RIP Steve Ditko, Hämmästyttävän Hämähäkkimiehen ja Tohtori Strangen toinen luoja.
RIP Steve Ditko, Hämmästyttävän Hämähäkkimiehen ja Tohtori Strangen toinen luoja.
Nyt veti kyllä hiljaiseksi. Yllättäen tuli tämä tilanne.Rip Ray Emery.
Rip Ray Emery.
Tapani Perttu.
Voimia sinne ja äijämäinen jaksuhali. Aku kuitenkin lähti rähinäsaappaat jalassa, ilman pidemmittä kärsimyksittä. Tais pumppu bragata, mutta sieltä se pilven päältä yytsäilee nyt ja ydinluuta kalvaa.Aamulla kuoli meidän ranskanbuldoggi Aku. Vaimo oli vienyt Akun ja broidinsa Sulon aikaisin aamulla pissalle. Siellä tuli toinen koira vastaan ja molemmat alkoivat rähisemään kybällä. Tämän jälkeen tämä vieras koira käveli siitä vain ohi ja Aku jatkoi ruohon nuuskimista, kunnes kellahti kyljelleen. Vaimo otti koiran kantoon ja sanoi, että portaissa Aku veti viimeisen kerran henkeä. Heräsin siihen, kun vaimo huutaa ovella minua sinne. On aika vaikeaa olla täällä duunissa iltavuorossa, kun kaikki ajatukset pyörivät Akun ympärillä. Aku oli kiltti ja fiksu koira, minun paras kaveri. Ikävä on aivan suunnaton, itkua tuhertaen tätäkin kirjoitan.
Hyvää matkaa rakas Aku.
Se on juuri noin. Aku eli pitkän ja onnellisen elämän. Pari viikkoa jäi puuttumaan 10-vuodesta. Sitten kun lähtö tuli, se tuli heti. Ikävä on kuitenkin todella kova. Tuo koira oli paras lemmikki mitä mulla on koskaan ollut.
Se on juuri noin. Aku eli pitkän ja onnellisen elämän. Pari viikkoa jäi puuttumaan 10-vuodesta. Sitten kun lähtö tuli, se tuli heti. Ikävä on kuitenkin todella kova. Tuo koira oli paras lemmikki mitä mulla on koskaan ollut.
RIP Sergio Marchionne