RoKi 2009–2010

  • 128 860
  • 267

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Tuota en pysty allekirjoittamaan mitenkään. Voitko hieman perustella?

Ja Kolhoselle enemmän peliaikaa.

En minä sinun allekirjoituksellasi kyllä mitään tee, mutta koitetaan nyt jotenkin perustella tuota puolihuolimatonta heittoa.

No, vaikkapa Kauppila, Syrjä, Haipus, sekä Karhunen noin alkuun. En nyt sano että olisivat mitenkään säihkyviä kynäilijöitä, mutta varmaankin ominta osa-aluetta kullekin. Itse ainakin lastaisin näiden miesten niskaan ns. kiekollisen velvoitteen nykyjoukkueessa. Shelomentsev ja Peltosuo ovat tässä porukassa näitä selkeitä "lihan" siirtelijöitä. Toivon mukaan Villellekin se pelipaikka pikkuhiljaa vakiintuu, oli se sitten hyökkäys-, tai puolustuspäässä. Tänään mies pelasi oikein hyvän pelin.

Ongelmat RoKilla on mielestäni olleet juuri oman maalin edustalla, ja siinä että kiekkoa ei ole saatu helvettiin sieltä silloin kun olisi pitänyt? Olenko väärässä?

Tuohon alempaan en minä voi vaikuttaa.
 
Viimeksi muokattu:

gran reserva

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Mielestäni he eivät täytä kiekollisen pakin tarvetta, valitettavasti. Paineessa iskee hätä ja eikä pelin avausta synny. Taitotaso ei tunnu riittävän tällä hetkellä. En hae säihkyvää kynäilijää vaan pelisilmällä varustettua pakkia jolla lähtee lujat syötöt lapaan. Bonuksena olisi vielä lämäri joka voisi olla siniviiva peloite. Varsinkin mainitsemistasi pelaajista Syrjä on mielestäni hazardipelaajia kun sekä taito eikä voima/koko tunnu riittävän. Toivottavasti olen väärässä ja tulevissa peleissä näemme roiman tason nousun.

Allekirjoitustani et tarvitse, kaikilla meillähän on mielipiteemme ja näkemys peleistä. Tylsähän tämä foorumi olisi jos olisimme kaikki samaa mieltä ja taputtelisimme vain toisiamme selkään.

Mielestäni pakkien kädettömyys on suuri ongelma tällä hetkellä, mikä heijastuu hyökkäyksiin lähdöissä. Aina ollaan kusessa kun vastustaja karvaa kahdella ja iskee pakkeihin kiinni.

Edit:

Peltosuo on pelannut parhaat pelinsä kahdessa viimeisessä. Nopeus ei riitä hyökkäykseen mutta vielä annos kovuutta lisää niin hänestä on hyötyä pakkina. Hyökkäyksen ilot kun jäivät näkemättä.

Edit2:

Olen samaa mieltä kanssasi maalinedusongelmista. Pariin kertaan siitä kirjoitinkin. Yhden isomman pakin hankkiminen ei poista täysin sitä, vaaditaan myös muiden rohkeutta. Toisaalta se yksi kiekollinen pakki ei tee kesää, sitä kuitenkin toivoisin.
 

gran reserva

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
YV oli sinisiltä tänään luokatonta, ainoastaan lopussa ilman veskaria alkoi peli olemaan suoraviivaisempaa. Eikö sitä perkeleen viisikkoa saada pelaamaan leveämmällä ja hyödyntään nopeita poikittaissyöttöjä; tänäänkin kiekko pyöri vain nurkissa kolmen jätkän lavasta toiseen, eikä vaarallisia maalipaikkoja juurikaan saatu luotua. Kunnia silti Tutolle aktiivisesti karvauspelistä ja tehokkaasta keskialueen hoitamisesta, jengi puolusti tänään erinomaisesti.

Niin, ja mitä helvettiä Vimparille on tapahtunut? Liike on loppunut täysin ja mies ikäänkuin luistelee pienessä jurrissa kokoajan.


Sport pelissä sama juttu, toisaalta samaa kaikissa peleissä. Eikä siniselle saada miestä joka osaisi lämätä? Poikkikentän levitykset puuttuvat, kiekko ei liiku tarpeeksi.

Vimpari on hieman piiputtanut kahteen viime peliin? Onko heikko kuntopohja pettämässä? Ei pitäisi olla kiinni otteluruuhkasta.
 

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Mielestäni pakkien kädettömyys on suuri ongelma tällä hetkellä

On, kuten myös se ettei niitä jurkeleen irtokiekkoja ja irtomiehiä saada siivottua maalin edestä pois. Kädettömyyttä tämäkin, tavallaan.

Olen samaa mieltä kanssasi maalinedusongelmista. Pariin kertaan siitä kirjoitinkin. Yhden isomman pakin hankkiminen ei poista täysin sitä, vaaditaan myös muiden rohkeutta. Toisaalta se yksi kiekollinen pakki ei tee kesää, sitä kuitenkin toivoisin.

Ei niin mutta Shelomentsevin myötä sieltä löytyy nyt kuitenkin kaksi kookkaampaa, vahvaa ukkoa, ja kenties kohta jopa kolme. Tänään siellä oman maalin edustalla näytti kuitenkin olevan jo selvästi ahtaampaa, hyvä näin. Eiköhän tämä seuraava mies osaa peliäkin avata. Toivotaan, toivotaan.

Eikä siniselle saada miestä joka osaisi lämätä?

Nyt siellä viivassa taitaa olla ylivoimalla ainakin Kolhonen ja Kivioja, joista jälkimmäinen on tehnyt tuolta sektorilta jokusen maalinkin.
 

gran reserva

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Nyt siellä viivassa taitaa olla ylivoimalla ainakin Kolhonen ja Kivioja, joista jälkimmäinen on tehnyt tuolta sektorilta jokusen maalinkin.


Jokusen? Olisiko tänään tuplannut siniviivamaalien määränsä? Voin olla väärässä, ja myönnän sen auliisti. Kotiottelut ainoastaan nähneenä voisin äkkiseltään olla eri mieltä. Taitaa Haipus olla tehnyt siltä alueelta saman jos ei enemmänkin? Pelattuun ylivoimamäärään nähden laukauksia siniviivalta on kuitenkin todella vähän.
Kuitenkin, siniviivapelote uupuu.
 

jupiter

Jäsen
Suosikkijoukkue
pohjolan joukkueet
Kynsille saatiin jälleen. Nämä maalin tappiot näyttävät ikävä kyllä seuraavan toisiaan. Jälleen parin virheen avustamana matkasivat pisteet Aurajoen suuntaan. Paremman rutiinin omaavat joukkueet näyttävät rokottavan armotta sarjanousijan kilpeä, nakertaen samalla itseluottamuksen rippeitä. Pelin raikkaus ja iloisuus tuntuu valuvan yhä syvemmälle yön synkkyyteen.

Vahvistuksista voidaan olla montaa mieltä. Itse pidän vahvistuksena pelaajaa joka auttaa heti joukkuetta pelillisesti ja fyysisesti. Olen Elinan kanssa samaa mieltä, ei ole mitään järkeä ottaa joukueeseen/peliin katsottavaksi pelaajaa jonka tasoa ei tiedetä. Vahvistuksen on vahvistettava joukkueen pelaamista välittömästi astuessaan kokoonpanoon. Mikäli jokaiselle vahvistukselle annetaan useamman pelin optio näyttää kykynsä ollaan kyllä pahasti metsässä ja susi meidät siinä leikissä perii.

Mielestäni Linströmin olisi pitänyt treenata vielä Tornion matkassa. Hyvänä mittarina olisi ollut Laser HT:n kohtaaminen. Samoin Dimitrin olisin nähnyt mielummin ottavan ensikasteen Tornion suunnalla. Rokilla näyttää olevan kova halu leikkiä peluutuksilla, kun siihen on pienikin mahdollisuus. Itse olisin kyllä TuTo peliin marssittanut edellisen, voittaneen pelin miehistön. Depyytin tehneet Lindström ja Shelometsov ei kyllä saaneet minua vakuuttuneeksi peliesityksillään. Kovasti täytyy petrata ,että voidaan puhua vahvistuksista.

Tuntuu kyllä hiukan oudolta, että eikö kielitaitoisia pakkeja todella löydy suomenniemeltä. Eikö joukkuella ole jo riittävästi haasteita ilman kielimuurejakin. Näytääkin pahasti siltä, että ROPS ilmiö näyttää rantautuvan Rovaniemellä jääkiekonkin pariin. Ei taida olla kotimaisilla pelaajilla haluja sarjan hännillä keikkuvaan joukkueeseen. Näin pitää alkaa tuoda pelaajia Siperian takaa. Tietysti tässä leikissä toki rahakin varmaan näyttelee osaansa jokohan se "ulkoistaminen" alkaa Rokinkin leirissä. Saas nähdä. Seuraillaan mielenkiinnolla.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Kuitenkin esim. luistelu oli sen verran hyvällä tasolla että väittäisin miehen omaavan hyvät mahdollisuudet nousta pakkihierarkiassa sijoille 3-4.

Hih! Pidä riekkos, mutta minäpä jahtaankin metsoja.

Kyllä sinne puolustajien joukkoon vielä se kurgo/ykköspakki tulee. Sitten tuo meidän murheenkryyniosastomme alkaa olla kunnossa. Ollos siis huoleti.

Kylläpä helepotti. On kiva jatkaa edespäin huoletonna. Toivottavasti se on nyt sitten se pakki, joka on heti se kurgo, eikä vasta helmikuussa.
 

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Jokusen? Olisiko tänään tuplannut siniviivamaalien määränsä? Voin olla väärässä, ja myönnän sen auliisti. Kotiottelut ainoastaan nähneenä voisin äkkiseltään olla eri mieltä. Taitaa Haipus olla tehnyt siltä alueelta saman jos ei enemmänkin? Pelattuun ylivoimamäärään nähden laukauksia siniviivalta on kuitenkin todella vähän.
Kuitenkin, siniviivapelote uupuu.

Kivioja on pelannut jääkiekkoa myös ennen kuin RoKiin tuli.

Mutta ymmärrän pointtisi, ja olen samaa mieltä. Kyllä sinne sellainen 150km/h lämäävän miehen mieleläänn ottaisi, jos jostain saisi.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
Silvander ja Kolhonen ovat joukkueen kaksi parasta pelaajaa tällä hetkellä, ja ovat ainoat, jotka kiekon lapaan saadessaan pystyvät rakentamaan jotain järkevää. Kolhonen kykenee viemään kiekon alueelle itse, Silvander taas syöttää nopeasti ja tarkasti, ja pystyy selvästi miettimään seuraavan siirron jo etukäteen, ennen kuin kiekko tulee omaan lapaan.

Inkeröisen pelaamista oli todella turhauttava katsoa. Mies neppaa ja neppaa aivan turhaan ja tilanteet menee ohi.

En kyllä voi olla samaa mieltä tuosta Silvanderista. Kyllä vahvistukseksi lasketun miehen pitää pystyä syöttämään paremmin. Ylivoimaisesti joukkueen huonoin syöttäjä ei voi olla joukkueen paras pelaaja. On hänellä tosin hyvä liike, ja silloin harvoin kun ne syötöt menee sinne päinkään, on jälki tehokasta. Mutta pointti on, että ihan pienellä keskittymisen parantamisella mies voisi olla todella hyvä.
Kolhonen on kyllä hänkin hyvä, mutta hieman yksipuolinen. Kylmäpäisyyttä ratkaisuihin ja hänkin saisi lisää tulosta.
En sillä tätä kirjoittanut ettenkö olisi miehiin kohtuullisen tyytyväinen, mutta omasta vinkkelistäni nämä eivät vielä ihan parhaan pelaajan kriteerejä täytä.

Inkeröinen tosiaan voisi lainata kiekkoa hieman nopeammin kaverille. Hyvin tulee siihen nähden pisteitä. Pidän siitä, että hän yrittää kovasti. Jos hänkin saisi hieman pidettyä päänsä kylmempänä, olisi tulos vielä parempaa.

Limmpu pelasi kohtuu ottelun, joskin sylkee kauheasti. Ei kuitenkaan tehnyt yhtään varsinaista virhettä, joten kilpailee kovasti ykkösmoken paikasta. Siitä alkaa olemaan kiitettävä kilpailu.
Dimasta ei voi vielä muuta sanoa kuin, että kiekollisena oli odotetun huono. Puolustavana pakkina kyllä piti miehensä, joten kannattaa katsoa jouluun asti parantuuko kiekon käsittely. Nyt avaukset olivat välillä jopa Silvanderia huonompia.
 

adidasler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vauhdikas ja hyökkäysvoittoinen taitokiekko.
Mukava, että keskustelu on taas alkanut!

Tottahan se on, että Roki tarvisee viivalle pelotteen! Jo yksikin "Karjala" -tyyppinen kaveri tekisi sadetta eritoten YV:llä. Rokin pakit saavat nykyää todella harvoin viivalle paikkoja, joista voisi ladata kunnon kuteja kohti maaleja. Poikittaissyötöt ovat vähissä. Ehkäpä hyökkääjät eivät luota pakkikalustoonsa ja sen osaamiseen vaan ottavat varman päälle (pyörivät kulmissa), jottei omissa kolise vastustajan tehdessä maaleja alivoimalla? Näin ollen rokin puolustajien itseluottamus laskee kaiken aikaa, kun eivät saa kiekkoja (viivahommissa). Harvatkin laukaisupaikat ryssitään sitten hätäilyn merkeissä (ritsat..). Se on paljolti korvien välistä kiinni..

Toivottavasti Kokkonen jo vihdoin vakiinnuttaa Peltosuon pelipaikan. Minä kuten moni mukin, siirtäisin ison miehen pysyvästi pakin tontille, jossa hänestä saadaan suurin hyöty irti. Mies kykenee siirtämään vastustajia syrjään yhdellä kädellä, jos vain haluaa! Pikkaisen julmuutta lisää, niin maalinedusta on puolet puhtaampanan kuin nykyään (Peltosuo ja Dimitri)!
 

Roki6666

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Roki, TP-47 ja Wowo
Aamufiilikset

En ota kantaa pelillisiin esityksiin, koska siihen en kykene. Kaikki kotipelit nähneenä on pakko antaa hieman tunnepuolista sunnuntaiaamun (lue krapula-aamun) palautetta kaukalon ulkopuolelta:

Onhan noi Rokin esitykset kaikesta huolimatta jumalattoman hienoa viihdettä. Viihdettä isolla V:llä, joka herättää voimakkaita tunteita. Urheiluviihdettä parhaimmillaan, vai mitä veljet ja siskot? Niin vittumaisen kutkuttavan jännittävää, että järki lähtee. Tämän aistii paikanpäällä ja matsin jälkeen RuRyn vieraskirjasta, kuin täältäkin. Areenalta on tähän mennessä poistunut sekavatunteisia katsojia ja vähintään lusikallinen paskaa housuissaan (pl DTeam ja U20 -matsit). Vastaavaa ei ole koettu sitten Ropsin kulta-aikojen noin 25 vuotta sitten. Vajaan 2000 katsojan keskiarvolla kotijoukkue pitää yleisöä otteessaan viimeiseen saakka, niukoista tappiosta/voitosta huolimatta tai juuri sen takian. Viimeiset 10 min on ne kaikkein makeimmat. Nykyinen sarjataso on osoittautunut enemmän oikeaksi, sen joukkue on jo todistanut. Mutta, vain voitot elättävät ja niitä on jatkossa pakko tulla!

Nahkatukan mukaan olemme mukana euroopan 10 kovimpaan kuuluvassa sarjassa ja siinä mukana pysyminen on osoittautumassa trillerimäiseksi haasteeksi. Paluuta Suomisarjaa ei saa olla. Kivioja, Kolhonen, Inkeröinen, Silvander, Joona, Tuunala, Vimpari, Löfman, pakit ja mv:t, käsitykseni mukaan olette saamassa lähiviikkoina kovia vahvistuksia , jatkakaa! Sama venäjäksi.
Seuraavaksi paskaruokaa ja pöntölle.
 

Abiel

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
En kyllä voi olla samaa mieltä tuosta Silvanderista. Kyllä vahvistukseksi lasketun miehen pitää pystyä syöttämään paremmin. Ylivoimaisesti joukkueen huonoin syöttäjä ei voi olla joukkueen paras pelaaja. On hänellä tosin hyvä liike, ja silloin harvoin kun ne syötöt menee sinne päinkään, on jälki tehokasta. Mutta pointti on, että ihan pienellä keskittymisen parantamisella mies voisi olla todella hyvä.
Kolhonen on kyllä hänkin hyvä, mutta hieman yksipuolinen. Kylmäpäisyyttä ratkaisuihin ja hänkin saisi lisää tulosta.
En sillä tätä kirjoittanut ettenkö olisi miehiin kohtuullisen tyytyväinen, mutta omasta vinkkelistäni nämä eivät vielä ihan parhaan pelaajan kriteerejä täytä.

Pelin voi nähdä näköjään kovin monin silmin, mutta se kai tämän keskustelun suola onkin. Väitän edelleen, että Silvanderin omille syöttöprosentti oli korkeampi kuin yhelläkään pakilla, joiden perus avaussyötötkin olivat taas kerrassaan luokattomia. Silvander pystyi ahtaassakin paikassa laittaan kiekon NOPEASTI vauhdissa olevalle ketjukaverille.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Roolista sen verran, että kaverihan hankittiin tänne puolustavaksipuolustajaki, joka on roolina yleensä sellainen, ettei pelaaja juurikaan katsomoon näy.

Saatatpa olla oikeassa ja hyvinkin. Saattoi olla myös osaksi hänen ansiotaan, että siinä Lindströmin nenän alla ei kovin paljon ukkoa pyörinyt ja laukauksia tullut. Kyllä hän minunkin mielestäni saa Rokiin jäädä, kun on miehen kokoinenkin. Sitten se mistä minä en yhtään pidä, en sitten pisaraakaan. Tämä hankkimisjärjestys on mielestäni takapuolesta. Täällä lappaa jos helekatin maailman kolkasta kaiken laista try out- kokelasta, antaa tulla vaan, mutta jos me haetaan pääasiassa johtavaa pakkia ja ehkä johtajaa koko joukkueelle, niin ei se saakutti voi olla ummikko venäläinen. Olkoot ja tulkoot, mutta minua ei suoraan sanoen innosta tuollaiset, ennen kuin siellä on se johtava pakki. Nythän sitä lupeissa on mutta usko en, ennen kuin näen. Sen jälkeen voi sitten koettaa hankkia joidenkin pelaajien tilalle parempia pelaajia, mutta muissakin asioissa priorisoidaan, miksei tässä ole sitä tehty.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
"Ennemmin kuolen kuin menetämme lauantaina RoKille pistettäkään", sanoi J. Tamminen HeKi-Sport ottelun jälkeisessä haastattelussa. Toivotaan, että RoKi pelaa Sportia vastaan yhtä hyvin kuin edellisessä joukkueiden kohtaamisessa. Tammisen reaktiot saattavat olla valtakunnallisen uutiskynnyksen ylittäviä, jos RoKi pääsee edes johtoasemaan. Voi olla, että pitää koittaa seurata ottelua radiosta tai Sportin netti-TV:stä.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
"Ennemmin kuolen kuin menetämme lauantaina RoKille pistettäkään", sanoi J. Tamminen HeKi-Sport ottelun jälkeisessä haastattelussa.

Pappi viimistä virttä veisaa. Nyt olisi kyllä Rokilla mahdollisuus lyödä nuo naulat arkkuun, niin pääsisivät vaasalaisetkin tuosta pirusta eroon. Pitääkin viedä perjantaina Kokkoselle naulasäkki. Onneksi tämä jääkiekko ei ole kuoleman vakava asia. Toivottavasti tuo lausunto vie sen 5 prosenttia pois latauksesta, niin päästään hautajaisiin. Toisen kuolema on toisen elämä ja tästä se Rokin kiito sitten alkaa.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Kyllä sinne puolustajien joukkoon vielä se kurgo/ykköspakki tulee. Sitten tuo meidän murheenkryyniosastomme alkaa olla kunnossa. Ollos siis huoleti.

Minä olen tässä viettänyt huoletonta elämää jo monta päivää, mutta taas se huoli alkaa nostamaan päätään. Sen verran voisit valaista, että tuleeko tämä meidän kurgo tämän vuoden puolella vai vasta tammikuun lopussa. Tällainen hätähousu minä kuitenkin olen.
 

Ärräpää

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi
Sen verran voisit valaista, että tuleeko tämä meidän kurgo tämän vuoden puolella vai vasta tammikuun lopussa.

En voisi. Mistä näistä enää tietää.

Puolustajan piti tulla, mutta miehellä petti ilmeisesti jalka. Vai oliko edes tulossa, liekö kyseessä ollut pelkkä paskan länkytys. Mene, tiedä.
 

ex-kuusamo

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi ja Tappara
Ari ilmeisesti kertonut Iskelmän haastattelussa, että Haipus tullaan magneettikuvaamaan Ke tai To, että tälläinen uutinen tällä kertaa... Nyt sitä uutta pakkia ja vauhilla hommaamaan
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
Puolustajan piti tulla, mutta miehellä petti ilmeisesti jalka. Vai oliko edes tulossa, liekö kyseessä ollut pelkkä paskan länkytys. Mene, tiedä.

Hups! No mennään sitten tällä riekkoparvella. Turhapa se on meidänkään tuota asiaa sitten länkyttää, kun me ei siitä kuitenkaan voida päättää.
 

Stonewall

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi, Liverpool
pelaajakortit

Pitää nyt kehua, kun olen asiasta valitellut tasaiseen tahtiin. Eli näkyy RoKin sivuille pelaajakortit viimein päivittyneen. Melkein kaikista löytyy. Dima ja Limppu taisi puuttua, mutta muuten oli kuvat ja kaikki.
 

siffa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Kärpät, Detroit Red Wings
Pappi viimistä virttä veisaa. Nyt olisi kyllä Rokilla mahdollisuus lyödä nuo naulat arkkuun, niin pääsisivät vaasalaisetkin tuosta pirusta eroon. Pitääkin viedä perjantaina Kokkoselle naulasäkki. Onneksi tämä jääkiekko ei ole kuoleman vakava asia. Toivottavasti tuo lausunto vie sen 5 prosenttia pois latauksesta, niin päästään hautajaisiin. Toisen kuolema on toisen elämä ja tästä se Rokin kiito sitten alkaa.

Aika outoa, että Mestiksen sisältä tulee toive heikentää koko Mestiksen ja Sportin iskukykyä. Ymmärtäisin, jos akselilta Jokerit/Saipa/Pelicans toivottaisiin Sportin iskukyvyn ratkaisevaa heikentämistä.

RoKi on täynnään Suomen juniorituotannon huippyksilöitä. RoKi:n pelaajat ovat olleet pienistä alkaen niitä tunnollisimpia ja taitavimpia joukkueissaan, joista vain todella harvoista on tullut sitkeän työn tuloksina Mestis-tason pelaajia. Sen takia Mestiksessä ei ole yhtään huonoa joukkuetta, koska pelaajat ovat kaikki laadukkaita. RoKi:lla on ilman naulasäkkiäsikin täydet mahdollisuudet voittaa lauantaina. Itse odotan mielenkiinnolla RoKi:n vierailua Vaasaan.

Ala sinäkin, Ellu, kannustaa omaa joukkuettasi. Se on kovaa, kun uskaltaa kannustaa heikkoinakin aikoina. Haukkumiseen pystyvät jokainen. Älä lähde siihen. Kuten huomannet, olen käynyt vakoilemassa kirjoituksiasi täällä.
 

Elina54321

Jäsen
Suosikkijoukkue
Roki ja muut lappilaiset joukkueet
RoKi:lla on ilman naulasäkkiäsikin täydet mahdollisuudet voittaa lauantaina. Itse odotan mielenkiinnolla RoKi:n vierailua Vaasaan.

Ala sinäkin, Ellu, kannustaa omaa joukkuettasi. Se on kovaa, kun uskaltaa kannustaa heikkoinakin aikoina. Haukkumiseen pystyvät jokainen. Älä lähde siihen. Kuten huomannet, olen käynyt vakoilemassa kirjoituksiasi täällä.

Ensinnäkin, jos minulla olisi mahdollisuus, niin luovuttaisin sinulle jonkin pystin ruusujen kera. Olen lukenut varmaan satoja viestejäsi. Olet kyllä sen verran periksiantamaton, että olet ne ansainnut. Olet kyllä puolustanut tuota minun arkkunaulojen kohdetta suvereenisesti. Minä taas olen uskonut ja uskon, että Sport Tamin kanssa tai ilman voittaa pystin keväällä. Tuo sinun Rokille tarjoama voiton mahdollisuus kyllä kuitenkin imartelee meitä aika rankasti. Kieltämättä se kyllä sydäntä lämmittäisi, jos Roki toisen kerran tällä kaudella teitä kurittaisi. Kyllä minä joukkuetta kannustan ja olen joukkueen pelaamiseen lisäksi aika tyytyväinenkin. Jos meillä olisi teidän ykköskenttä, niin silloin kyllä en olisi joukkueen pelaamiseen tyytyväinen, jos olisimme tällä sijalla missä me nyt olemme. Tuo herraporukka minua ei ole oikein miellyttänyt, mutta eipä sille mitään voi, joten levätköön nekin herran rauhassa.

Tsemppiä vaan sinulle ja jaksamista oman polun kulkijana.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pelicans, Kalpa, Roki
Älä nyt hyvä ihminen maalaa piruja seinille. Roki on jo ilmiö - ilman Tammistakin! "Tami olis tietty halukas nousemaan junaan, opiskelijahintaisella lipulla, ja valmis lunastamaan pääteasemalla kaiken kunnian ja kiitoksen rautateiden keksimisestä."
 

Rollo

Jäsen
Suosikkijoukkue
RoKi Hockey
Katohan Tamia, siinä olis kyllä persoonaa kerrakseen ja mediaseksikkyys taattu :D. Liigaan oltais menossa sitten parin vuoden sisään, ei mitään epäselvyyttä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös