RoKin talous

  • 80 695
  • 182

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Ja kun niitä on pari muutakin toukokuulta. Yhteensä parikymppiä
Kyllähän Liiga pitäisi avata. Aivan sama miten paljon organisaatiot tekevät töitä, niin puolen vuoden välein kassa on tyhjä. Vaan minkäs teet. Tappaako tää syöpä suomikiekon, vai heräävätkö kiekkopäättäjät viime hetkellä.
Ikävä tilanne. Tulehan siitä kuluja, kun laskuja maksetaan myöhässä. Mestis on haastava sarja ja liittoa kiinnostaa vain MM-kisojen järjestäminen.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Ootellaan tilikauden päätös ja ruoskitaan sitten miltä numerot näyttää. Kassassa ei ole paljon varoja sen tietää kaikki koska velkaa maksetaan ja varmaan kaikkia poffien rahoja ei ole vielä tilitetty jolloin maksuja on rästissä. Sama meininki kuin viime kesän alussakin. Tilanne helpottuu aikasintaan 2025 mikäli kaudet jatkuu tälläisenä ja seura on siinä vaiheessa velaton ja kassaa pystytään kerryttämään.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllähän Liiga pitäisi avata. Aivan sama miten paljon organisaatiot tekevät töitä, niin puolen vuoden välein kassa on tyhjä. Vaan minkäs teet. Tappaako tää syöpä suomikiekon, vai heräävätkö kiekkopäättäjät viime hetkellä.
Ikävä tilanne. Tulehan siitä kuluja, kun laskuja maksetaan myöhässä. Mestis on haastava sarja ja liittoa kiinnostaa vain MM-kisojen järjestäminen.

Jos olen ymmärtänyt oikein niin kyllä siellä muissakin seuroissa ihan liigassa vedetään tiukkaa aikaa vuodessa käteiskassan osalta, mutta lainarahan saanti on helpompaa että juoksevat kulut saa hoidettua.

Ootellaan tilikauden päätös ja ruoskitaan sitten miltä numerot näyttää. Kassassa ei ole paljon varoja sen tietää kaikki koska velkaa maksetaan ja varmaan kaikkia poffien rahoja ei ole vielä tilitetty jolloin maksuja on rästissä. Sama meininki kuin viime kesän alussakin. Tilanne helpottuu aikasintaan 2025 mikäli kaudet jatkuu tälläisenä ja seura on siinä vaiheessa velaton ja kassaa pystytään kerryttämään.

Paljonkohan tuota velkaa sitten oikein on luulisi että kannattaisi vaikka vähän maltillisemmin lyhentää kun jo perintä ja oikeuskulumaksut on ties mitä vuosittain noissa maksurästeissä (puhumattakaan mitä mainehaittoja ja ongelmia yritykselle rästit aiheuttaa? ) ainakin itse olettaisin että tulos olisi vähintään tuo mitä viimekaudella, mutta kohtahan tuo selviää. Luulisi että jos tuolta taas +100k tulee että hieman puskuria käteiskassaan jatkon suhteen saisi.
 

jmexel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki,
Paljonkohan tuota velkaa sitten oikein on luulisi että kannattaisi vaikka vähän maltillisemmin lyhentää kun jo perintä ja oikeuskulumaksut on ties mitä vuosittain noissa maksurästeissä (puhumattakaan mitä mainehaittoja ja ongelmia yritykselle rästit aiheuttaa? ) ainakin itse olettaisin että tulos olisi vähintään tuo mitä viimekaudella, mutta kohtahan tuo selviää. Luulisi että jos tuolta taas +100k tulee että hieman puskuria käteiskassaan jatkon suhteen saisi.

En osaa sanoa velan määrää mutta luulen että pankin kanssa on venytyksen mitta käytetty 13 vuoden aikana. Mun matikalla pitäs tulos olla samanlainen tai suurempi ku vuosi sitten. Näitä protestilistauksia on tullut niin paljon 15 vuoden aikana ettei mua hetkauta suuntaan tai toiseen. Tilikaudentulos kun tulee niin siitä nähdään totuus onnistumisesta tai epäonnistumisesta todetaan sitten.
 

stemme

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Minnesota Wild
Eihän nuo ikinä hyvältä näytä ja mainehaittaa tulee varmasti jonkin verran, mutta varmasti vanhoja velkoja ollaan saatu kuitattua hyvät määrät parin viime vuoden aikana. Samoilla linjoilla jmexelin kanssa, en olisi huolissani niin pitkään kun tilikaudet on positiivisia. Velattomia ei vielä olla, mutta sekin aika koittaa lähivuosina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös