Robert Helenius – fiksu nyrkkeilijä

  • 4 068
  • 6

Aatos

Jäsen
Robert Helenius on nuoresta iästään varsin kypsän, ja fiksun oloinen kaveri. Allekirjoittaneella oli ilo tavata tämä lahjakas nyrkkeilijä mennä talvena. Tämä Porvoon jätti otti Em-kisoissa yli 91-kiloisten sarjassa Em-hopeaa.

Onnittelut siitä.

Rahkeita ja lahjoja, niin fyysisellä kuin henkisellä puolellakin, tuntuu nuorukaisella riittävän. On helppo ennustaa hienoa uraa kaverille, jos vain paikat kestävät.

Nyrkkeily on erittäin harrastettu laji ympäri maailman, ja vaativuus huipulle pääsyyn on kovaa.

Haaveet kaverilla on ammattilaiskehissä, ja uskaltaa jopa julkisesti ilmoittaa tavoittelevansa tittelivyötä. Eikä näillä mitoilla, sekä lahjoilla voi muuta tavoitetta asettaakaan.

Painoluokka: +91kg
Syntynyt: 2/1/1984
Pituus: 200cm
Paino: 110 kg

Osaakohan kaveri luistella, josko Ilves palkkaisi miehen istumaan vehkeet päällä vaihtoaitioon ;)
 

mazapp

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
On suomalainenkin nyrkkeily saanut enemmän näkyvyyttä mediassakin Asikaisen ja Heleniuksen menestyksen myötä. Hieno homma, sikälikin että harrastajien määrät varmasti pikkuhiljaa nousevat, kunhan vain jatkuu samaan tahtiin.
Lajin kehitys Suomessa on viime aikoina mennyt näkyvästi eteenpäin. Asikaisen ja Heleniuksen menestys näkyvin merkki tästä.

Mikään erityinen nyrkkeilyn fani en itse ole, mutta Suomalaisten menestyksestä täytyy aina iloita. Mielenkiintoisen ketjun on Aatos avannut.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Asiallinen kundi. Toivottavasti etenee paidattomaksi asti ja puhkuu Suomeenkin kunnon pro fight -skenen. Markkinarakoahan olisi oman tähden/tähtien syntyessä a la Idi Asikainen. Plus että naapurissa boxaus on valtiovallan toimesta kiellettyä, voisi saada tänne koviakin matseja helpommin?
 

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Kuinka fiksuna palstalaiset pitävät Robert Heleniuksen ruokavaliota? Mies mättää 7kg lihaa viikossa.

Ainakin itse olen täysin sitä mieltä, että jos kroppa toimii tolla hyvin niin antaa mennä vaan. Itsekin voin sen sanoa, että samantyylisellä ruokavaliolla on aika pitkälti nyt 6 vuotta mennyt. Hiilareita ehkä enemmän.

Enemmän olisin huolissani monen suomalaisen urheilijan ruokavaliosta, joissa ei ole mitään järkeä kilpaurheilussa. Toisaalta mistä minä tiedän mitään. Tuntuu vaan, että oikeastaan enemmän vähätellään ruokavalion merkitystä ammattiurheilussa.
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Toiset tarttee enemmän proteiinia kuin toiset. Helenius varmaan aika paljon enemmän kuin mä.

E. Jestas, että oli rasittavasti toteutettu sivu.
 

Fordél

Jäsen
Taitaa tossa kyllä ylittyä aika mukavasti se laskennallinen huippu-urheilijan päivittäinen proteiinin tarve, joka on ylimmilläänkin 2,5 g/kg. Eli ei varmaan Heleniuskaan noin paljoa tarvitse protskuja, mutta mikäs siinä, jos näkee tommosen lihan syönnin itselle parhaaksi
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös