Suomen jääkiekkoa on kovallä kädellä viemässä kohti "kukkahattukiekkoa" Irtopisteitä keräilevät poliitikot ohjailevat lajia kohti tätä suuntausta. On täysin ymmärrettävää että poliitikot tekevät näin mutta se että jääkiekko päättäjät antavat poliitikkojen ja muiden lajiin kuulumattomien ihmisten ohjailla heidän päätöksiä on täysin halveksuttavaa. Minkä takia jääkiekko päättäjien piiristä ei löydy ihmistä joka seisoisi päätöstensä takana? SM-liigahan teki tämän kauden alussa linjavedon jossa tappeluista ei enää tulisi yhden ottelun pelikieltoa. Sen jälkeen kun erilaiset kukkahattutädit olivat käyneet hyökkäykseen jääkiekkoa vastaan VdB vs Nielikäinen tappelun jälkeen rupeaa SM-liiga nöyristelemään ja kiilloittamaan omaa julkisuuskuvaansa. Tämän jatkuvan nöyristelyn seurauksena sm-liiga rupeaa vähitellen muistuttamaan enemmän ja enemmän kukkahattukiekkoa jossa kaikki tunne on poistettu ja jäljelle on jäänyt vain surkuhupaisen näköistä rusettiluistelua. Toivottavasti eivät enää tuossa vaiheessa kutsu tuota lajia jääkiekoksi.
Mitä jääkiekkoa seuraavat ihmiset voivat tässä vaiheessa tehdä? Ruveta katsomaan keskellä yötä NHL-kiekkoa? Puida taskun suojissa nyrkkiä joka kerta hallille mennessään? Kiroilla mielessään sm-liigan päättäjiä kun peli vuosi vuodelta näyttää yhä enemmän ja enemmän rusettiluistelua? Olisiko suomalaisilla jääkiekon seuraajilla jonkinlaisen julkisen tempauksen paikka? Torstain kierrokselle joka faniporukka tekee lakanoita ja banderolleja joissa kertovat mielipiteensä "kukkahattutädeistä" ja heitä nöyristeleviä jääkiekko päättäjiä kohtaan? Jokainen torstain kierrokselle matsia katsomaan menevä fani hankkii jostain palan hamekangasta ja heittää sen kentälle juuri ennen alkuvihellystä?
Itse olen oman valintani tehnyt. Ensi yönä olisi taas tarkoitus seurata NHL:ää netin välityksellä.
- tinke.80
Mitä jääkiekkoa seuraavat ihmiset voivat tässä vaiheessa tehdä? Ruveta katsomaan keskellä yötä NHL-kiekkoa? Puida taskun suojissa nyrkkiä joka kerta hallille mennessään? Kiroilla mielessään sm-liigan päättäjiä kun peli vuosi vuodelta näyttää yhä enemmän ja enemmän rusettiluistelua? Olisiko suomalaisilla jääkiekon seuraajilla jonkinlaisen julkisen tempauksen paikka? Torstain kierrokselle joka faniporukka tekee lakanoita ja banderolleja joissa kertovat mielipiteensä "kukkahattutädeistä" ja heitä nöyristeleviä jääkiekko päättäjiä kohtaan? Jokainen torstain kierrokselle matsia katsomaan menevä fani hankkii jostain palan hamekangasta ja heittää sen kentälle juuri ennen alkuvihellystä?
Itse olen oman valintani tehnyt. Ensi yönä olisi taas tarkoitus seurata NHL:ää netin välityksellä.
- tinke.80