittymisen menneellä kaudella, kaiken järjen mukaanhan homman ei pitäisi jäädä ainakaan miinukselle taloudellisesti? Tulevaisuutta ajatellen nuo lukemat tulevat olemaan todella mielenkiintoista nähtävää, koska jos pakkanen paukkuu myös paperilla, niin silloin todellakin jotain lienee mennyt isommin vikaan kulisseissa ihan todistettavasti, ottamatta huomioon paljon parjattua joukkueen kasaamista, jota en lähde kommentoimaan.

Ja ovat luvut sitten mitä tahansa, kertovatko ne myös tulevaisuuden mahdollisuuksista jääkiekon suhteen Rovaniemellä, siinä toinen mietintö.

Tarkennan vielä, että käsittääkseni Kallioniemen osuus em. asioissa on todennäköisesti hyvin pieni, kun nyt nimi tuli mainittua.
 
Viimeksi muokattu:

Astna One

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool, ManU, Real Madrid, Barcelona
Lainattu viesti on tuolta Kallioniemi-ketjusta, mutta vastaukseni sopii paremmin tämän topikin alle.

Tuskin viime keväänä oltiin aikuisten oikeasti siinä tilassa, että mestis oli taloudellisesti se oikea sarja Rokille.

Saanko udella, millä perusteella pääsit tähän johtopäätökseen? Suurin osa joukkueen kannattajista on ylistänyt Rokin talouden Mestiskelpoisuutta jo vuosikaupalla täällä Jatkoajassa.

Rokin aikaisemmissa kausiotsikoissa (tuolla muut kiekkosarjat -viestialueella) oli käytännössä tabu yrittää virittää minkäänlaista keskustelua Rokin taloudesta ja siitä, onko joukkue taloudellisesti valmis Mestikseen. Ne henkilöt, jotka yrittivät asiaa tiedustella, saivat vastauksen "joukkueen talous on Mestiskelpoinen, turpa kiinni, tästä asiasta ei enää tarvitse keskustella", "olet vain kateellinen EtPon kannattaja".

Nyt kun paska iskee kunnolla tuulettimeen, tulee se yllätyksenä näille hyssyttelijöille (joista osa on varmasti ollut tietoinen asiasta jo aiemmin). Pää laitettiin pensaaseen jo vuosia sitten.
 

pavol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, RoKi, SoPa
Nyt kun paska iskee kunnolla tuulettimeen, tulee se yllätyksenä näille hyssyttelijöille (joista osa on varmasti ollut tietoinen asiasta jo aiemmin). Pää laitettiin pensaaseen jo vuosia sitten.

Näin todella lienee.

Ainakin minun, oppimattoman, silmiin tuollainen taloudellinen tappio selittyy jo pidemmällä asioiden sössimisellä. En jaksa uskoa, että yksi mestiskausi noin kovalla yleisökeskiarvolla ja tuollaisella pelaajistolla aiheuttaisi moista lovea. Etenkin jos vielä kauden alla oltaisiin oltu reilusti plussalla, kuten on annettu lähinnä täällä ja lehdistössä ymmärtää. Väitän, etteivät edes pelireissujen kustannukset selitä tällaista. Typerämpikin talousmies osaa laskea niinkin vakoitavissaolevat asiat, kuin kuljetuskustannukset. Turha tulla jeesustelemaan mistään bensiinin hinnoista. Ne eivät tähän kokonaisuuteen vaikuta.
 

John Copter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nöyrästi ylimielinen rikollislauma, #9
Jotain kertoo talouden tilasta sekin että kevätkaudella yhdelle molarille hankittu uusi maski, jonka Roki on luvannut hankkia, on maksettu maalivahdin isän toimesta ja siitä on tehty velkakirja Rokille.
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Saanko udella, millä perusteella pääsit tähän johtopäätökseen? Suurin osa joukkueen kannattajista on ylistänyt Rokin talouden Mestiskelpoisuutta jo vuosikaupalla täällä Jatkoajassa.

Niin, kirjoitin tosiaan tuonne "Kallioniemi" -ketjuun, että Tuskin viime keväänä oltiin aikuisten oikeasti siinä tilassa, että mestis oli taloudellisesti se oikea sarja Rokille. Tämä arvelu perustuu kaikkeen siihen, mitä menneenä talvena on Rokissa tapahtunut aina viime kevään nousuhuumasta saakka. Jo joukkueen rakentaminen antoi ymmärtää, että rahaa ei ole viskeltäväksi saakka. Rahattomuuden merkkejä sinkoili erinäisissä muodoissa pitkin kautta, vaikka mm. Kallioniemi antoikin ymmärtää toisin. Ei siis tarvitse olla ruudin keksijä, jos heittää ilmoille epäilyksiä taloudellisesta epävakaudesta.

Saapa nähdä, miten mm. kauden lipputulot vaikuttavat lopulliseen tulokseen..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös