Mainos
  • Joulurauhan julistus
    Huomenna, jos Moderaattorit suovat, on meidän Jatkoajan armorikas joulupäivä; ja julistetaan siis täten yleinen joulurauha, kehottamalla kaikkia tätä palstaa asiaankuuluvalla kirjoittelulla täyttämään sekä muutoin hiljaisesti ja rauhallisesti käyttäytymään sillä se, joka tämän rauhan rikkoo ja joulurauhaa jollakin laittomalla taikka sopimattomalla kirjoituksella häiritsee, on raskauttavien asianhaarain vallitessa syypää siihen rangaistukseen, jonka Moderaattorit ja säännöt kustakin rikoksesta ja rikkomuksesta erikseen säätävät.

Toivotamme kaikille Jatkoajan kirjoittajille sekä lukijoille Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2025.

Rituaalinne peleissä/ennen pelejä ?

• 1 227
  • 7

TwilightZone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen ILVES
Oletteko te muut yhtä taikauskoisia kuin minä ? Mulla itsellä on monta rituaalia, kuten hallin kokonaan kiertäminen vähintään kerran ottelussa (ifk-Ipa pelissä tuli kierrettyä jopa 7 kertaa), valkosuklaadonitsin ostaminen jokaisessa Ipan pelissä, ja sitten aina jos Ipa pelaa, niin veikkaan centrebetissä kaikissa muissa otteluissa parilla markalla niitä, joiden en tahdo voittavan. Kertokaapas muut omista rituaaleistanne/taikauskostanne ?

rafalski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
taikauskoa...

Varsinaisesti minulla ei ole mitään rituaalia, mitä tekisin aina, lukuunottamatta ehkä Big Red -purkan ottamista ennen peliä (mutta kun sitä ei saa kun USA:sta, niin sitäkään ei läheskään aina ole saatavilla enne peliä). Pikemmin taikausko ilmeneekin siinä, jos katsoo peliä TV:stä (tai kuuntelee radiosta) niin ei esim. halua vaihaa sitä asentoa, jossa istuu kun siihen asti on mennyt hyvin sillä tavalla. Se voi olla joskus aika vaikeaakin, jos tulee esimerkiksi kauhea kusihätä. :-)

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Jotakin

Sillä tavalla rituaaleja on, että pitää olla omalla paikalla alkuverryttelyn alkaessa, samoin kuin alkutrailerin alkaessa. Koko trailerin ajan päällä on rytmikäs taputus.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eiköhän se tupakka ole ainoa rituaali ennen ottelua, ja ottelun aikana sekä ottelun jälkeen.

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pikku velho himassa...!

En usko taikuuteen...kai. Tepsin pelin alkamassa kysyn 4 vuotiaalta pojaltani, että kuka vie voiton. Yleensä hän huutaa että "TEPSI". Joskus kun meillä on ollut erimielisyyksiä, hän voi piruuttaan antaa sympatiat jollekkin muulle joukkueelle...ja yleensä tämä jengi sitten onkin voittanut. Olen odottanut milloin vesseliltä pyörähtää pää ympäri ja riivaaja näyttäytyy hänessä, manaajan tapaan. Olen pistänyt asian oikein merkille ja sen verran on kai sitten taikauskoa, että ennen tepsin pelejä yritän niellä juniorin äksyilyt ettei taas "kiroaisi" tepsiä. Tällainen perhe mulla on.

Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Kaffeet Juniorituen kioskissa ennen pelin alkua ja vähän seurasta riippuen oluset tai toinen kaffeekuppi ensimmäisellä erätauolla. Joskus kun kävimme jo ympäri Suomenmaata hajonneen lapsuudenkaveriporukkani kanssa peleissä meillä oli aina traditio että jokainen vuorollaan kävi ostamassa Leijona-askin jonka sitten ruhtinaallisesti jaoimme tasan.

Että näin ...

el pebe

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kaikenlaista pientä älytöntä

Matsiin valmistautuminen alkaa jo pari tuntia ennen ottelun alkamista: luen kaikki mahdolliset otteluennakot, laitan SaiPan sivuilla tulosveikkausta, tsekkaan kenttäkoostumukset, jne. Ihan tollasta normaalia jopa.
Itse pelissä sitten: Tupakat oikeassa taskussa, puhelin vasemmassa (ihan totta). Jauhan purkkaa, joten en sylkäise pois, ennen kuin päätössummeri soi. Vaikka olisi kuinka mössöksi jauhettu.
Vierasselostuksia radiosta kuunnellessani en ikinä sulje toosaa erätauoilla.
Eipä tässä nyt muuta tule onneksi mieleen. "I think I´m paranoid... and complicated"

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Leijonaa...

Aika usein olen "löytänyt" itseni ostamassa salmiakki leijona-askia.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy