RIP-ketju

  • 2 884 863
  • 11 644
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Kun on nähnyt näitä dokkareita kuinka aivan absurdin suuri persoona ja yli-ihminen El Diego on Argentiinassa ja erityisesti Buenos Airesissa, niin voi olla tiedossa aikamoiset hautajaiset ja eiköhän siellä duunarit pidä ainakin viikon lomaa ympäri maata ja siihen ei liene kellään mitään nokan koputtamista.
 

Harzan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joe DeLoach
Oho. No, nyt kyllä meni tosiaan yksi lapsuuden sankareista. Matti Nykänen, Ben Johnson, Mike Tyson ja Diego Maradona. Siinäpä ne taisivat olla ja nyt jo puolet heistä on poissa.

Minulle kaikkien aikojen paras lajissaan. Kaukana Messien ja Ronaldojen edellä.
 

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Voi harmi, lapsuuden sankari oli Diego täälläkin. Meksiko 86 never forget. Isoveljeni Diegosta jo ennen Englanti-matsia vouhkasi, minäkin sen jälkeen.

Kyllä ne lapsuuden suurimmat urheilusankarit itsellä oli Diego ja Nykäsen Matti. Monella tapaa yhtäläisyyksiä löytyy näistä kahdesta. Molemmat ylivoimaisia halutessaan lajissaan, mutta paljon muutakin kerrottavaa jäi heidän elämistään.

Rauhaisat levot Diego.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kuolematon legenda ja kuolemattomaksi tämä legenda myös jää, vaikka maallinen vaellus onkin nyt tullut päätepisteeseensä. Saakoon nyt rauhaisan levon viheriöllä siellä jossain.
 

Sue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, #89; lentosuukko KooKoolle
Maradona oli isosiskon seinällä lukuisissa julisteissa. Siksi hänestä tuli minulle The Jalkapalloilija. Mun täytyy mennä laittamaan siskolle suruviesti, hän ei taida vielä tietää, koska on töissä.

R.I.P. Jumalan käsi.
 

Wenzel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelikanat
Samana vuonna Kobe ja Diego yläkerran jengiin. Uskomatonta.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Hiljaiseksi vetää. Elintavat toki olleet vuosikymmenien ajan hieman epäterveelliset, joten sinänsä ei yllätä. Surullista, yhtä kaikki.

Hieno vertaus Lemmyyn jäseneltä @Götze, juuri samanlaiset tunnelmat täällä. Tosin Lemmyn lähtö sattui vielä pahemmin. Keith Richards on samanlainen tapaus sitten aikanaan. Tosin itse en varmaan ole sitä näkemässä.

RIP Diego Armando Maradona.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Taas yksi legenda yläkertaan. Saattaa Diego päästä siihen jaloon porukkaan, jotka ovat jo 20 vuotta suunnitelleet meidän Dannyn saapumisjuhlia.

Rip Diego.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Olen vähän liian nuori muistaakseni Maradonan temput kasarilla, mutta onhan ne videoilta nähty.
Melko puun takaa tuli, vaikka tiesikin että elämäntavat, olivat mitä olivat.
Ainakin nuorempana.

Rauhaiset levot, D.A Maradona.
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Sen verran raju operaatio miehelle ilmeisesti tehtiin, että ei tämä yllätys ollut, kun huomioidaan muutkin terveysongelmat. Legendaarisimpia jalkapalloikoneita kaikilla mittareilla. Muuta ei pysty toteamaan. R.I.P.
 

neks0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Los Angeles Kings, Juventus, HIFK, Darts
Tässä vajaa vuosi sitten leikin nimillä, joita olisin voinut antaa esikoispojalleni. Diego oli yksi nimi mikä kävi mielessä ja sitä nimeä olen itse aina ihaillut.

Kevyet mullat legendalle. Sekä Argentina että Napoli muistelevat varmasti herraa suurin kunnianosoituksin.
 
Suosikkijoukkue
Steelborn, Ich bin ein mouhijärveläinen
Just pari viikkoa sitten katselin Maradonan wc goals ja ajattelin että tämä se oli jotain. Oli voimaa, taitoa ja nopeutta.

Joku messi on aivan nöösipoika Maradonan rinnalla. Ja messi juo kotona limpparia ja lukee sarjakuvia kun Maradona veti koksua essoa hepoa you name it. Ja böönaa riitti joka satamassa. Hänessä oli KARISMAA. Maradona oli saatana tähti isoimmalla mahdollisella arvonannolla.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Olen sitä ikäluokkaa, että Pele oli se minun legendaarisin jalkapalloilija, Maradona ei enää jaksanut sytyttää isommin, mutta toki osasin arvostaa hänen taituruuttaan kentällä ja yökerhoissa.

RIP Diego!
 

Apa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara,NFL,jalkapallo ja persoonat
Kevyet mullat Diegolle. Legendojen legenda. Kaikista turnauksista 1986 kisat on edelleen parhaiten mielessä suurelta osin Maradonan ansiosta.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Itse en jostain syystä koskaan tykännyt Diegosta hänen peliurallaan, enkä myöskään arvostanut häntä. Mutta olihan hän yksi kaikkien aikojen parhaista, vaikka ei minulle fanituksen kohteeksi noussutkaan.
 

oiler99

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, Raahe-Kiekko, Oulun Kärpät, ManU
Diego Armando oli yksi lapsuuden futissankareista. Rauhaisat levot.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Sinne lähti yksi jalkapallon suurista nimistä pilven päälle. Otteet Meksikossa 1986 jääneet itsellekin lähtemättömästi mieleen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös